25 mei 2015 om 00:06
iBOOD

Vanti Sanitair

Product Expert aanwezig

Vanti Sanitair
Vanti design kranen en thermostaten

Bij de bouw van het interieur van een nieuw huis of bij een interieurverbouwing is het dure sanitair vaak de oorzaak van een onverwacht hoge kostenpost. Met name als je kiest voor design! Dat is dan tevens de reden waarom veel mensen toch maar voor een minder mooie en minder functionele kraan en/of thermostaat kiezen. Maar dankzij deze Flash Sale kun jij toch eindelijk van jouw interieur een compleet plaatje maken. Kies uit de mooiste designkranen en -thermostaten van Vanti Sanitair, ontworpen en geproduceerd in Italië, zonder dat het je een rib uit je lijf kost!

25 mei 2015 om 00:22
rstubbe Gebruiker

De Talya kranen, welke hart aftand hebben deze?

26 mei 2015 om 12:04
Official Product Expert Vanti-Expert Official Product Expert

Hallo Rstubbe,

de hartafstand is 15cm.

25 mei 2015 om 00:35
goudviske Gebruiker

Ik denk 150

zie : https://www.karwei.nl/assortiment/vanti-noemi-thermostatische-douchekraan-chroom/p/B411420

25 mei 2015 om 00:37
ramon_mi_corazon Gebruiker

Klopt, zie tab “Specificaties”

25 mei 2015 om 02:39
Gman2oo6 Gebruiker

Uhh dat is toch wel de verkeerde ?

Neem aan dat je deze bedoelt ?

https://www.karwei.nl/assortiment/vanti-talya-thermostatische-badkraan-zwart/p/B411039

Ps is deze nou voor zowel Douche als badkuip bedoeld ?
Zo ja hoe schakel je hem dan om van Bad vol laten lopen naar douchekop bedienen ?

25 mei 2015 om 00:43
nepdance Gebruiker

Wat versta ik precies onder de hart afstand? De ruimte tussen de 2 aansluitingen of de ruimte tussen het midden van de 2 aansluitingen?

25 mei 2015 om 01:37
Binnenmars Gebruiker

Wat jij er onder verstaat weet ik niet, maar hart-op-hart-afstand (hoh) betekend de ruimte tussen de middelpunten van de aansluitingen, voor het gemak hier maar hartafstand genoemd.

25 mei 2015 om 14:12
nepdance Gebruiker

Thx.

25 mei 2015 om 01:05
bubu Gebruiker

Is de Darya Sensor geschikt voor warm en koud water? De foto’s op karwei.nl laten slechts 1 ingang en 1 uitgang zien.

Hoe wordt de temperatuur geregeld? (thermostaat)

Is het sensor bereik instelbaar?

De productomschrijving is zeer matig, maar volgens iBood werkt de Darya Sensor op een 6 volts batterij. De foto’s op karwei.nl laten een snoer met stekker zien. Kan hier duidelijkheid over worden verschaft? Een stopcontact in de wastafelkast (netjes en onzichtbaar) inbouwen is in mijn geval niet interessant, omdat ik niet van plan ben tegelwerk te slopen.

26 mei 2015 om 12:12

Hallo Bubu,

De Darya Sensor kraan is geschikt voor water met een temperatuur tussen de 0 en 50 graden celsius.

Het is echter geen mengkraan, waarbij de temperatuur kan worden ingesteld. De kraan wodt dus niet aangesloten op warm en koud water.

De activatieafstand van de sensor is tot 30cm en niet variabel.

De kraan kan voeding krijgen door middel van een stekker of een batterij.

25 mei 2015 om 04:48
ploep2 Gebruiker

Zitten er bij de Talya Douche s koppelingen om de kraan ook op 120mm aan te sluiten? (@Ibood bij deze kraan staat niet de aftand vermeld …. Ik ga er vanuit dat dit 150mm is)  Alvast bedankt N.

26 mei 2015 om 12:24

Hallo Ploep2,

Er zitten s-koppelingen bij, maar met deze koppelingen kan je niet de afstand van 15cm naar 12cm hart-op-hart overbruggen.

De s-koppelingen zijn enkel en alleen voor eenvoudigere montage van de kraan.

25 mei 2015 om 08:58
bruba Gebruiker

welke keuringscertificaten hebben de bad- en douchekraan ?

26 mei 2015 om 12:25

Hallo Bruba,

De kranen hebben allen KIWA keur.

25 mei 2015 om 11:43
HenriIII Gebruiker

Weet iemand de afmetingen van de “Adriana keukenkraan” hoogte en lengte van de draaibare kraanuitloop en hoeveel graden kan ie draaien.

Bestaat er geen PDF file erover a.u.b.

groetjes

Adriana keukenkraan

26 mei 2015 om 12:32

Hallo HenriIII,

hoogte is: 277mm

lengte kraanuitloop is vanaf het hart van de kraan tot de perlator 200mm

De uitloop van de kraan is 360 graden draaibaar

25 mei 2015 om 13:49
m_verstraeten Gebruiker

Weet iemand met welke termijn “de product-expert” online komt om vragen ook daadwerkelijk te beantwoorden? 
Zit nl al sinds 7u vanmorgen met enige regelmaat te kijken maar tot dusverre helemaal niets!!!

25 mei 2015 om 22:40
nepdance Gebruiker

Hallooooooooo!! Product expert waar bent u???

26 mei 2015 om 00:11
hansienl Gebruiker

Sinds de Fyra heb ik mn twijfels over kwaliteit ui Italie.

26 mei 2015 om 00:55
Cognitief Gebruiker

ik ben ook geïnteresseerd in de Varia Darya sensor fonteinkraan. Meer duidelijkheid over de stroomvoorziening zou fijn zijn. De bovengenoemde bouwmarkt heeft het ook over 6-volt lithiumbatterijen maar de afbeelding zegt anders…

26 mei 2015 om 12:14

De kraan kan voeding krijgen door middel van een stekker of een batterij.

26 mei 2015 om 10:36
rohit Gebruiker

@Productexpert, moeten er batterijen in de Noémi?

26 mei 2015 om 12:21

Hallo Rohit,

Er moet een AAA batterij in kraan voor voeding van het venster.

26 mei 2015 om 15:48
m_verstraeten Gebruiker

Hoelang gaat deze AAA batterij ongeveer mee?

Ik wil deze kraan nl op het toilet monteren en heb geen zin elke week de batterij te vervangen.
(ik weet dat 220 ook een optie is maar opnieuw betegelen zoek ik ook niet)

26 mei 2015 om 12:26
Tommy79 Gebruiker

Graag meer info over de fabrikant, website en technische produktinformatie en keuringscertificaten. Google maakt me niet veel wijzer!

26 mei 2015 om 12:37

Beste Tommy79,

De producent van de kraan is een van de grootste van Europa. Ik ben hier om de vragen te beantwoorden.

26 mei 2015 om 13:03
nepdance Gebruiker

Beste product expert, zou ik de afmetingen van de Talya mogen weten zoals de kraanuitloop en de lengte van de aansluiting aan de achterkant?

27 mei 2015 om 11:36

Hallo Nepdance,

De afstand vanaf de achterzijde van de kraan (aansluitpunten) tot aan de voorzijde van de kraan (uitloop) is 14,7cm.

De afstand vanaf de achterzijde van de kraan (aansluitpunten) tot aan het midden (hart) van het kranenhuis is 7,4cm.

26 mei 2015 om 15:57
jerome68 Gebruiker

Beste product expert,

Ik wil de Darya sensor graag aanschaffen als fonteinkraan in ons toilet. Echter deze wil ik ook gebruiken voor mijn tuinslag. Kan ik middels een schroefdraadkoppeling de Darya  sensor daarvoor gebruiken?

27 mei 2015 om 11:38

Hallo Jerome68,

De Darya kraan kan wel als fonteinkraan gebruikt worden. Echter, deze kraan kan je niet gebruiken om een tuinslang op aan te sluiten. Op de perlator zit geen schroefdraad.

27 mei 2015 om 00:19
dikdeboer Gebruiker

@productExpert

Interessant, de sensor kraan. Waar kan ik er meer technische informatie over vinden? Werkt deze kraan in het donker ook? Hoe lang gaan batterijen mee?

27 mei 2015 om 12:52

Hallo Dikdeboer,

De kraan werkt in het donker, omdat de sensor obv infra-rood detectie werk.

De batterij is oplaadbaar door middel van het aansluiten van de stekker bij de kraan.

27 mei 2015 om 12:33
kazoo Gebruiker

Beste product expert,

waar bevindt zich de warmwater invoer bij de Vanti Noémi douche kraan, links of rechts als men de kraan met uitloop naar zich toe houdt aub?

27 mei 2015 om 13:00

Hallo Kazoo,

De warmwater invoer zit links, de koudwaterinvoer zit rechts.

27 mei 2015 om 15:31
TazzMania Gebruiker

@Product-Expert

Ik heb een vraag over Noemi.

Er staat twee kraan gaten (ik ga ervan uit dat er een doucheslang aangesloten kan worden en de ander vor water in het bad), maar ik zie op de tekening maar 1 ?
Hoe zit het met de Noemi, kan je er een doucheslang erop aansluiten ?

Groeten

27 mei 2015 om 15:32
TazzMania Gebruiker

Bedoelde meer, is er een kraan voor water naar bad (voor doucheslang zie ik nu wel)

27 mei 2015 om 15:51

Hi TazzMania,

De Noemi is een douche thermostaat, er zit dus geen uitloop op om het bad te vullen.

27 mei 2015 om 21:20
assie_1980 Gebruiker

Is de vanora alleen voor koud water of voor zowel warm als koud?

28 mei 2015 om 08:40

Hallo Assie_1980,

De Vanora is een wastafelmengkraan, dus zowel voor koud als warm water.

28 mei 2015 om 10:03
rohit Gebruiker

@ Productexpert, is er een mogelijkheid om de Noémi aan te sluiten m.b.v. s koppeling? Mijn huidige hartafstand is 12cm… kan ik deze dan wel plaatsen?

28 mei 2015 om 13:08

Hallo Rohit,

De Noémi is alleen te gebruiken voor een aansluiting met hartafstand 15cm. De bijgeleverde koppelingen zijn een te gebruiken voor gemakkelijkere montage, maar daarmee kan je niet de afstand van 12cm naar 15cm hart-op-hart overbruggen.

28 mei 2015 om 22:22
rohit Gebruiker

@productexpert , Ik bedoelde s koppelingen die je in de winkel kan kopen om de hart afstand te vergroten.. Nu heb ik nog een uur om de kraan te kopen.. Denk niet dat je nog zult reageren.. Als ik hem nu koop en voor 8 juni er achter kan komen of hij zal passen kan ik de koop toch nog annuleren?

28 mei 2015 om 22:25
rohit Gebruiker

Zoiets : http://www.topkranenshop.nl/topkranen/Grohe-S-koppelingen-set–voor-hoh-12cm-naar-hoh-15cm/1911001997/2014116182217.htm

9 juni 2015 om 14:13
Dioo123 Gebruiker

Hoe zit het met de bezorgdatum Ibood?

9 juni 2015 om 21:09
WimDW Gebruiker

Die van mij is onderweg…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.