7 februari 2018 om 00:00
iBOOD

BK Pannen

BK Pannen
Voor topchefs in spe

Met de BK (en zusje Gero) pannen in deze Flash Sale heb jij de perfecte tools om elk gerecht tot sterrenstatus te verheffen. Of je nou moet aanbraden, roerbakken, flamberen, sauteren, koken of fruiten – als het niet lukt, zal het aan deze pannen niet liggen!

7 februari 2018 om 00:19
bdonkersloot Gebruiker

De wokarang 28 is volgens BK niet geschikt voor inductie….. klopt jullie informatie of niet? Heb interesse maar twijfel door tegenstrijdige omschrijvingen.

7 februari 2018 om 00:58
Moderator Niek Moderator

Hallo bdonkersloot,

Ze hebben verschillende modellen ook voor inductie. Het is me niet helemaal duidelijk of dat bij dit type het geval is, dus dat ga ik even voor je navragen.

7 februari 2018 om 09:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bdonkersloot,

Ik heb het even nagevraagd en hij is niet geschikt voor inductie.

7 februari 2018 om 13:32
Official Product Expert BK-Expert Official Product Expert

Beste bdonkersloot,

Er staan twee soorten Wokarangs in deze aanbieding. Een (iets lager geprijsd) niet geschikt voor inductie. En de andere is wel geschikt voor inductie. Beiden geleverd in setvorm met spatel.

7 februari 2018 om 00:58
Koos.O Gebruiker

Tja, t is een set staat er bij……. artikelnummer niet vermeld dus wat ga je zoeken………

De easy basic 28 is niet geschikt voor inductie,   De 28cm set is nergens te koop lijkt het….. De 30 cm set die elders ook te koop is, is wel inductie geschikt…… dus voldoet het product aan de beschrijving? Dat is niet te controleren, althans niet eenvoudig te controleren…. En wie hoort dat te controleren? Oh ja….. IBOOD!

En waarom vind ibood het wel oké dat er bij steeds meer producten dit soort vragen komen? Ik wordt er zo langzamerhand strontziek van dat ibood steeds verkeerde info verstrekt en dan hele foute antwoorden, b*s antwoorden of helemaal geen antwoorden geeft.

Heb vandaag een artikel ontvangen wat niet aan de beschrijving voldoet……  dat gaat dus op kosten ibood retour want het product voldoet niet aan de beschrijving!

7 februari 2018 om 08:07
Lijpowww Gebruiker

Haha, de slowcooker past ook in weinig ovens zo.

7 februari 2018 om 08:18
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Koos.O,

Jammer om te horen – ik voel een hoop frustratie. We proberen als moderators altijd bij iBOOD eventuele vragen na te gaan, omdat we zelf niet voor iBOOD werken. Het kan dus soms even duren voor we antwoord voor jullie hebben, maar zowel wij als iBOOD doen hun best om zo snel mogelijk bij je terug te komen. Dat de beschrijving en specificaties moeten kloppen, ben ik natuurlijk helemaal met je eens.

Is er al een serviceverzoek ingediend voor het product wat niet aan de beschrijving voldoet? Anders vraag ik of iBOOD bij je terugkomt!

Groet,

Jim

7 februari 2018 om 08:18
Moderator Jim Moderator

@Lijpowww,

Goed gevonden… Dit wordt een hele grote slowcooker :-).
Ik heb het doorgegeven aan iBOOD!

Jim

7 februari 2018 om 13:35

Beste Koos.O,

Wij helpen je graag verder. Met het antwoord op welke vraag kunnen wij helpen?

7 februari 2018 om 13:37

Beste Lijpowww,

Is dit nu naar tevredenheid aangepast. Of heb je nog vragen over deze Sale?

7 februari 2018 om 14:52
Koos.O Gebruiker

Ja, ik heb gisteren een serviceverzoek ingediend. Daar staat nu onder dat ik contact op moet nemen met de klantenservice. Als er naar aanleiding van mijn serviceverzoek vragen zijn mag ik aannemen dat klantenservice contact met mij opneemt. Het heet tenslotte klantenservice en geen iboodservice.

7 februari 2018 om 15:00
Koos.O Gebruiker

Beste BK expert. Ik heb geen verdere vragen over de BK producten. Ik irriteer me aan onjuiste informatieverstrekking.

Bijvoorbeeld:  In de BK pannen sale zitten meerdere verkeerde meldingen over Red Dot awards. De enige Red Dot award die BK heeft gewonnen betreft de deksel sluiting / afgiet functie. De enige BK aanbiedingen waar dat op van toepassing is zijn de dagaanbieding en de Gero pannenset. Bij deze aanbiedingen staat de Red Dot award niet genoemd maar bij diverse pannen die deze innovatie niet hebben wordt er wel melding gemaakt over een Red Dot Award.

7 februari 2018 om 08:17
jvdsanden Gebruiker

Waarom geven Ibood aan dat de BK Chinese Wok Set | Ø 36 cm bruto 312 euro kost terwijl deze op de BK website deze voor 214 euro bruto wordt aangeboden? De prijs die jullie aanbieden is ten opzichte van deze 214 ook al behoorlijk laag.

7 februari 2018 om 08:19
Moderator Jim Moderator

Hi JVDSanden!

Normaal gezien wordt de adviesprijs meegegeven door de fabrikant! Voor de zekerheid zal ik het nog even door iBOOD laten checken!

Groetjes,

Jim

8 februari 2018 om 10:47
Moderator Paul Moderator

De huidige verkoopprijs die BK hanteert op hun website is niet gelijk aan de oorspronkelijke adviesprijs. Het staat BK uiteraard vrij om daar (na verloop van tijd) van af te wijken.

7 februari 2018 om 09:43
Wilsophie Gebruiker

Als ik de chinese wok plus de pannenset bestel, moet ik dan 2 keer de verzendkosten betalen?

7 februari 2018 om 10:04
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Wilsophie,

Nee hoor dat is niet nodig. Wanneer je de wok aan je winkelwagen hebt toegevoegd, klik je op verder winkelen en dan voeg je de pannenset toe. Op die manier hoef je niet tweemaal de verzendkosten te betalen.

7 februari 2018 om 11:04
BHRacing Gebruiker

Even een tip voor de inductie kokers:

De “BK Wokarang Set | Ø 30 cm” is volgens de officiële BK website NIET geschikt voor inductie.

7 februari 2018 om 13:39

Beste BHRacing,

Er staan twee soorten Wokarangs in deze aanbieding. Een (iets lager geprijsd) niet geschikt voor inductie. En de andere is wel geschikt voor inductie. Beiden geleverd in setvorm met spatel.

7 februari 2018 om 11:43
icecoolsniper Gebruiker

Waarom moet ik bij 2x de slowcooker bijna 9 euro verzendkosten betalen? Bij 1 is het 5,95

7 februari 2018 om 14:40
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag icecoolsniper,

Dat heeft meestal te maken met de leveringsomvang of het gewicht. Boven een bepaald gewicht kan het niet meer als standaard pakket verstuurd worden. Ik ga het voor de zekerheid nog even voor je navragen of dit inderdaad klopt.

7 februari 2018 om 16:31
Moderator Niek Moderator

De verzendkosten voor 2 stuks klopten niet en zijn aangepast. Je kunt nu maximaal 3 bestellen met €5,95 verzendkosten.

7 februari 2018 om 18:17
icecoolsniper Gebruiker

Ik had al besteld. Heb m’n bestelling maar geannuleerd en opnieuw besteld.

7 februari 2018 om 12:40
Archer52 Gebruiker

Beste moderator,

Op basis van jullie info dat dit type ook geschikt is voor inductie !!

Hoe zit het nou ?

Wel of niet geschikt

Vanmorgen 2x wokarang 30 xm besteld en betaald .

Indien niet (!) geschikt voir inductie wil ik acuut kostenloos afbestellen.

Wat te doen ???

Superslecht die vaagheden

Gr.

John

7 februari 2018 om 13:40

Beste Archer52,

7 februari 2018 om 13:58
Archer52 Gebruiker

Beste BK expert :

Volgens de BK site is deze 30 (!) cm wokarang set type niet geschikt voor inductie

Graag zekerheid

Gr.

John

9 februari 2018 om 10:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi John,

De pan in de volgende link is wel degelijk inductiegeschikt:

http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product-specs/33227/100802/bk-wokarang-set-30-cm.html

Groeten,
Bas

7 februari 2018 om 14:15
Archer52 Gebruiker

Of het zou de 30cm NATURE wokaram-set moeten zijn ?

Die is wel geschikt voor inductie.

Graag zsm jullie gewaardeerde info.

Gr. John

7 februari 2018 om 14:41

Beste John,

Dank voor je bericht. De pan in de volgende link is wel degelijk inductiegeschikt:

http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product-specs/33227/100802/bk-wokarang-set-30-cm.html

Het is een heerlijke pan. Veel plezier in het gebruik!

7 februari 2018 om 16:52
Archer52 Gebruiker

Toch nog even een double check gedaan

Na info van een allervriendelijkste BK medewerkster ben ik 100% overtuigd.

Dank voor jullie inzet,

Vr. Gr John

7 februari 2018 om 16:54
akkies Gebruiker

Hallo Archer52,

Dus wel geschikt voor inductie?

7 februari 2018 om 16:58

Beste John,

Goede keuze om het alsnog te bestellen. En is echt geschikt voor inductie, http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product-specs/33227/100802/bk-wokarang-set-30-cm.html.

7 februari 2018 om 16:58

Beste akkies,

Deze kunt u bestellen, geschikt voor inductie, http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product-specs/33227/100802/bk-wokarang-set-30-cm.html

7 februari 2018 om 17:03
akkies Gebruiker

Geschikt, dus besteld!

7 februari 2018 om 19:46
Bobeers Gebruiker

Waarom zijn de verzendkosten voor twee toolspotten (WV 1 met messenblok) 8,95 en voor één 5,95? Zijn het van die vreselijk grote potten dan?

7 februari 2018 om 22:02
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Bobeers,

Ik ga dit even voor je navragen of die verzendkosten wel kloppen. Normaal gesproken heeft het inderdaad met de omvang en het gewicht te maken, maar als ik naar de afmetingen kijk valt dat wel mee. We komen er morgen even op terug.

8 februari 2018 om 09:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Bobeers,

De verzendkosten zijn aangepast en je kunt nu maximaal 3 tools potten bestellen met 5,95 verzendkosten.

8 februari 2018 om 21:32
Bobeers Gebruiker

Ah, ik zie dat ik wel twee dezelfde toolspotten kan bestellen voor 5,95 vzk. Maar één toolspot zonder messenblok en één toolspot mét, dat kost dan weer 8,95 aan vzk. Óf één toolspot plus een ander (klein) artikel kost ook nog steeds 8,95 aan vzk. Hoe zit dat nou?

8 februari 2018 om 22:04
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Bobeers,

Die tools potten zonder messenblok staat nog verkeerd zie ik. Die ga ik ook even doorgeven zodat dat ook aangepast kan worden :-)

9 februari 2018 om 10:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Bobeers,

De verzendkosten voor de tools pot zonder messenblok is ook aangepast.

10 februari 2018 om 08:49
Gertonovic Gebruiker

Goedemorgen,

Ik heb een vraag over de Gero Allure pannenset: Passen de pannen in elkaar en zijn ze stapelbaar? Ik hoor het graag, want als dat zo is, scheelt het een hoop ruimte in de pannenla.

Groet, G

10 februari 2018 om 09:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Gertonovic,

De pannen passen prima in elkaar en zijn zo goed stapelbaar :-)

10 februari 2018 om 09:18
Marclu Gebruiker

Goedemorgen Ibood,

Hoe zit het nou met de verzendkosten?

Ik heb net bij jullie 3 pannen besteld en heb hiervoor ook €8,95 aan verzendkosten betaald. Op dit forum lees ik dat het maar €5,95 is.

10 februari 2018 om 09:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Marclu,

Hier op het forum ging het om de verzendkosten van de tools potten niet van de pannen. Welke 3 pannen heb je besteld?

10 februari 2018 om 10:14
Marclu Gebruiker

De bk steelwok van 30cm en 2x de lagostina frypan van 24cm.

10 februari 2018 om 23:09
Moderator Paul Moderator

Het gewicht van deze 3 pannen overschrijd de limiet waarvoor een bestelling voor €5,95 verzonden kan worden. Daardoor verandert het verzendtarief naar €8,95.

De verzendkosten die bij een deal staan zijn altijd gebaseerd op 1 exemplaar.

11 februari 2018 om 06:20
Marclu Gebruiker

Fijn dat ik nog antwoord krijg…….

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.