6 februari 2018 om 09:25
iBOOD

KAHLA Servies

KAHLA Servies
Coffee Lovers

Dit servies komt uit de collectie Coffee Lovers. De naam zegt het al, een perfect servies voor koffieliefhebbers! Maar dat is laaaaang niet alles. In deze Flash Sale vind je namelijk ook borden, kommen en mokken geschikt voor alle mensen die van eten en drinken houden. Uhh, iedereen dus! Je vindt er zelfs een kinderservies voor de allerkleinsten. Wat wil je nog meer?

7 februari 2018 om 00:28
rzwaaf Gebruiker

Ongeveer een jaar geleden een uitgebreid (64-delig) KAHLA servies gekocht en ik kan jullie zeggen dat het weggegooid geld is: wat een waardeloze kwaliteit zeg. Het gaat al kapot als je er bij wijze van spreken naar wijst. Het kan zelfs niet tegen het kleinste stootje. Laat je niets wijsmaken mensen, koop het niet.

7 februari 2018 om 10:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi rzwaaf,

Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Ik zie deze bestelling niet in jouw account staan, dus ik vermoed dat je deze elders hebt gekocht? Mocht ik niet goed kijken en je hebt hem inderdaad bij ons gekocht, zou je dan via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek willen aanmaken? Dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Groeten,
Bas

7 februari 2018 om 21:20
rzwaaf Gebruiker

Kijk maar eens bij bestelnummer SO317449

7 februari 2018 om 21:22
rzwaaf Gebruiker

Maar wat zouden jullie nu nog kunnen betekenen? Ik heb het oude servies al weggegeven aan een goed doel.

7 februari 2018 om 21:28
rzwaaf Gebruiker

Oh en ook bestelnummer SO233636. Ik ben nu dus al 2 grote borden en 3 kleine kommen kwijt door de slechte kwaliteit.

8 februari 2018 om 09:30
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste rzwaaf,

Beide bestellingen dateren uit 2015. Als er iets mankeert aan een product, is het noodzakelijk om dat tijdig bij ons te melden. We zien echter geen serviceverzoek over deze bestellingen en inmiddels is de meldingstermijn verstreken.

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

8 februari 2018 om 10:55
rzwaaf Gebruiker

Hoezo de meldingstermijn is verstreken? Volgens de Conformiteit Wet heb ik wettelijk recht op 3 jaar garantie. Het lijk mij sterk dat iBood boven de wet staat. Een volgens de Non-Conformiteit Wet is de verkoper, iBood dus in dit geval, gedurende de gehele verwachte levensduur van het product verantwoordelijk. De Wet heeft in beide gevallen geen boodschap aan jullie eigen regels of die van de fabrikant.

8 februari 2018 om 21:48
DornoD Gebruiker

Leuk hoor die Conformiteit Wet, maar je moet niet gaan wachten met klagen. Als er iets aan het servies mankeert, moet je dat meteen melden. Bovendien ligt de bewijslast na een half jaar bij jou om aan te tonen dat het een mankement van het product is en niet door slecht gebruik is gekomen. En dan heb je het servies ook nog weggeven in de tussentijd. Good luck!

7 februari 2018 om 10:45
G.Karsters Gebruiker

Heb de pure and simple versie. Geen problemen mee en ik ben erg onhandig. Stoot vaker tegen het hardstenen aanrecht en tot nu toe geen schilfertje eraf.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.