1 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Matras-/topperhoeslakens

Matras-/topperhoeslakens
Jouw ticket naar dromenland

Het zijn misschien niet de spannendste producten om te kopen, maar hoeslakens zijn zó belangrijk voor een goede nachtrust! Deze van Face2Face zijn gemaakt van zacht en comfortabel percal katoen. Door een speciale weeftechniek, is dit materiaal zachter dan gewoon katoen. Zo slaap jij dus nóg lekkerder. Trusten!

2 februari 2018 om 18:46
liquid-motion Gebruiker

Mijn matras is 180×210.

Vallen deze hoeslakens groter of kleiner uit? Of beter dan niet doen?

Beantwoorden

2 februari 2018 om 20:18
Moderator Niek Moderator

Goedenavond liquid-motion,

Van welk hoeslaken zou je dat graag willen weten? Dan zal ik even kijken of ik dit voor je uit kan zoeken.

Beantwoorden

2 februari 2018 om 20:53
Hupsel Gebruiker

Ik ik dat wel weten van de 200×200x12cm topper hoeslaken.

De vorige die ik hier kocht (ander merk)  moet je uitrekken om dat te bereiken met als gevolg een kromgetrokken topper…

Dus de bovenkant moet al min 200×200cm zijn. En ook niet krimpen na 1x wassen….

Beantwoorden

3 februari 2018 om 00:20
Kartelschaar Gebruiker

Zou gewoon wachten op een 180-210 hoeslaken, kans dat het niet past als je een andere maat bestelt is erg groot.

Beantwoorden

4 februari 2018 om 16:22
Moderator Niek Moderator

Ik heb helaas niet kunnen vinden of er extra rek in de hoeslaken zit, maar wat Kartelschaar zegt klopt. Uiteindelijk is het toch het beste dezelfde maten te nemen.

Beantwoorden

3 februari 2018 om 08:17
PeterVanSteen Gebruiker

Jammer, jammer, jammer…  Ibood biedt Larsson bedden aan met maten van 160 x 210 en 180 x 210 maar nooit toppers die er bij passen.  Kocht zelf twee bedden van 160×210 en dat blijkt nu wel geen zo’n goeie keuze van afmeting.  Ze liggen heerlijk en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad maar je kunt er zo moeilijk toppers voor vinden.  Ze zijn altijd te groot of te klein :-(

Beantwoorden

3 februari 2018 om 11:32
Rob49 Gebruiker

Ja, je zult moeten meten hoe dik het matras plus topper is. Bij mij is dat 35 cm. Dan kan je i.v.m. krimp bij het wassen het best een 40cm diepe hoes hebben. Veel te lang of te breed is ook niet handig. Dat gaat schuiven en de hoes is dan nauwelijks strak te krijgen.

De oplossing bij een te dunne hoes is om het matras te omhullen met de te kleine hoes en een tweede hoes alleen om de topper(s). De kans dat die toppers gaan schuiven of opwippen wanneer je er op ligt is wel erg groot. Is mijn ervaring. Voordeel is dat je deze combinatie met nog bewaarde hoezen kan realiseren.

Beantwoorden

3 februari 2018 om 15:22
RubenCoolen Gebruiker

Heeft dit hoeslaken een enkele of dubbele split? (hoofd- en voeteinde)

Beantwoorden

4 februari 2018 om 16:21
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag RubenCoolen,

Ik heb dit helaas niet kunnen achterhalen en omdat het weekend is kan ik het ook niet navragen.

Beantwoorden

3 februari 2018 om 21:58
brant Gebruiker

Idd nooit 200 x 220

Beantwoorden

4 februari 2018 om 12:58
justj78 Gebruiker

Maart 2017 2 hoeslakens gekocht voor ons boxspring. 180×200x30. Echt perfekt. Past mooi en erg fijne stof. Vrouwlief is normaal niet zo van het bestellen (behalve als het om schoenen gaat) maar zodra deze hoeslakens er weer waren moest ik er gelijk een hele partij van bestellen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.