23 april 2018 om 00:00
iBOOD

Le Cordon Bleu

Le Cordon Bleu
Koken als de Fransen

Als er één keuken bekend staat om haar comfort food en bourgondische gezelligheid, dan is het wel die van de Fransen. Mooie en smakelijke gerechten zijn er om te delen; met je vrienden, je familie of gewoon met je lief. En die gerechten bereid je natuurlijk het beste met goede messen, zoals deze messen van het bekende Franse instituut Le Cordon Bleu. 

23 april 2018 om 00:24
sdb_klee Gebruiker

In samenwerking met cordon bleu, maar door wie? Kan alleen wusthof en zwilling vinden,.deze lijkt er niet op. En staalsoort en hardheid?

Beantwoorden

23 april 2018 om 00:45
Susantigoon Gebruiker

Le Cordon Bleu… tja, wie ben ik dan om te stellen dat je voor dit geld amper een behoorlijk mes mag verwachten?

Maar tegelijkertijd vind ik het ook een zwaktebod om dat hele verhaal over Le CB op te dissen als ware het een kwalificatie.

Als, ik noem maar wat, Global, Wüsthof, Victorinox of F.Dick hetzelfde zouden doen en al hún gebruikers/supporters als kwaliteitsreferentie gingen oplepelen zat je hier over een maand nog te lezen….

Maar het kan verkeren, succes ermee!

Beantwoorden

23 april 2018 om 11:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze messen zijn van 18:8. De hardheid is 304.

Beantwoorden

23 april 2018 om 13:08
Susantigoon Gebruiker

OK, bedankt!

Beantwoorden

23 april 2018 om 14:59
cheng.li Gebruiker
23 april 2018 om 07:44
Dolores4r Gebruiker

https://www.cordonbleu-boutique.com/78405003/EN

Bovenstaande aanbiedingen kom ik tegen op de site van le Cordon Bleu. Een set van 799 euro en een ander merk. Ik heb het vermoeden dat er een verschil is dus de link zal wel ongedaan gemaakt worden.

Verder kom ik dezelfde messen als hier aangeboden nergens tegen.

Beantwoorden

23 april 2018 om 10:40
Susantigoon Gebruiker

‘…Verder kom ik dezelfde messen als hier aangeboden nergens tegen...”.

Kun je nagaan hoezeer speciaal en exclusief  het aanbod van  ‘deze messen van het bekende Franse instituut Le Cordon Bleu‘….

Beantwoorden

23 april 2018 om 10:26
SimonPS Gebruiker

Zeer uitgebreide specificaties moet ik zeggen..
Gewoonweg geen informatie!

Beantwoorden

23 april 2018 om 10:45
Susantigoon Gebruiker

Ik vermoed dat e.e.a. met geen pen te beschrijven is/ er geen woorden voor zijn/ voor zich spreekt… Zoiets.. (denk ik).

Beantwoorden

23 april 2018 om 12:40
hdewinter Gebruiker
23 april 2018 om 17:13
motormuis001 Gebruiker

Van deze commentaren kan ik nog wat leren! :-))

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.