30 oktober 2014 om 00:05
iBOOD

Professioneel glaswerk

Professioneel glaswerk

Een nieuwe website met nog meer aantrekkelijke offers: daar moet op gedronken worden! Waaruit? Uit glazen van SCHOTT ZWIESEL natuurlijk! Een bedrijf dat topglazen maakt (ze worden niet voor niets in de horeca gebruikt). Dus wat wordt het? Een wijntje, een glas goede whisky? Wat je ook kiest: het wordt goed drinken uit deze glazen van SCHOTT ZWIESEL! Proost & Gelukkig Nieuw iBOOD!

30 oktober 2014 om 10:25
Iamm Gebruiker

Die 24-delige set moet ik hebben! Vind het zo irritant om losse setjes te kopen.

30 oktober 2014 om 10:35
NelV Gebruiker

Die 24-delige set is wel handig ja. Is er iemand die glazen heeft van dit merk heeft? Ik vraag mij af hoe breekbaar en krasbestendig ze zijn en hoelang ze meegaan.

30 oktober 2014 om 13:01
fosho Gebruiker

Dit is een goed merk. Mijn moeder heeft haar glazen van schott zwiesel al vijf jaar en ze zijn nog steeds in goede staat. Ze wast ze altijd met de hand af, dus ik kan niks zeggen over hoe vaatwasbestendig het is. Voor dit prijsje koop ik een set voor mezelf.

30 oktober 2014 om 14:40
johandb23 Gebruiker

Ik heb dezeglazen gekocht bij een groothandel aan 3.p5 euro per stuk plus 21 procent btw. Dus de prijs kan zekerctellen. Ik heb ze nu drie jaar en ik heb nog geen enkel glas gebroken. Ze zijn zeer stevig. Ik was ze del steeds af met de hand en niet in de vaatwas

31 oktober 2014 om 11:41
Bramhaan Gebruiker

Zijn er ook afbeeldingen beschikbaar van de waterglazen?

31 oktober 2014 om 13:39
Moderator Dees Moderator

Hallo Bramhaan, 
Ik ga er even achteraan voor je!

Groetjes, 
Dees

31 oktober 2014 om 14:21
Moderator Dees Moderator

Hallo Bramhaan,

Het was even zoeken maar dit plaatje is het waterglas; klik hier voor de foto

Groetjes, 
Dees

1 november 2014 om 02:51
avanzuuk Gebruiker

4 wijnglazen voor 9,95. Dat is dus 2,4875 Euro per glas. In de 24-delige set zitten 18 wijnglazen, dus 18x 2,4875 = 44,78 Euro. De 24-delige set kost 69,95 en bgevat naast de 18 wijnglazen ook nog 6 waterglazen.

Dus dan kosten die 6 waterglazen 69,95-44,78 = 25,18 Euro????

Of maak ik een denkfout??

1 november 2014 om 10:46
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Als je meerdere glazen per keer koopt, is dat altijd voordeliger, dus wellicht maakt dat het verschil. Maar wat is precies je vraag?

1 november 2014 om 11:55
458643 Gebruiker

Als ik het bereken kom ik met de set ook duurder uit.
Grote set kost 69.75 voor 24, dus 2.915€ per glas.
Aparte setjes kosten 9.95 voor 4, dus 2.488 per glas.
De grote set dus bijna 50 cent per glas duurder oftewel is de grote set iets meer dan 10€ duurder dan als je de glazen apart zou kopen of in kleine setjes.
Maar ook, de grote set is 6 glazen van elks, om bezoek deftig te kunnen bedienen heb ik er toch wel 8 van elks nodig dus ben ik nix met de grote set.

1 november 2014 om 12:04
458643 Gebruiker

Bij nader inzicht blijkt het te gaan over 2 verschillende producten.
De grote set is Fortissimo terwijl de aparte setjes Vina is.
Ongetwijfeld zal er wel een verschil zijn in design, alhoewel dat niet meteen zo’n verschil in prijs verklaart.
Het technische verschil is me niet geheel duidelijk, is Fortissimo sterker glas?

1 november 2014 om 12:35
avanzuuk Gebruiker

De vraag lijkt me duidelijk. Met de set ben je niet voordeliger uit, maar juist duurder. Iets meer dan tien euro, zoals gebruiker 458643 schrijft. Masr wellichtbestaat de 24-delige set inderdaad uit andere glazen dan de 4-delige setjes?

1 november 2014 om 08:17
winnyvan Gebruiker

glazen besteld, betaald, geen bevestiging van bestelling gekregen…. mmm bommer ik wil ze echt hebben te mooi :-)

1 november 2014 om 10:43
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Staan ze wel in Mijn iBOOD Winny? Dan is alles namelijk toch goed gegaan? (sorry voor het ongemak, je merkt dat we nog bèta zijn) ;-)

3 november 2014 om 17:08
winnyvan Gebruiker

enige weken terug succesvol een bestelling afgehandeld ;-)

ze staan NIET in Mijn iBOOD

mijn centen zijn van mijn rekening

ik mocht nog geen bestelbevestiging ontvangen

wat doe ik nu of nee wat doen jullie ?

3 november 2014 om 19:01
Moderator Dees Moderator

Hallo Winnyvan,

De oude bestelgeschiedenis kun je via mijn iBOOD nog steeds raadplegen.

Ga hiervoor naar mijn bestellingen en klik op gearchiveerde bestellingen.

Groetjes,Dees

3 november 2014 om 20:16
winnyvan Gebruiker

dat is mijn probleem niet, ik weet hoe ik de gearchiveerde bestelling moet opzoeken…

wat met mijn glazen, jullie hebben het geld reeds maar ik heb geen bevestiging van bestelling

niks over de glazen in MIJN iBOOD (ook niet bij gearchiveerde bestellingen)….

hoe krijg ik mijn glazen , ik heb ze aan jullie betaald dat is mijn vraag aan jullie

ik wil mijn glazen hebben, waar is mijn bestelbevestiging ?

frustratie komt nu hoog

3 november 2014 om 23:37
Moderator Dees Moderator

Hallo Winnyvan,

Helaas heb ik geen toegang tot het systeem om te zien of je bestelling is gelukt.
Heb je al contact op genomen met iBOOD hierover? Morgenochtend zijn ze er weer.
Misschien is het verstandig bovenstaand verhaal, met een printscreen van de betaling, naar iBOOD op te sturen.
Als het is fout gegaan kunnen ze dit opzoeken en de situatie oplossen.

Ik begrijp dat je gefrustreerd bent door dit alles en hoop dat je probleem snel is opgelost.

Groetjes, 
Dees

4 november 2014 om 08:15
winnyvan Gebruiker

*knip*

Edited by: Dees
De vraag is doorgezet naar de betreffende afdeling.

4 november 2014 om 08:33
Moderator Dees Moderator

Hallo Winnyvan,

Costumer service is erg druk.
Ik zal wel even informeren of alles in goede orde is ontvangen en aangeven dat je al eerder contact hebt opgenomen.
Als ik meer weet hoor je het meteen.

Groetjes, 
Dees

4 november 2014 om 09:09
winnyvan Gebruiker

dank je wel

6 november 2014 om 09:21
winnyvan Gebruiker

nog steeds geen oplossing ?????

het blijft zeeer stil

6 november 2014 om 09:41
Moderator Dees Moderator

Hallo Winnyvan,

Ben er meteen achteraan gegaan voor je! CS neemt binnen een week contact met je op. 
Mocht dit niet het geval zijn, meld het dan even hier en dan ga ik er nog een keer achteraan voor je :)

Groetjes, 
Dees

8 november 2014 om 10:43
winnyvan Gebruiker

sorry ik vind dit echt niet kunnen

betaling gedaan 31/10 en nu vandaag zijn we 8/11 en ik weet nog steeds niks

het geld is wel van mijn rekening gegaan op 31/10

hoe moeilijk is het om een betaling op jullie rekening na te kijken ?

ik heb de printscreen doorgestuurd van de bank, geen reactie

8 november 2014 om 11:01
Moderator Vincent Moderator

Goedemorgen,

Ik begrijp dat je de situatie als erg vervelend ervaart. Ik weet niet wanneer je voor het laatst contact opgenomen hebt met de klantenservice, maar er wordt gewerkt met een filter-systeem. Dat betekent dat wanneer je een nieuw bericht over hetzelfde probleem stuurt, deze gekoppeld wordt aan je oude, en je daardoor langer moet wachten. Dees heeft aangegeven dat de klantenservice binnen een week contact met je opneemt. Momenteel is de klantenservice erg druk doordat het een en ander nog niet helemaal loopt zoals dit zou moeten lopen door de lancering van de nieuwe website. Iedereen binnen iBOOD is hard aan het werk om deze problemen te verhelpen.

Ik wil je dus nogmaals vragen om even wat geduld te hebben. Fijn weekend!

29 november 2014 om 07:23
winnyvan Gebruiker

vandaag zijn we 29/11 bijna 1 maand geleden, ik wacht op mijn terugstorting die mij op 13/11 beloofd was

wat denk je hiervan  ?

ik vind dit echt ongeloofelijk niet kunnen

ik ben nog even op mijn bankrek gaan kijken en nee hoor niks ontvangen :-(((

29 november 2014 om 14:37
Moderator Dees Moderator

Hallo Winnyvan,

Excuses dat je nog niets ontvangen hebt.
Ik koppel het terug naar de betreffende afdeling en dan krijg je zsm bericht hierover.

Groetjes,
Dees

30 november 2014 om 07:42
winnyvan Gebruiker

het is van 13/11 geleden dat iBood mij een mail stuurt met de melding en ik kopieer :

‘Uw gegevens zijn doorgevoerd in het systeem, binnen 5 tot 10 werkdagen zal het bedrag terug worden gestort op de door u gebruikte betaalmethode. Afhankelijk van uw bank is de terugbetaling afkomstig van Silver Ocean of iBOOD.’

ik heb sinds die mail zelf niet opnieuw contact gezocht of een formulier ingevuld of whatever ook gedaan om langer te moeten wachten, wat een bulls

klopt niet wat iBood(klantenservice) schrijft in de mail, daarom kom ik ook opnieuw hierop mijn verhaal doen

ik koop nog online maar dit slaat echt alles in negatieve zin

30 november 2014 om 07:49
winnyvan Gebruiker

misschien mijn ticketnr erbij plaatsen 2014110410005217

nog een stukje uit de mail van iBood van 13/11

Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.

Wij wensen u een prettige dag!

Met vriendelijke groet,

Suzanne
iBOOD Webcare team

30 november 2014 om 08:33
Moderator Dees Moderator

Hallo Winnyvan,

Ik ga ermee aan de slag en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Groetjes,
Dees

5 december 2014 om 11:55
winnyvan Gebruiker

hallo Dees,

5/12 vandaag ik wacht op uw antwoord en nog steeds wacht ik op de terugbetaling !

5 december 2014 om 13:37
Moderator Dees Moderator

Hallo Winnyvan,

Ik heb net te horen gekregen van de betreffende afdeling dat het vandaag is opgepakt.
Het kan nu niet lang meer duren voordat het afgehandeld is.

Excuses voor de lange wachttijd.
Groetjes,
Dees

11 december 2014 om 16:50
winnyvan Gebruiker

11/12

nog steeds geen centen

15 december 2014 om 12:02
winnyvan Gebruiker

op rekening 15/12

dank u Suzanne

1 november 2014 om 12:03
jensmaster Gebruiker

Ik wou net een paar glazen bestellen.. maar kom maar niet tot betalen! Er blijft steeds hetvolgende opstaan: Het is erg druk..blabla gelieve te wachten…

IK wacht nu al een halfuur..komt dit nog goed?!

1 november 2014 om 12:28
jensmaster Gebruiker

Een uur ondertussen… !

1 november 2014 om 13:17
458643 Gebruiker

Moet goed komen joh, ik heb zonder prob besteld om 12.07.

Probeer eens met een andere browser misschien? Heb je je browsersessie afgesloten en daarna opnieuw geprobeerd?

1 november 2014 om 15:36
magalievermeiren Gebruiker

Ik heb hetzelfde probleem en heb al eens met een andere browser geprobeerd maar het werkt nog steeds niet…

1 november 2014 om 13:09
jensmaster Gebruiker

Wakker worden IBOOD!!!

1 november 2014 om 18:07
Moderator Dees Moderator

Hallo Jensmaster,

Excuses dat de reactie even op zich liet wachten.

Als het scherm (nog steeds) blijft hangen, sluit dan je browser.
Wis je geschiedenis en wacht dan 15 minuten. 
Log in en probeer het nog een keer. 
Eventueel kan je ook nog een andere internetbrowser proberen.

Groetjes, 
Dees

1 november 2014 om 20:16
jensmaster Gebruiker

Systeem werkt nog steeds niet!!

Komaan ibood! Aanbiedingen voor 1 dag hebben niet veel nut als je ze niet kan bestellen!

Ik bedoel daarom niet deze glazen, maar een andere verkoop die ik ook wil aankopen!

Bedankt!

1 november 2014 om 18:06
Lieve_W Gebruiker

Tga nog altij nie. Los da is op, Ibood

1 november 2014 om 18:30
jensmaster Gebruiker

Werkt inderdaad nog altijd niet!!!

1 november 2014 om 20:16
Moderator Dees Moderator

Ik geef het door aan de betreffende afdeling.
Excuses voor het ongemak.

Groetjes, 
Dees

1 november 2014 om 22:03
jensmaster Gebruiker

Gaat dit binnenkort in orde komen iBood?! De verkoop loopt bijna ten einde..en ik ga niet blijven proberen tot middernacht..!! Ik probeer al sinds vanmiddag te betalen..!

2 november 2014 om 00:29
harmroest Gebruiker

Inderdaad, kan intussen ook nog steeds niet bestellen. Wanneer wordt het opgelost?

2 november 2014 om 08:06
Olivier Tack Gebruiker

Idd hier ook zelfde geval. Al sinds gisteren gaat het mis. Eyeliner actie daardoor niet kunnen kopen. Hopelijk kan ik deze glazen wel nog kopen… Graag zsm reactie. Ook al iets gepost op twitter maar geen antwoord gekregen.

Olivier

2 november 2014 om 10:01
jensmaster Gebruiker

Hetzelfde geval hier! Ik hoop dat dit snel goed komt ibood! Deze wil ik ook niet mislopen of ik vrees dat jullie veel klanten zullen verliezen..!

2 november 2014 om 10:13
Moderator Dees Moderator

Hallo Allemaal.

Ik weet niet of jullie in bezit zijn van een smartphone met internetverbinding, probeer dan eens (zonder de wifi te gebruiken) om te bestellen en te betalen.
Hopelijk werkt dit.

Groetjes, 
Dees

2 november 2014 om 10:33
impugn Gebruiker

Ik ben al 3 dagen aan het proberen hier te bestellen, maar ik geef nu dus op. Op deze manier verkoop je niets en verlies je klanten.  Ik ga wel op zoek naar andere sites.

2 november 2014 om 14:25
Moderator Dees Moderator

Hallo impugn,

Zou je kunnen aangeven welk betaalmiddel je gebruikt, wat je te zien krijgt, zodat dat ik dit kan doorgegeven?

Groetjes, 
Dees

2 november 2014 om 10:23
jensmaster Gebruiker

Net geprobeerd..lukt nog steeds niet, ook niet op die manier met smartphone

2 november 2014 om 12:44
alos Gebruiker

Ik ben al ruim 6 jaar Ibood lid, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Je kunt gewoon onmogelijk betalen, niet met laptop, iPad of smartphone (4G)!

2 november 2014 om 14:51
jensmaster Gebruiker

waar is jullie professionele aanpak naar toe iBood?? systeem werkt nog steeds niet…. geen enkel van de opgegeven betaalmethodes functioneert!

2 november 2014 om 15:00
jensmaster Gebruiker

Het is erg druk. Je staat in de wachtrij om het bestelproces in te gaan. Een moment geduld a.u.b.

2 november 2014 om 16:22
Moderator Dees Moderator

Hallo Jensmaster,

Welk betaalmiddel gebruik je? 

Groetjes, 
Dees

2 november 2014 om 16:48
jensmaster Gebruiker

Bij voorkeur PayPal.

Maar heb alle andere betaalmiddelen ookal geprobeerd, zonder succes eveneens.

2 november 2014 om 17:15
tvdenbon Gebruiker

Idem hier! Lukt niet om met VISA te betalen. Bijzonder jammer dat ik nu de aanbieding niet kan kopen!!! Komt dit nog goed?

2 november 2014 om 17:21
tvdenbon Gebruiker

Lukt ook niet op tablet met of zonder wifi/3G. Major Fail iBOOD!

2 november 2014 om 18:25
Moderator Dees Moderator

Hallo Jensmaster en tvdenbon,

Het is dus bij elke betaalmogelijkheid niet mogelijk te betalen.
Vreemd, je zou verwachten dat het één specifiek probleem was.
Welke browser/besturingssysteem gebruiken jullie?

Alle verdere informatie die jullie hebben is welkom, wellicht draagt het bij aan een snelle opsporing van het probleem.

Groetjes, 
Dees

2 november 2014 om 19:20
tvdenbon Gebruiker

Chrome Version 38.0.2125.111 m, Internet Explorer 11.0.9600 op Windows 7 Ultimate

Raar maar waar, het probleem zit vooral bij de Flash aanbiedingen. Bij de dagaanbieding zelf kom ik direct in het betaalscherm. Dan is het plots minder druk (maar moet ik telkens annuleren en 10 minuten iets anders doen).

2 november 2014 om 19:24
Lieve_W Gebruiker

Ik kon gisteren ook de led-lampen bestellen EN betalen, maar vanaf ik de glazen bij in de winkelwagen zette, geraakte ik niemeer op de betaalpagina

2 november 2014 om 19:14
harmroest Gebruiker

Wedero geprobeert, op mijn telefoon,  ipad en pc. Alleen werken niet. Heb ideale en creditcard geprobeerd. Het werkt allemaal niet. Kunnen jullie zsm een oplossing voor bedenken

2 november 2014 om 20:17
Moderator Dees Moderator

Hallo tvdenbon Harmroest en Lieve_W,

Bedankt dat jullie dit melden.
Scherp van je tvdenbon, Ik ga doorgeven dat het voornamelijk bij de Flash aankopen fout gaat.

Lieve_W en Harmroest, welke browser en welk besturingssysteem gebruiken jullie?
Groetjes, 
Dees

2 november 2014 om 20:23
tvdenbon Gebruiker

Kan de aanbieding verlengd worden met een dag wegens de problemen? Of kan een bestelling via mail doorgestuurd worden?

2 november 2014 om 20:27
Lieve_W Gebruiker

kheb het al geprobeerd op ipad met safari, op android met chrome en op windows met firefox.

2 november 2014 om 20:27
alos Gebruiker

Ik heb het met IOS 8.1  &  Android 4.4.2 geprobeerd met Paypal  &  creditcard en iDEAL

2 november 2014 om 20:42
jensmaster Gebruiker

same here!

2 november 2014 om 20:44
jensmaster Gebruiker

klopt inderdaad! dagaanbieding kan ik direct doorgaan tot betaling, de glazen niet!! en dit is juist wat ik wil bestellen.. spijtig genoeg maar ik hoop dat dit snel in orde kan komen!

2 november 2014 om 21:05
tvdenbon Gebruiker

Denk dat het probleem bij de “4 Bourgogne Groot” zit, 3 sets witte + 3 sets champagne + 3 sets rodewijn lijken verder te gaan naar betaalscherm. Maar nu weer 10 minuten wachten …

2 november 2014 om 21:27
tvdenbon Gebruiker

Telkens ik die 4 Bourgogne Groot wil bestellen lukt het niet. Laat ik die weg, dan kom ik in betaalscherm. Vreemd!!

@iBOOD: wat doen we (want ik wil slapen). Ik wil 3 x 4 Champagneglazen + 3 x 4 Bourgogneglazen + 3 x 4 Wittewijnglazen + 1 x 4 Bourgogne Groot (heb al 2 sets). Als ik dat laatste weg laat, lukt het. Stuurt iBood me die ene set van 4 Bourgogne Groot gratis na (als compensatie)? Anders is het voor morgen of voor een andere keer. Mijn lichtje gaat uit subiet …

2 november 2014 om 21:05
jensmaster Gebruiker

Is het inderdaad niet mogelijk om uitzonderlijk een bestelling te plaatsen via mail? Door deze problemen hebben we reeds een verkoop mislopen..deze wil ik zeker niet missen bood!

3 november 2014 om 10:05
458643 Gebruiker

iBood, dit moet toch wel zelfs als normaal proces kunnen als jullie site faalt, simpelweg via paypal?

2 november 2014 om 21:28
jensmaster Gebruiker

Het probleem ligt effectief aan de “4 Bourgogne Groot” ! heb net andere sets geselecteerd en besteld..ging direct door naar betaling! Spijtig, maar ben dan uiteindelijk toch zeker om deze niet mis te lopen.. of kan dit door jullie aangepast worden achteraf IBOOD?? aangezien dit toch dezelfde prijs ?? Enige feedback aub! bedankt!

Ordernummer:
SO11697  

2x “4 Bourgogne Groot” ipv 2x “4 Bourgogne”

2 november 2014 om 22:04
harmroest Gebruiker

heb het met ios 8.1, safari, chrome en internet explorer geprobeerd. Ligt denk ik idd aan de bourgogne groot. Wil graag 2x champagne bestellen en 2 bourgogne groot. Kunnen jullie dit probleem oplossen?

2 november 2014 om 23:31
tvdenbon Gebruiker

Allee, nu al een andere foutmelding : “Sorry, je hebt onlangs een bestelling geplaatst waar de betaling nog niet van afgesloten is. Als je deze bestelling afrondt kun je daarna weer een nieuwe bestelling plaatsen. Indien je het betaalscherm hebt afgesloten door het browserscherm weg te klikken, moet je helaas 10 minuten geduld hebben voordat je opnieuw kunt bestellen.”. Ook zonder die Bourgogne groot … Never mind iBOOD, ik pas, had het graag gekocht, maar zou niet zoveel moeite mogen kosten. Nu ja, weer geld gespaard, jammer voor de ontvanger van het cadeau …

2 november 2014 om 23:55
alos Gebruiker

Ik wil niet aan blijven dringen, maar ik wil graag van deze IBOOD aanbieding gebruik maken en  ik ben zelf van de pragmatische oplossingen, dus… Als ik 8 Bourgogne en 8 grote Bourgogne wil kunnen we dit dan via dit forum bestellen en later per mail en iDEAL afhandelen?

3 november 2014 om 08:11
Olivier Tack Gebruiker

Hier ook nog steeds hetzelfde probleem en ik wou idd ook die grote Bourgogne glazen (8 stuks)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.