27 april 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP: Pannen

OP=OP: Pannen
Een pan voor elk gerecht

Met deze verschillende pannen ben jij elk recept de baas. Of je nu gaat bakken, wokken, braden of sauteren, deze pannen krijgen het gedaan. Maar wees er wel snel bij, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

27 april 2018 om 00:07
Leentje72 Gebruiker

De Milan 3D wokpan. Zeker dat dit weer geen foutje is? Ik had deze namelijk besteld en kreeg zonder enige vraag of verwittiging een andere pan thuis geleverd. Die is ondertussen terug retour gestuurd omdat jullie de wok niet konden leveren. Ik wacht nog op mijn centen. En nu staat ie gewoon weer online. Is deze wok nu wel of niet leverbaar?

27 april 2018 om 09:57
sjaakii Gebruiker

Ik ben benieuwd naar het antwoord van Ibood, heb exact hetzelfde. Ze zijn mij zelfs vergeten te vertellen dat de verkeerd geleverde pan retour moest en dat de Milan wok niet leverbaar zou zijn. En nu staat die hier weer te koop terwijl ik net pas bericht heb dat ik geld terug krijg van die verkeetde pan (die nog retour moet)

29 april 2018 om 08:49
Desnel Gebruiker

Ik had het ook bij mij hielden ze zelfs vol dat het wel de goede pan was

27 april 2018 om 09:10
razor911 Gebruiker

Aangezien hier bijna alle wokpannen 15-20 euro kosten:

Wat is de beste?

28 april 2018 om 15:26
nicokolk Gebruiker

Tefal is de beste. De anti aanbaklaag is heel duurzaam mits goed behandeld. Dus geen scherpe voorwerpen en niet in de afwasmachine. Afspoelen met heet water en nadrogen met keukenpapier. Grt Nico

28 april 2018 om 22:13
tang Gebruiker

Tefal raadt deze manier van schoonmaken af. Een pan wordt niet schoon door hem alleen maar af te spoelen. Er blijft dan vet achter, dat de volgende keer verbrandt. En dan krijg je de pan helemaal niet meer schoon.

Dus gewoon met een sopje en een spons afwassen. Link betreft een andere serie, maar gaat even om de anti-kleeflaag.

https://www.tefal.nl/gebruiksaanwijzing/Pannen-%26-Keukengerei/Pannen/Jamie-Oliver—Stainless-Steel-Brushed/csp/R-jamie-oliver-stainless-steel

29 april 2018 om 08:48
Desnel Gebruiker

Had ik ook besteld hele andere pan gekregen en maar vol blijven houden dat het wel de goede pan was  uiteindelijk pan gebruikt is het toch een andere pan helemaal kut

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.