19 juni 2015 om 00:03
iBOOD

Kahla porselein

Kahla porselein
Fine dining, gewoon thuis

Met de weelderige borden en kommen uit de lijn Pure & Simple van Kahla haal je het restaurantgevoel in huis. Wit porselein staat prachtig op iedere tafel en is goed te combineren met allerlei tafelkleden, servetten en glaswerk. Bovendien zien al je gerechten er op dit servies spectaculair uit. Uit eten doe je voortaan gewoon lekker thuis.

19 juni 2015 om 00:07
Tariqo Gebruiker

Ik heb eerder meerdere aanbiedingen hiervan gekocht.

Helaas waren bij levering meerdere borden gebroken.

Mijn service verzoek is nog steeds in behandeling. Maar er werd in de laatste mail aangegeven dat er niets vervangen kan worden omdat alles op is !!!!!!

Nu zie ik dit op de site en ben ik zeer teleurgesteld in de manier waarop jullie met klanten omgaan.

Ik hoop dat alles snel opgelost kan worden, want dit kan echt niet meer in deze tijd….

19 juni 2015 om 00:20
oinkoink12 Gebruiker

Makkelijkste manier is gewoon je geld terug vragen en het opnieuw kopen. (beetje onhandig soms, maar wel t snelst) :)

19 juni 2015 om 00:25
filipvt Gebruiker

Hier idem, 10 borden gebroken van de 12 die ik had besteld. Ik heb netjes mijn geld teruggestort gekregen, met de melding dat er geen voorraad meer was, en nu staan ze er terug in aanbieding.

begrijpe wie begrijpe kan  :/

19 juni 2015 om 10:01
Moderator Renate Moderator

Ik kan het je wel uitleggen:

iBOOD heeft doorgaans geen voorraad. Totaal niet. (muv de hunt daar kunnen art. wel van op voorraad zijn) Elke deal wordt apart met een leverancier of fabrikant gesloten en per keer afgehandeld. Er worden product, prijs, max. te verkopen aantal, en leverafspraken gemaakt. Deze deals worden kortstondig van te voren gesloten en de dag na verkoop worden exact zoveel producten def. besteld als dat verkocht is. iBOOD kan nooit op voorhand zeggen welke deals nog eens terug komen. Op het moment dat garantie afhandeling lopen, weet iBOOD waarschijnlijk nog niet eens dat deze deal eraan zit te komen. De goederen zijn over het algemeen nog geen volledige dag in de handen van iBOOD alvorens ze alweer richting klant gaan.

ik hoop dat dit je een beetje inzicht geeft waarom het voor iBOOD vrijwel onmogelijk is om goederen te vervangen voor goederen.

19 juni 2015 om 10:18
edwakker Gebruiker

nee dat snap ik niet

regel dan op kosten van ibood dat de mensen die er nog krijgen deze ook krijgen  (waaronder ik 2 sets van 3 borden)

het is jullie probleem en maak er nu niet de klant zijn probleem van !!!!!!!

19 juni 2015 om 12:37
oinkoink12 Gebruiker

Dat is dus niet realistisch.

19 juni 2015 om 20:44
Geffrey Gebruiker

Dat er exact genoeg producten worden besteld kan ik me voorstellen. Als je veel goederen levert lijkt het me echter logisch dat er wel eens wat stuk gaat. Zijn er dan geen afspraken met de leveranciers voor dit soort gevallen? Zodat je wel goederen voor goederen  kunt vervangen. Ik wacht persoonlijk al meerdere weken op vervanging van beschadigde producten van de Etna actie. De enige communicatie over de status  van de afhandeling was er toen ik er zelf over belde. Dit lijkt me een mooie actie maar nu ik de overige reacties lees denk ik er nog een keer over na. Dit kan beter iBood!

19 juni 2015 om 23:30
filipvt Gebruiker

Dank je voor de verklaring. In mijn geval was het een kwestie van ‘een mail krijgen van niet meer te verkrijgen’ en 2 a 3 dagen erna deze aanbieding te ontdekken met identiek dezelfde goederen. Ik heb ze opnieuw gekocht. Ik HOOP echt dat ze deze keer zonder brokken worden geleverd… Goeie avond

19 juni 2015 om 23:48
Tariqo Gebruiker

Dit is niet te begrijpen in de zin van dat er geen duidelijkheid is voor de klant; laat staan dat jullie transparant werken.

Ik wacht nu al ruim een maand op vervanging en/of een bevestiging dat ik alles kan retourneren. Want wat heb ik aan een niet complete set servies?!?

Als je nu een aanbieding doet terwijl er klanten service verzoeken hebben lopen, kunnen we allen concluderen dat jullie niet in het belang van de klant denken. Het gaat jullie om de verkoop en niet on de service.

19 juni 2015 om 00:20
oinkoink12 Gebruiker

Mooie set, vorige keer gekocht, zeer netjes voor dat geld.

19 juni 2015 om 00:23
asim_ba Gebruiker

Dat komt mij ook helaas bekend voor. Heb een keertje een rugzak en onderbroeken gekocht, na bijna drie maanden niets ontvangen te hebben had ik een mailtje gestuurd. Kreeg vrij snel een antwoord terug dat de spullen helaas niet meer te leveren zijn en of ik mijn gegevens wilde opsturen zodat ze geld terug konden storten.

Dat heb ik niet gelijk gedaan, maar zag volgende dag wel toevallig weer hetzelfde onderbroeken in aanbieding die voor mij “niet te leveren waren”.

vervolgens weer een mailtje gestuurd dat de spullen wel te leveren zijn en dat ik ze alsnog graag wil ontvangen, maar helaas. Ineens had iBood wel mijn gegevens en hebben ze geld teruggestort.

Jammer, jammer, jammer!!!

Doe het goed iBood of doe het helemaal niet!!!

19 juni 2015 om 10:15
edwakker Gebruiker

goedemorgen Ibood

dit kan niet

ik miste bij mijn laatste bestelling 2 sets en tot nu toe nog niks gehoord of en wanneer deze worden nageleverd

en ze nu opnieuw aanbieden !!!

ik neem aan dat ik nu de nalevering spoedig tegemoet ga zien !!!

19 juni 2015 om 19:19
Michielrasker Gebruiker

Idd ik heb deze borden ook besteld en gebroken geleverd gekregen. Ook ik ben inmiddels slachtoffer van meerder onbeantwoorde Ibood service verzoeken..

19 juni 2015 om 20:38
usebo Gebruiker

Bij mij was vorige keer geen enkel van de in totaal 48 borden gebroken. Kon ook niet, want supergoed verpakt. Raar om te horen dat bij anderen zoveel gebroken borden waren.

19 juni 2015 om 22:53

Beste iBOODers,

Daar ik vandaag veel opmerkingen heb gezien over niet afgehandelde service verzoeken, zal ik maandag contact opnemen met mijn contactpersoon. Beloven kan ik venuit mijn moderator functie niets, maar Wellicht dat ik iets voor jullie kan betekenen.

19 juni 2015 om 23:35
filipvt Gebruiker

ik ben steeds correct geholpen door de klantendienst, he moet gezegd worden als het goed is !

1 ding mag je in mijn naam doorgeven, Porcelein heel goed inpakken, en niet teveel stuks in 1 grote doos verzenden.

zoals ik al eerder meldde, vorige bestelling waren van de 12 borden 10 stuks gebroken, en daar wordt niemand beter van.

mvg

20 juni 2015 om 06:38
dorrie Gebruiker

Ook ik heb in de vorige aktie borden gekocht waarvan er  6 waren gebroken. Omdat Ibood niet meer dezelfde borden kon leveren heb ik gekozen voor een gedeelte van mijn geld terug. Daarna heb ik zoals vele anderen met mij niets meer van Ibood gehoord en het bedrag natuurlijk nog steeds niet ontvangen. Helaas vind ik het nog steeds een mooi servies en denk erover om de gebroken borden nu nogmaals te bestellen. Misschien moet ik 100 stuks bestellen zodat ik de hoeveelheid die ik echt wil hebben na breukschade over hou. Graag hoor ik van Ibood hoe ze de borden dit keer gaan verpakken want een slap kartonnen doosje werkt natuurlijk niet! Ibood graag een reactie over de verpakking!!

20 juni 2015 om 06:52
dorrie Gebruiker

Nog even een aanvulling op mijn bericht: omdat ik mijn  geld nog steeds niet terug heb. Wil ik er bij deze voor kiezen om een nieuwe (goed verpakte) set van 4×3 borden van jullie te ontvangen het verschil kan ik WEL snel betalen.

20 juni 2015 om 08:42
pippe31 Gebruiker

Oeps… ik stond op het punt om te kopen en dacht “Laat ik eerst nog even de opmerkingen lezen”. Ik zie er dus vanaf. Geen zin in gezeur. Dank allemaal voor jullie waarschuwingen, ze hebben nut gehad voor mij! Volgende keer beter Ibood.

20 juni 2015 om 10:23
Pwning Gebruiker

Edited by: Kris – wegens privacy redenen kunnen wij ruilen niet toestaan op het iBOOD forum: jouw persoonlijke gegevens komen dan te grabbel te liggen voor goed- en kwaadwilligen. Fijne dag, Kris

20 juni 2015 om 12:24
Natja Gebruiker

Ik heb de vorige keer 2 sets besteld en ze zijn allemaal ongebroken geleverd. Wel verpakt in 1 grote zware doos. Ik kan me zo voorstellen dat ze er niet te voorzichtig mee omgaan bij het post sorteercentrum.

Ik ben erg blij met de borden, mooie kwaliteit en dat voor deze prijs!

20 juni 2015 om 19:29
hasan.b Gebruiker

Bij bestelling van verschillende items moet dan meerdere keren verzendings kosten betalen?

20 juni 2015 om 19:55
Moderator Kris Moderator

Beste hasan.b, neen, gecombineerde bestellingen vergen 1x verzendkosten, tenzij bepaalde dimensies eg gewicht overschreden worden, maar dit wordt transparant weergegeven in jouw winkelwagen. Fijne avond, Kris

20 juni 2015 om 21:54
Franciacorta Gebruiker

Ook ik heb 14 april een flinke bestelling gedaan van dit servies.

Uiteindelijk is er veel ste laat en tevens met schade geleverd. Hier heb ik uitvoerig melding van gemaakt met specificatie van de beschadige producten.
Een standaard mail met vragen naar reeds gegeven info als het aantal beschadigde producten en welk type, etc was de reactie van iBood.

Hoewel dubbelop, heb ik dat direct beantwoord.

Daarna is het stil, zelf na een herinnering, en wacht ik dus nog steeds op een completering van mijn bestelling van midden april.

Wat een tegenvaller, van een (voorlopig) niet meer vaste klant.

Ik wil mijn servies graag compleet hebben, en wens na deze aanbieding ook zeker niet de reactie te krijgen dat het product is uitverkocht.

Ik verwacht maandag ochtend direct een reactie van deze waardeloze klantenservice!

21 juni 2015 om 03:11
steinie76 Gebruiker

Hmmm, was wel van plan om set’s te bestellen, maar naar al die reacties en gebroken geleverde borden….liever niet! :-(

21 juni 2015 om 07:31
redteddy Gebruiker

Beste ibood

Ik schrik van de meeste reactie’s. Zolang als ik al bij IBOOD bestel heb ik altijd alles keurig en corect ontvangen,geen enkel probleem ooit ondervonden.

Door mijn  enthousiasme al vellen enthousiaste klanten aangedragen en nog nooit een wanklank vernomen.

Ik bestel echt al vanaf dat IBOOD begonnen is, ga er vanuit dat dit probleem in de verzending verkeerd gaat en ben er van overtuigt dat, IBOOD hierin een ieder corect zal helpen daar waar het nodig is.

En mijn vertrouwen in IBOOD niet beschadigt is.

Groet

Redteddy

21 juni 2015 om 08:15

Hoi teddy, om te beginnen ik begrijp je gevoel!

Toch is het zo dat je dit alles kunt nuanceren. Het lijken veel klachten op dit product, maar percentueel gezien valt het echt mee. Daarnaast is het ook zo dat wanneer ik de klanten service vaak km hulp vraag zij terug koppelen dat een afhandeling in de wacht staat op reactie van klanten. Ze vragen dan bijv een rekening nummer maar klant is vergeten te antwoorden. Heel soms ontstaat er een verborgen qeue waar klachten in vast staan. Cs ziet deze dan niet dat wordt dan  opgelost met een filter. Nu kan ik zelf niet in de systemen daar ik niet voor iBOOD werk, maar ik heb wel intern meerdere contact personen en contact met de manafers van iBOOd. Wij moderators kunnen altijd zaken aankaarten die wij op het forum zien gebeuren. Vrijwel in alle gevallen neemt de klantenservice direct actie als wij iets zien waarvan wij denken daar is aandacht nodig. Maandag zal ik mijn contacten aanspreken en vragen een extra filtering te doen op deze openstaande klachten om te zien waarom ze nog openstaan en niet afgehandeld zijn.

Wanneer je het gevoel hebt met iBOOd niet verder te kunnen, dan mag je altijd ons moderators om hulp vragen.

21 juni 2015 om 07:56
Guus Benders Gebruiker

Wat zijn de diameters van de 3 borden in de set?

21 juni 2015 om 09:44
golfje Gebruiker

Afmetingen dinerbord: 27 cm (diameter) x 3,5 cm hoogAfmetingen saladebord: 24 cm (diameter) x 3,8 cm hoogAfmetingen diep bord: 21 cm (diameter) x 2,8 cm hoog

21 juni 2015 om 09:45
brian_44 Gebruiker

Vorige keer besteld en ook hier schade aan borden wat tot op heden niet is opgeslost. Mail gestuurd met foto’s en melding van aantal schade borden daarna niets meer vernomen van jullie klantenservice. Hoe komen jullie op het idee om een nieuwe partij aan te bieden terwijl de vorige partij niet eens correct geleverd is aan klanten? Aparte manier van zaken doen.

21 juni 2015 om 12:30
hobbix Gebruiker

Ik was ook aan het kijken naar de afmetingen van de borden van de set van 3 borden. Het diepe bord heeft de kleinste diameter en is het laagst. Zal wel weer een slordigheidje zijn van iBood, zoals wel veel vaker gebeurt :-(

Ook is het zo dat de klantenservice van iBood de laatste jaren erg traag is met antwoorden. Natuurlijk zullen er ook  klanten zijn die niet snel reageren. Maar om je daar nu achter te verschuilen …

22 juni 2015 om 10:08
Moderator Kris Moderator

Hallo iedereen! Ik heb een positieve mededeling van mijn collega Renate: de klantendienst heeft een persoon toegewezen om een mooie oplossing uit te werken voor alle openstaande ‘borden’klachten. Jullie worden zsm door een medewerker gecontacteerd. Fijne dag, Kris

22 juni 2015 om 13:12
Ooona Gebruiker

Ai, ik heb van alle Kahla opties meerdere sets besteld en dit is tevens mijn eerste aankoop bij iBood.  Ik doe nu al in mijn broek.

22 juni 2015 om 13:26

Beste Oooona,

Wees gerust.
Zoals ik eerder al schreef valt het percentsgewijs behoorlijk mee het aantal kapotte leveringen. Lang niet alle klanten van iBOOD gebruiken het forum> Sterker nog, slechts een klein gedeelte van het iBOOD klanten bestand gebruikt het forum.
Helaas is het niet geheel tegen te gaan dat er gevoelige artikelen stuk gaan tijdens transport, hoe hard men ook zijn of haar best doet.
Wat belangrijk is, is de afhandeling.
Ik heb in mijn 5 jaar moderator schap nog nooit meegemaakt dat iBOOD iemand zijn/haar geld niet heeft terug gegeven wanneer er iets niet goed is aan de artikelen. In het ergste geval ontvang je gewoon je aankoop bedrag retour.

22 juni 2015 om 15:51
Franciacorta Gebruiker

Edited by: Renate
Beste Franciacorta
mij is toegezegd dat je binnen 24 uur bericht ontvangt.
Mocht je dat niet ontvangen, neem dan nogmaals contact met mij op.

22 juni 2015 om 16:51
Moderator Kris Moderator

Beste Franciacorta, Renate is er nu even niet, ik neem dit draadje tijdelijk over. Je hebt een persoonlijke oplossing aangedragen gekregen door iBOODs klantendienst, zoals wij, als moderators, voor jullie over het weekend geregeld hebben. Hopelijk is deze oplossing in goede aarde gevallen bij iedereen die leveringsproblemen ondervonden heeft. Fijne dag gewenst, Kris

22 juni 2015 om 16:56
Franciacorta Gebruiker

Beste Kris, Renate is er wel, ze heeft zojuist de post waarop jij reageert verwijderd en haar eigen bericht geplaatst.

Zoals ik schreef, is er nu idd oplossing, maar wel doordat ik het pakket opnieuw heb gekocht en een hoop gedoe.

Dat gedoe, en zeker dat jullie nu mijn posts -die netjes zijn, en geen regels overtreden-  gewoon verwijderen, maakt wel dat ik voorlopig niets meer koop bij iBood.

Edited by: Renate
Kris en ik hadden gelijktijdig gepost. Daar Kris een relatief nieuwe moderator is, kan hij de ervaring gebruiken en geef ik zijn posten voorrang op momenten dat wij dubbel posten.

22 juni 2015 om 17:12
Moderator Kris Moderator

Beste Franciacorta, zoals hierboven aangegeven, hopen zowel Renate als ikzelf dat de door de klantendienst persoonlijk aangedragen oplossing jou toch nog als tevreden iBOOD klant kan verwelkomen.

Bij deze wensen wij jou toch nog een fijne avond toe!

Kris

24 juni 2015 om 17:59
Ooona Gebruiker

Mensen hebben niets aan ‘percentsgewijs’ en meer van die mooie woorden, als je als klant héél toevallig in die ‘percentsgewijs’ valt, dan ben je de pineut en dan heb je niks aan al die andere waarbij het wel goed ging.

Als je zegt dat iemand ‘in het ergste geval’ geld retour krijgt, dan heb ik hier in dit geval ook niet veel aan… want als een deel van mijn servies stuk is of niet in stock is of whatever… dan heb aan de rest ook niks.  Een bestelling moet OF COMPLEET zijn, OF ze is COMPLEET waardeloos.

Maar goed, k wacht geduldig af.  Hoewel ik ook niet goed snap waarom iets dat ik op 19-6 bestel, pas vanaf 3-7 kan verstuurd worden.  Ik moet voortaan beter lezen, en niet denken dat ik niets meer ‘heb’ als ik niet snel ben.

22 juni 2015 om 21:19
Tariqo Gebruiker

Edited by: Kris – Beste Tariqo, normaal zou je van de klantendienst een mail moeten gekregen hebben met een oplossing voor dit probleem. Ik heb een schopje gegeven aan jouw berichtje, en ze komen zsm terug naar jou! Fijne dag, Kris

6 juli 2015 om 01:35
Macbay Gebruiker

En mijn bestelling is geleverd.

Ondanks mijn verzoek bij de bestelprocedure om alles goed in te pakken aangezien de vorige keer een aantal borden kapot waren toch een doos die maar voor 2/3 gevuld was. En het was dan ook geen verrassing dat wat er in zat stuk was. Ik baal hier wel enorm van. Had graag alles compleet gehad. Maar helaas is het weer niet goed gegaan.

Ibood hoe kan dit nou? Ik had toch wel verwacht dat er van de vorige keer iets geleerd was. En wie verstuurd er nou servies in een half volle doos zonder goede bescherming rondom een servies?

6 juli 2015 om 09:50

Beset macday,
zou je alstublieft een melding willen maken via mijn iBOOD, de klantenservice neemt dan contact met je op..
wat betreft het niet goed inpakken heb ik zelf een melding gemaakt bij de juiste kanalen.
zij zullen contact opnemen met het distributie centrum dat wij gebruiken.

Zou je de klantenservice foto’s willen toezenden via customerservice@ibood.com ovv ordernummer?

6 juli 2015 om 19:57
RustyNail Gebruiker

Heb enorme spijt dat ik mijn bestelling niet optijd had geannuleerd. Wat een amateurs zeg bij het inpakken! Drie halve volle dozen alle borden kapot! Zo zag het eruit!

10 juli 2015 om 06:01
SidneyB Gebruiker

Ik heb alle borden en kopjes van dit merk bij Ibood besteld. Afgezien van dat ik op een deel van mijn bestelling lang moest wachten heb ik alles goed ingepakt en heel ontvangen. Antwoord op mijn mail mbt de late levering duurde wat langer maar uiteindelijk heb ik netjes antwoord op mijn vragen gekregen. Ik heb verder geen problemen ondervonden met mijn bestellingen bij Ibood en ik ondertussen best vaak besteld

15 juli 2015 om 15:06
jaspermeijer Gebruiker

Ook bij mij helaas een paar borden kapot, geen mogelijkheid tot ruil helaas.

Wat heb ik aan een niet complete set servies?

Bij dergelijk breekbaar spul zou er een afhaalpunt moeten zijn waar het afgehaald kan worden.

Ik heb het geprobeerd, helaas spijt van.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.