17 april 2018 om 00:01
iBOOD

Tuinmeubels

Tuinmeubels
Chillen in het zonnetje ☼

Het is absurd mooi weer deze week, hoog tijd om je tuin klaar te maken voor het zonnetje. En daar willen we je natuurlijk graag een handje bij helpen! Want chillen in het zonnetje is veel lekkerder met één van de loungesets in deze Flash Sale. Heb je wat minder ruimte? Dan is misschien het teakhouten tuinbankje perfect voor jou, die overigens ook gewoon op het balkon past!

17 april 2018 om 09:05
Nietjesmachine Gebruiker

Ben ik de enige die dit geen koopje vindt? Voor die prijs had ik echte rattan verwacht ipv die gevlochten kunstof waar je gegarandeerd een schok van krijgt. Ik kan alleszins beter vinden voor die prijs.

Beantwoorden

17 april 2018 om 10:00
Ploo3 Gebruiker

Ja je bent de enige. ;)

Adviesprijs zou ik er niet voor over hebben, maar voor de huidige prijs zeker wel interessant.

Beantwoorden

17 april 2018 om 09:32
gscharloo Gebruiker

Een aantal vragen :

- Hebben de kussens een  ingenaaide rits?
- Hoe dik is stof van de kussens
- Materiaal kussens en hoezen en zijn de hoezens wasbaar?
- Waar is de oppervlakte tafel van gemaakt – type hout- kwaliteit glas ?

Beantwoorden

17 april 2018 om 09:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik ga je vragen even doorzetten!

Beantwoorden

17 april 2018 om 11:40

De rits van zowel de zitkussens als rugkussens is ingenaaid. De stof van de kussens is 190 gram dik.

De hoezen van de kussens zijn gemaakt van polyester, ze zijn waterafstotend. De kussens zijn wasbaar. Na het wassen zijn ze weer waterafstotend te maken met behulp van SUNS Shine spray.

Op het glas van de tafel is een Durable top geplaatst, dit is een keiharde toplaag.

Beantwoorden

17 april 2018 om 11:00
ddijke Gebruiker

Wat is de zitdiepte van de portella set?

Beantwoorden

17 april 2018 om 12:32

Dit is circa 50 cm.

Beantwoorden

17 april 2018 om 18:22
mcpderijk Gebruiker

Is dat ook zo voor de florence en de pinto promo ?

Beantwoorden

17 april 2018 om 12:07
erikquekel Gebruiker

Tuinbank Cordoba | 150 cm
Hoeft deze bank niet meer behandeld te worden met een beschermlaag?

Beantwoorden

17 april 2018 om 12:42
Ben_Reniers Gebruiker

Hey Erik,

Betreffende de houten cordoba bank:

Ik heb deze net gekocht een maand terug van ibood. Ik moet zeggen dat ik er ontzettend tevreden van ben! De kwaliteit is zeer goed. Sterk massief teakhout. Makkelijk in mekaar te steken met enkele vijzen en een klassieke tijdloze houten bank voor op terras of in de tuin. Zijn geld dubbel en dik waard. Ik leg er wel wat kussens in want zonder vind ik het wat hard aan mijn rug en billen aanvoelen. Die van 150cm kan ik makkelijk en comfortabel met men vrouw inzitten inclusief kussens

Om op je vraag terug te komen. Ze zou gecoat zijn op voorhand. Echter vond ik het niet echt voldoende lijken en heb ik een product voor teak gekocht van de brico. Het hout ziet er veel beschermder en gevoed ut nu. Alsook gladder van textuur.

Dus ik zou toch nog een laag extra aanbrengen als je het mij vraagt. Dit zal zeker de levensduur van de bank zeker ten goede komen!

Btw: Terwijl ik dit schrijf zit ik op de houten bank in het zonnetje :)

Mvg

Beantwoorden

17 april 2018 om 23:07
erikquekel Gebruiker

Top. Aardig van je, bedankt!!

Beantwoorden

17 april 2018 om 18:11
Willie6407 Gebruiker

Belangrijkste vraag: is dit met een aluminium of stalen frame?

Beantwoorden

18 april 2018 om 13:17

Over welk van de aangeboden producten gaat je vraag, Willie? :-)

Beantwoorden

18 april 2018 om 17:38
Willie6407 Gebruiker

De loungesets uiteraard. Maar ik heb al gevonden dat ze van aluminium zouden moeten zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.