19 april 2018 om 00:00
iBOOD

F2F Handdoeken

F2F Handdoeken
Een fluweelzachte omhelzing

Heb jij alleen maar stugge handdoeken in je kast die je huid niet drogen, maar wegschuren? Wees lief voor jezelf en schaf deze heerlijk zachte handdoeken van Face2Face aan! Deze handdoeken hebben een hoge kwaliteit waarmee je jezelf omhelst in heerlijk zacht katoen. En om je voetjes te verwennen, bieden we ook fijne badmatten aan. :)

19 april 2018 om 09:43
svenveldhuis Gebruiker

Kunnen jullie uitleggen waarom de verzendkosten zo belachelijk hoog zijn? Een pakket met dergelijke afmetingen en gewicht zou toch echt geen 8.95 euro moeten kosten om te verzenden..

19 april 2018 om 09:57
Moderator Lex Moderator

Dit ga ik navragen svenveldhuis, en ik laat het je weten zodra ik  antwoord heb.

Gr, Lex

19 april 2018 om 11:42
Moderator Lex Moderator

Dit leek een foutje te zijn svenveldhuis, ondertussen is het aangepast en zijn de verzendkosten net als de rest 5.95 :)

Gr, Lex

19 april 2018 om 11:55
svenveldhuis Gebruiker

Top!

19 april 2018 om 12:47
R-V Gebruiker

Hoe zit het met de kleur off-white?

Die staat wel tussen de afbeeldingen, maar niet bij de te selecteren kleuren als je er een wilt bestellen.

19 april 2018 om 12:58
Moderator Lex Moderator

Over welk product heb je het precies R-V?

Gr, Lex

19 april 2018 om 13:14
Moderator Lex Moderator

Beste R-V,

Als het om de bidetmat 60×60 gaat moet ik je helaas teleurstellen en zeggen dat deze niet beschikbaar is deze deal. Om verdere verwarring te voorkomen zal deze afbeelding verwijderd worden.
Bij de overige deals kan ik de kleur off-white wel gewoon kiezen :)

Gr, Lex

19 april 2018 om 19:41
R-V Gebruiker

Helaas ging het mij inderdaad om die bidetmat. Vreemd is wel dat ik bij de andere matten überhaupt geen off-white kon en kan kiezen. Wel gewoon wit, maar niet die crèmetint.

19 april 2018 om 21:08
eric1954 Gebruiker

goeie avond,

de verzendkosten voor de handdoeken F2F blijven 8,95 euro vermelden.  Hoe komt dit?

Marianne

19 april 2018 om 23:24
Moderator Paul Moderator

Bij 1 set wordt 5,95 voor verzending berekend, zoals ook staat aangegeven. Maar als je meerdere sets aanschaft, komt het pakket door het hogere totaalgewicht in het 8,95 verzendtarief terecht.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.