2 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Brabantia Pannen

Brabantia Pannen
Een beetje van jezelf..

..en een beetje van Brabantia! Want om een heerlijke maaltijd op tafel te toveren heb je niet alleen skills nodig, maar ook goeie pannen. En laat dat nou net zijn wat Brabantia maakt en wij vandaag in deze Flash Sale aanbieden. Kijk snel waarmee jij jouw keukenarsenaal kan uitbreiden. 

3 februari 2018 om 11:28
yoerireckman Gebruiker

De ‘chrome’ pannen lijken enorm op de tritaniumserie die hier eerder is aangeboden. Zit er verschil in of is het slechts een andere naam?

3 februari 2018 om 12:31
anderjax Gebruiker

Ik hoop dat het die tritanium pannen zijn want ik mis er nog 1

3 februari 2018 om 12:36
yoerireckman Gebruiker

idem, benieuwd of er reactie komt ;-)

4 februari 2018 om 11:07
Susantigoon Gebruiker

Voorlopig niet zo te zien…

3 februari 2018 om 14:13
FrederikWelvaert Gebruiker

De tritanium pannen hebben een 3 lagen titanium antikleef coating. Hier wordt gesproken van een pfluon coating. PFLUON is een fabrikant van coatings die zowel PTFE (teflon) als keramische coatings maakt.. Nog steeds niet duidelijk waar het over gaat dus.

De foto lijkt inderdaad een tritanium pot te zijn, maar de beschrijving lijkt van een ander model te zijn. Ik wacht ook op duidelijkheid :)

3 februari 2018 om 14:27
yoerireckman Gebruiker

Alle pannen op de foto lijken volledog op de teitaniumset die ik heb. Dus de vraag is inderdaad: verkeerde fotos bij de naam of nieuwe naam bij bestaand product?

Handig ook dat ibood reageert (NOT), zelfs niet per directe mail.

3 februari 2018 om 14:35
eva864 Gebruiker

Dat je een antwoord wil, is natuurlijk logisch. Dat je geen antwoord krijgt per directe mail echter ook : net zoals in heel veel andere bedrijven, wordt bij ibood niet gewerkt op zaterdag en zondag.

3 februari 2018 om 17:22
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

De opmerking van eva864 klopt helemaal. In het weekend is er niemand aanwezig bij iBOOD. Ik ga proberen de antwoorden op jullie vragen te vinden. Doordat het weekend is kan ik het helaas niet navragen. Mocht ik wat vinden dan kom ik er nog even op terug.

3 februari 2018 om 17:56
yoerireckman Gebruiker

Dat begrijp ik maar op t forum paraat zijn vind ik wel zo horen bij een goede webshop, zag net een reactie dus wacht t af, thanks

3 februari 2018 om 19:05
Moderator Niek Moderator

Goedenavond yoerireckman,

We zijn ook paraat op het forum en proberen ook zoveel mogelijk vragen te beantwoorden :-) Doordat we het ’s weekends niet kunnen navragen proberen we de informatie zelf te vinden en daarom kan het soms wat langer duren of kunnen we de vraag helaas niet beantwoorden.

3 februari 2018 om 22:06
FrederikWelvaert Gebruiker

Hebben jullie al iets gevonden? Ik twijfel echt of ik het risico zou nemen. Zou graag zo’n tritanium hebben voor deze prijs :)

3 februari 2018 om 22:08
yoerireckman Gebruiker

Helder en thanks, maar dan weet ik nog niet welk product dit niu precies is. Benieuwd of t nog duidelijk wordt voordat de aanbieding verloopt?

3 februari 2018 om 22:30
Kartelschaar Gebruiker

Gewoon bestellen, krijg je maandag vast antwoord als het kantoor weer bemand is. Bevalt t antwoord niet? Dan gewoon annuleren.

4 februari 2018 om 15:41
Moderator Niek Moderator

Ik heb niet kunnen achterhalen of dit om de tritanium serie gaat. Als ik de foto’s vergelijk zou ik zeggen van niet, maar het kunnen ook oudere foto’s zijn. De opmerking van Kartelschaar is een optie. Dan vraag ik het morgen even na en dan zal ik de reactie hier wel plaatsen.

5 februari 2018 om 09:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen allen,

We hebben het even nagevraagd en alleen de grillpan komt uit de tritanium set. De overige pannen komen uit de chrome set.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.