26 april 2018 om 00:00
iBOOD

Larson Matrassen

Product expert aanwezig

Larson Matrassen
Heerlijke nacht, heerlijke dag

Om vol energie de dag te beginnen en door te komen, is goede nachtrust essentieel. Daarvoor heb je natuurlijk een goed matras nodig. Eentje die comfortabel ligt en stevig genoeg is om de juiste ondersteuning te bieden aan je lichaam. Begin maar vast met dromen, want met deze matrassen van Larson zul jij lekkerder slapen dan ooit tevoren!

Product Expert

De Product Expert is dagelijks aanwezig tot 18:00u.

Veelgestelde vragen

Wat is de hardheid van het matras?
Medium.

Is het matras aan twee kanten te beslapen?
Door de opbouw van het matras is het niet nodig deze van de bovenzijde naar de onderzijde te draaien.

Heeft het matras een afritsbaar tijk?
Nee, je kunt het tijk schoonmaken door deze te stofzuigen of te reinigen met een stoomreiniger.

Kan het matras ook op een andere datum worden bezorgd?
Op verzoek kan de leverdatum worden verplaatst. Stuur hiervoor een mail met je gegevens naar de klantenservice van Larson: support@larsonbeds.nl.

Hoe wordt dit matras geleverd?
Deze zal vacuüm opgerold in een compacte doos worden bezorgd. 

Is het mogelijk om bij het leveren je oude matras mee te geven?
Nee, dit is niet mogelijk.

Hoe zit het met retourneren?
Indien het matras niet naar wens is, kun je deze gratis retourneren. Valt dit binnen de 100 dagen proefslapen, dan krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

26 april 2018 om 09:15
g60power Gebruiker

Hoe werken de 100 dagen proefslapen + het eventuele (gratis) retourneren ?  Alvast Bedankt

26 april 2018 om 11:25
Official Product Expert Larson-Expert Official Product Expert

“Als u binnen 100 dagen niet tevreden bent met uw matras, kunt u deze retourneren en u krijgt het aankoop bedrag terug. Uiteraard kunt u ook een ander model kiezen. U hoeft niet te haasten, u kunt er 100 nachten over slapen. Als u gebruik wilt maken van de matras service, neem dan contact op met de klantenservice.” U kunt het matras binnen 100 dagen retourneren (mits in originele verpakking en in goede staat).

26 april 2018 om 13:01
Joel95 Gebruiker

Er staat beschreven dat het matras vacuüm wordt verpakt. Deze is door een consument niet makkelijk weer in de originele verpakking te krijgen als deze niet bevalt binnen de 100 dagen (we moeten dit weer vacuüm verpakken om het in de doos te krijgen lijkt me). Hoe moet ik dit dan voor me zien?

26 april 2018 om 13:17
SjaakHoogeland Gebruiker

@Larson-Expert : Zelfde vraag als Joel: Hoe moet ik proefslapen als ik bij eventueel retourneren de matras weer in de originele verpakking (vacuum verpakt) moet stoppen?
Ook: Hoe gaat dat dan met de verzendkosten?

26 april 2018 om 14:00
sibran Gebruiker

Dito vraag. Originele verpakking is toch niet mogelijk als dat vacuum wordt geleverd + komen jullie de matras ophalen of moeten we die verzenden?

26 april 2018 om 14:09

We vragen de klant het matras zo goed mogelijk te verpakken. Dat dit niet in de originele verpakking kan begrijpen we natuurlijk ;)

26 april 2018 om 14:44
sibran Gebruiker

En komen jullie die dan ophalen, of moeten wij die zelf verzenden? En zo ja, naar waar moeten we die dan verzenden.

26 april 2018 om 14:46

Deze komen we netjes bij u afhalen.

26 april 2018 om 11:33
hans hanegraaff Gebruiker

larson expert, zijn deze matrassen geschikt voor elektrische bedbodems?

26 april 2018 om 11:53

Het matras is geschikt voor: Boxspring, Lattenbodem, Spiraalbodem en (elektrische) verstelbare bedbodems.

26 april 2018 om 23:51
annebielen Gebruiker

Ik zie 3 verschillende prijzen voor de 180×200. Op het eerste zicht geen verschillen tussen deze 3.

Kan de expert misschien zeggen wat het verschil juist is.

26 april 2018 om 23:53
annebielen Gebruiker

Heb het ontdekt…met mijn slaapkop cijfertjes gemist ????????

27 april 2018 om 03:46

Kan natuurlijk gebeuren. Pas op! Nu al een slaapkop? Dan zal dat met ons Larson matras alleen maar erger worden ;)!!!

27 april 2018 om 18:25
P-cool Gebruiker

Gezien het tijdstip van reageren vermoed ik dat de Larson-expert zelf nog geen Larson matras heeft. Of al heel vroeg uitgeslapen is.  :)

28 april 2018 om 18:03
NinYes Gebruiker

Helaas heb ik er een nodig die niet in het rijtje staat:

90×220

Zijn jullie die vergeten of hebben jullie die niet?

28 april 2018 om 18:12
Moderator Paul Moderator

De maat 90×220 is helaas niet aanwezig in het assortiment van Larson. 
http://www.larsonbeds.nl/product/larson-stockholm/

29 april 2018 om 10:07
Chico-2511 Gebruiker

Goedemorgen,wil een matras bestellen ,helaas kan ik niet betalen.werkt niet.hoe kunnen we dit oplossen?

29 april 2018 om 10:14
Chico-2511 Gebruiker

Is er iemand aanwezig  op een zondag?anders kan mijn bestelling niet doorgaan.zou heel jammer zijn!

29 april 2018 om 11:28
Moderator Lex Moderator

Beste chico-2511,

Wat vervelend dat het betalen niet wil lukken.
Welke betaalprovider gebruik je en wat gaat er precies mis?

Misschien kun je het volgende even proberen?
- Bestellen via de iBOOD app
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Als dit nog niet werkt hoor ik dat natuurlijk graag.

Gr, Lex

17 juli 2018 om 00:29
chrisditers Gebruiker

Beste moderator ik heb nu meerdere pogingen gedaan om met jullie in contact te komen. Ik heb de matras nu inmiddels 2 weken geleden terug laten sturen en ik begrijp dat de terugbetaling vis jullie gaat?

Hoe regel ik Dit?

17 juli 2018 om 00:52
Moderator Paul Moderator

Hallo Chris, ik zal de klantenservice vragen om dit voor je uit te zoeken zodat jij je geld teruggestort krijgt.

Manieren om in contact met iBOOD te komen zijn: 
-  contactformulier via de website 
-  telefonisch (telefoonnummer staat onderaan op elke webpagina)
-  per email (emailadres staat onderaan op elke webpagina) 
-  via Twitter (DM) of Facebook (PB) 
-  via de moderators op het forum, zoals je nu gedaan hebt  :)

16 mei 2018 om 09:27
SwaggerL Gebruiker

Waar blijft mijn matras?

16 mei 2018 om 10:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi SwaggerL,

Ik ga mijn collega vragen dit voor je na te kijken en hierover bij je terug te komen.

Groeten,
Bas

17 mei 2018 om 10:38
rikvanderplas Gebruiker

Mijn vriendin (rugpatient) vindt het helaas helemaal niks. Ik zou de matrassen graag retourneren. Hoe gaat dat in zijn werk?

17 mei 2018 om 11:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Rik,

Je kunt het beste even mailen naar webcare@ibood.nl, met daarin het ordernummer (SOxxxxxxxxx), een korte omschrijving van de reden van retourneren (zoals je hierboven ook hebt gedaan) en tot slot een verwijzing naar het 100 dagen proefslapen. Dan pakken mijn collega’s dit verder met jou en Larson op.

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.