28 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Larson Gordijnen

Product expert aanwezig

Larson Gordijnen
Vitrage of verduisterend

Goed uitgerust wakker worden? Dan moeten de omstandigheden wel goed zijn. Een goede nachtrust begint met een donkere en geluidsarme slaapkamer en dus met de verduisterende gordijnen van Larson. Deze zijn namelijk naast verduisterend ook geluidswerend en verbeteren hierdoor je slaapomgeving in één klap. En wanneer je de slaapkamer aanpakt, waarom dan niet meteen ook de rest van je woning? In deze Flash Sale vind je verduisterende grodijnen in allerlei kleuren en luxe vitrages met haak- of ringbevestiging.

28 januari 2018 om 05:47
dorus28 Gebruiker

Zou ik deze gordijnen met ring kunnen toepassen in een kamer van 260cm hoog?

Beantwoorden

28 januari 2018 om 19:32
Moderator Paul Moderator

Jouw vraag is inmiddels door de Product Expert beantwoord in het topic van de dagdeal.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 14:22
Prietfuut Gebruiker

Betreft het hier de Blackout Geweven Gordijnen? Ik heb korte tijd terug een bestelling gedaan en wil weten of het om exact dezelfde gordijnen gaat. Ik wil deze namelijk combineren en uitbreiden.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 19:33
Moderator Paul Moderator

Deze keer bieden we de Blackout Striped gordijnen aan. Dit is niet de Geweven variant.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.