1 februari 2018 om 00:00
iBOOD

KS Buitenverlichting

KS Buitenverlichting
Verlicht je balkon, terras of tuin

Met de juiste lamp breng je niet alleen sfeer binnen, maar ook buiten in je tuin of op je balkon. De lampen van KS Verlichting maken dit makkelijker dan ooit. Iedere lamp uit de collectie is een gebalanceerde mix van stijlvol design, hoogwaardig materiaal en subtiele kleuren. Kijk snel welke lamp een toevoeging vormt aan jouw balkon, terras of tuin!

1 februari 2018 om 07:16
F.v.d.HUrk Gebruiker

Als ik uitgekeken ben op de metalen kap, kan ik deze dan vervangen door een andere kap of zijn de kap en de fitting een geheel?

1 februari 2018 om 09:30
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welke specifieke deal gaat je vraag? :-)

Voor alle deals uit deze Flash Sale gebruiken we namelijk 1 forum.

1 februari 2018 om 14:38

De kappen van de hanglampen zijn niet van het armatuur te scheiden.

3 februari 2018 om 00:29
F.v.d.HUrk Gebruiker

Dat is heel jammer, had er graag een andere kap op geplaatst.

1 februari 2018 om 09:40
Mario2012 Gebruiker

Hallo. De led pin komt zonder lichtbron. Er staat een maximaal wattage van 35 watt. Dat lijkt mij als je naar een “gewone” lamp kijkt erg weinig om bijv onder een boom omhoog gericht te plaatsen.

Hoe vertaal ik dit naar het  maximale vermogen van de led lamp die er in moet?

1 februari 2018 om 11:43

Ik ga het even voor je checken.

1 februari 2018 om 14:37

Indien er een ledlamp in het armatuur, de LED-pin, wordt gebruikt is ons advies om te kiezen voor een lichtbron tot maximaal 6 watt.

1 februari 2018 om 12:41
frank.koper Gebruiker

Volgens de KS website zouden ze wel met een licht bron komen 6×0,3W per spike. Zonder lichtbron is ook onzin, dan moet je de lamp (die IP67 is) gaan open maken. Met 6×0,3W led kan je zeker geen boom aanlichten. Is heel weinig.

1 februari 2018 om 14:42
eva864 Gebruiker

Ik zie niet in wat hier onzin aan zou zijn. Er zijn toch zat buitenarmaturen (ook IP67) met vervangbare lampen? Het is niet omdat je het ding kan opendoen dat het dan niet meer waterdicht kan zijn.

1 februari 2018 om 12:49
Philia2018 Gebruiker

Ik zoek 6 lampen. Ik merk dat ik max 4 KS Verlichting Vecchio als Maronne Hanglamp kan bestellen. Is er een andere mogelijkheid om toch 6 x Vecchio te kopen?

1 februari 2018 om 13:14

Je kunt inderdaad maximaal 4 identieke lampen per keer bestellen, dat komt doordat we niet willen dat alle deals snel opgekocht worden door handelaren.

Je kunt er wel voor kiezen om 2 bestellingen te plaatsen (bijv. 1x 4 lampen en 1x 2 lampen), om zo 6 lampen te bestellen.

Om te voorkomen dat handelaren op deze wijze alle producten opkopen, kun je maximaal 4 bestellingen per dag plaatsen.

1 februari 2018 om 12:54
docBol Gebruiker

heeft er iemand ervaring met dit merk?

ik vind de muurlamp met sensor wel iets hebben

2 februari 2018 om 12:39
Mario2012 Gebruiker

Is het nu 6 watt of 0,7 of zoiets wat iemand hier beweerd of toch de 6 watt. 6 watt lijkt me wel voldoende voor wat ik ermee wil doen. Het is wel wat vreemd dat die info niet duidelik is gezien de benaming toch vrij duidelijk aangeeft hier met led te maken te hebben.

En overigens zijn veel led lampen, vnl in spots niet vervangbaar om de een of andere reden. Wat betreft de waterdichtheid, die kan alleen maar verminderen bij demontage. Is er niet ergens een technisch blad te downloaden/bekijken? Wellicht heeft iböod die?

2 februari 2018 om 14:15

Het antwoord wat ik je heb gegeven (6 watt) is afkomstig van de leverancier. We hebben geen technisch blad beschikbaar, ik ga even kijken of we deze kunnen achterhalen.

3 februari 2018 om 01:03
Pirewiet Gebruiker

KS Buitenlamp Fiss | 2 Stopcontacten zijn deze uitgerust met pin aarde (BE)

3 februari 2018 om 11:15
michelverbiest Gebruiker

Betreffende de buitenlamp: hoe gaat de lamp aan? Is er een schakelaar

3 februari 2018 om 17:24
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag michelverbiest,

Over welke buitenlamp gaat je vraag? Er staan meerdere in deze flash.

3 februari 2018 om 17:17
Laurensvander Gebruiker

Kan je exacte afmetingen van die ledpin eens doorgeven? Er staat 34 x 34 x 22. Is dat millimeter want dan zijn ze wel erg klein?

3 februari 2018 om 17:31
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Laurensvander,

Op de site van KS heb ik de volgende afmetingen gevonden 28 x 6 x 6 cm (hxbxd). Ik zal dit ook even doorgeven zodat het aangepast kan worden.

4 februari 2018 om 00:27
Symonscc Gebruiker

Hallo,

Ik wil deze lamp bestellen maar ik zie het knopje op te bestellen niet meer. Zijn ze uitverkocht ?

4 februari 2018 om 00:29
Moderator Paul Moderator

De flashsale met KS buitenverlichting is om middernacht afgelopen. Je bent helaas net een half uurtje te laat om nog te kunnen bestellen.

15 februari 2018 om 12:44
willem.b Gebruiker

vandaag mijn bestelling fiss tuinlamp met 2 geïntegreerde stopcontacten ontvangen- mooi product- maar stel vast dat de 2 stopcontacten voorzien zijn van randaarde- terwijl in belgie een penaarde gebruikt wordt- hoe is dit op te lossen zodat ik toch kan gebruik maken van de stopcontacten- dacht dat het in de advertentie niet vermeldt werd dat het ging over stopcontacten met randaarde

15 februari 2018 om 13:10

Hoi Willem,

Dat is vervelend, onze excuses hiervoor! Zou je via “Mijn iBOOD” op onze website een serviceverzoek “Verkeerde levering” willen aanmaken? Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Groeten,
Bas

15 februari 2018 om 13:24
willem.b Gebruiker

ondertussen antwoord gekregen voor een elegante oplossing-  ik kan en mag kosteloos terugsturen- dit strekt jullie tot eer – bedankt daarvoor-

wel handig natuurlijk als in een advertentie vermeldt zou worden welk aardingssysteem het product bevat-

blijkbaar is de éénmaking van europa nog niet helemaal je dat, als zelfs in de benelux er verschillende normeringen gehanteerd worden

fijne dag nog voor u     willem

15 februari 2018 om 13:40

Hoi Willem,

Fijn om te horen dat je een goede oplossing hebt gekregen. Je hebt helemaal gelijk dat we dit goed moeten vermelden, maar dit is deze keer inderdaad niet goed gegaan.

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.