12 december 2014 om 00:05
iBOOD

Professioneel glaswerk

Professioneel glaswerk

Een nieuwe website met nog meer aantrekkelijke offers: daar moet op gedronken worden! Waaruit? Uit glazen van SCHOTT ZWIESEL natuurlijk! Een bedrijf dat topglazen maakt (ze worden niet voor niets in de horeca gebruikt). Dus wat wordt het? Een wijntje, een glas goede whisky? Wat je ook kiest: het wordt goed drinken uit deze glazen van SCHOTT ZWIESEL! Proost & Gelukkig Nieuw iBOOD!

12 december 2014 om 00:25
dmkaas Gebruiker

Jammer beide deals waar ik interesse in had binnen een kwartier uitverkocht.

12 december 2014 om 11:28
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag dmkaas, dat was een fout. Als het goed is, kan je nu weer bestellen. Excuses voor het ongemak!

12 december 2014 om 04:22
tvdenbon Gebruiker

Mijn vertrouwen in ibood stopt hier. Klantendienst reageert niet op een maand tijd, geen mail meer als bestelling verzonden is, aanbieding nu is bij de lancering van de nieuwe site ook geweest. Toen haperde hun bestelproces. Nu terug een kans en bijna alles wat me interresseert is uitverkocht. Exit ibood voor mij.

12 december 2014 om 11:31

Dat tvdenbon, excuses dat het zo loopt. Het bestellen werkt inmiddels weer. Sorry dat onze Customer Service minder snel is dan normaal. Ze krijgen op dit moment heel veel vragen binnen. We doen ons best om je in de toekomst weer zo te kunnen bedienen als je van ons gewend bent.

12 december 2014 om 06:39
eyecon Gebruiker

\cynisme aan\      Complimenten Ibood. Prachtige aanbieding!        \cynisme uit\

Morgen weer een dode mus?

12 december 2014 om 07:37
harmroest Gebruiker

Ongelooflijk laatst deze glazen besteld, waren kapot geleverd. Kon deze helaas niet nageleverd worden, en vandaag staan ze er gewoon weer op….

Helaas zijn degene die ik had besteld uiteraard al uitverkocht. Ben anderhalve maand bezig geweest met de RMA van de Dead On Arrival. Sinds de lancering van de nieuwe website is de kwaliteit nog niet verbeterd maar eerder afgenomen.

12 december 2014 om 11:33

Dag Harm, excuses dat het zo loopt. Zoals ik tvdenbon net vertelde, kan je de glazen weer bestellen. Onze Customer Service is op dit moment inderdaad minder snel dan normaal, omdat ze veel vragen binnenkrijgen. Excuses hiervoor.

12 december 2014 om 08:17
tvdenbon Gebruiker

Mo gow zeg, ‘t is gelukt om eens te bestellen wat ik wou. Wel raar dat het eerst uitverkocht was en plots om 8u niet meer. Fijn!

12 december 2014 om 11:33

Dag tvdenbon, dat was een foutje, excuses. Fijn dat het je toch gelukt is!

12 december 2014 om 11:27

Dag allemaal, ik hoor net dat het door een fout leek alsof de glazen waren uitverkocht. De fout is hersteld, jullie kunnen weer bestellen. Excuses voor het ongemak!

12 december 2014 om 11:44
hanshamster Gebruiker

*knip*
Edited by: Dees
Dag Hans, sorry dat je bestelling vertraging heeft. Zodra we hem verzenden, krijg je hier een mail van. We willen het hier graag hebben over de deal van vandaag.

12 december 2014 om 12:46
hanshamster Gebruiker

*knip*

Edited by: Arthur iBOOD
Dat begrijp ik Hans, onze Customer Service is voor je bezig. Ik heb je melding nogmaals naar ze doorgezet.

12 december 2014 om 11:49
corkoolsgmail.com Gebruiker

*knip*

Dag Cor, sorry dat je bestelling vertraging heeft. Zodra we hem verzenden, krijg je hier een mail van. We willen het hier graag hebben over de deal van vandaag.

12 december 2014 om 13:06
corkoolsgmail.com Gebruiker

De deal van vandaag betreft glazen en deze moeten dan weer verzonden worden. Dat is ook bij mijn eerste bestelling gebeurd.  Maar de kans is zeer

groot dat deze ook weer beschadigd aankomen. En als de verdere afwikkeling van een zending dan hetzelfde verloopt als bij mij,  dan word je daar niet vrolijk van.  En waarom wordt zo’n klacht over een glazen verzending dan weggehaald ???  KNIP  !!!!   Mag iemand die deze glazen van vandaag besteld , dit niet lezen???  Het was bruikbare informatie!!!

12 december 2014 om 15:34
hanshamster Gebruiker

Het zou netjes zijn als eerst bij alle klanten waar bij de vorige deal/levering de glazen niet (of gebroken) geleverd zijn deze eerst worden nageleverd.

Niet verwonderlijk dat je dan dit soort reactie op dit topic krijgt. Mensen hebben het recht om te weten wat de eventuele consequenties kunnen zijn.

12 december 2014 om 19:30
whiplash1990 Gebruiker

Heeft iemand ergens een foto van de “waterglazen”, welke in het pakket met 24 glazen zitten?

13 december 2014 om 00:23
barracuda84 Gebruiker

@ whiplash1990, je zult het niet geloven, maar die zijn bizar genoeg maar waar, gewoon afgebeeld.

Ze hebben ook namelijk een steel. Je ziet 4 verschillende glazen op die doos staan.

Welke idioot bedacht heeft dat waterglazen een steel hebben mag joost weten…

Mijn reden om die set niet te kopen.

13 december 2014 om 20:18
ewoutbuhler Gebruiker

Een klassiek gedekte tafel heeft waterglazen die lijken op wijnglazen, maar dan een slag kleiner. Dan heeft niet iemand net ff verzonnen, maar dat is etiquette. Of het handig en praktisch is, is een ander verhaal. Bestel gewoon je voorkeur of bestel niets…

13 december 2014 om 07:02
rockefellars Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijken graag met linkje. ;-)

13 december 2014 om 09:28
Patreece Gebruiker

Mijn mail van ruim 1 maand geleden, over 1 glas wat kapot geleverd is, wordt ook maar niet beantwoord! En dan de moderators maar blijven herhalen hoe druk ze het hebben. Dan neem je mensen aan! En zorg je ervoor dat je dingen goed afhandelt en levert. Zal ook wel schelen in drukte op de afdeling KLANTENSERVICE!

13 december 2014 om 12:18

Daar zijn we ook mee bezig Patreece, we proberen jou en andere klanten met vragen zo snel mogelijk te helpen.

14 december 2014 om 13:30
ykempsy Gebruiker

*knip*

Vervelend ykempsy. Ik heb je melding doorgezet naar onze Customer Service, zij gaan hun best doen om je zo snel mogelijk te helpen. Goed om te weten: ze reageren helaas minder snel dan normaal, omdat ze op dit moment (te) veel vragen krijgen. Alvast excuses hiervoor.

18 januari 2015 om 20:08
ykempsy Gebruiker

Ten eerste begrijp ik niet waarom mijn relaas hierboven weggeknipt is en ten tweede heb ik tot op heden 18/1/2015 nog steeds geen bericht terug gehad van jullie “Customer Service”, alhoewel ik van “service” wel een ander definitie heb dan jullie blijkbaar. Na 2 maanden heb ik nog steeds geen enkele feedback gekregen ivm mijn klacht. Een echte schande! Mocht er een competitie zijn van ” slechtste webwinkel 2014-2015″, dan winnen jullie hem zonder twijfel!

Edited by: Dees
Hallo ykempsy,
Heb je voor mij een ticketnummer en bestelnummer en een omschrijving van de klacht?
Dan ga ik mijn best doen om het snel opgelost te krijgen.

Groetjes,
Dees

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.