1 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Lucis Licht

Lucis Licht
Stijlvolle designs

De draadloze ledlampen van Lucis zijn in de eerste plaats stijlvol en elegant. Prachtige designs voor ieder interieur. De lampen hebben een ingebouwde accu en geven tot 80 uur licht. Binnen 4 uur zijn ze weer opgeladen. Ideaal voor op het balkon of op de tuintafel. 

Ga voor de Zebrano met tripod en travelpack of een andere combinatie. 

1 mei 2018 om 04:33
bloodthrister Gebruiker

Het is mij niet duidelijk waardoor er een prijsverschil is tussen de Glacier en de Zebrano. Daarnaast zie ik in de specifi aties staan dat de lampen zelf al met een driepoot en reiskitje komen. Zijn dat dezelfde als die ook via deze deal gekocht kunnen worden?

Beantwoorden

1 mei 2018 om 10:04
Official Product Expert Lucis-Expert Official Product Expert

Glacier White lamp is gemaakt van ABS (wit) en de Zebrano heeft een zebrano houten behuizing. De lamp wordt niet standaard geleverd met een drie poot alleen in sommige gevallen met een travelpack.

groet team lucis

Beantwoorden

1 mei 2018 om 10:54
Arman91 Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de lamp in de travelpack en hoeveel lumen?

Mvg

Beantwoorden

1 mei 2018 om 13:00

De Lucis draadloze lamp is 11cmX11cmX11cm

Beantwoorden

1 mei 2018 om 11:25
DeltaBlast Gebruiker

Een Nederlandse fabrikant en dan de afmetingen in inches weergeven. Whatever.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 11:35
Fluit_is Gebruiker
1 mei 2018 om 13:00

De lamp wireless lamp is 11cm bij 11cm bij 11cm.

Groet team lucis

Beantwoorden

1 mei 2018 om 16:44

Beste DeltaBlast, als toevoeging, we verkopen Lucis wereldwijd, vandaar dat het product in INCHES wordt weergegeven. Dit ter info.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 17:30
avanzuuk Gebruiker

“We verkopen Lucis wereldwijd” … Gefeliciteerd !  Maar het is nogal vreemd om dat als argument te gebruiken om de afmetingen van je product in inches weer te geven.

Dat argument zou alleen valide zijn als het overgrote deel van de wereld het Imperiaal Stelsel zou gebruiken. Maar dat is niet het geval: het Metrische Stelsel (SI) is de standaard, het Imperiaal Stelsel is de uitzondering. Hier een overzicht van de landen die het Metrische Stelsel (nog) niet gebruiken: https://www.zmescience.com/other/map-of-countries-officially-not-using-the-metric-system/

Het zijn dus: Myanmar, Liberia en de USA die nog niet zijn overgestapt. De rest van de wereld begrijpt gewoon wat een cm of een mm is.

Kortom: Als Nederlandse fabrikant zou ik dus gewoon de afmetingen lekker in mm’s of cm’s weergeven, dan snapt het overgrote deel van de wereld echt precies wat je bedoeld.

Beantwoorden

2 mei 2018 om 09:04
TheCasa Gebruiker

Bovendien zijn we in Nederland (en België?). Je marketing een beetje afstemmen op de regio kan geen kwaad…

Beantwoorden

2 mei 2018 om 15:31

Beste Avanzuuk, ok dank voor deze uiteenzetting. We nemen het mee!

Beantwoorden

2 mei 2018 om 15:33

Beste TheCasa, zeker, dank voor deze input! Het product werkt overigens heel goed binnen en buiten, nu het beter weer wordt in NL en BE. Mochten er meer vragen zijn: wij zitten klaar!

Beantwoorden

3 mei 2018 om 09:23
Susantigoon Gebruiker

Inches of centimeter, lekker belangrijk joh, zolang de zaak maar doet wat ‘ie moet doen.

Daarnaast leerden wij in de 2e klas lagere school dat 1 duim/inch gelijk 2,54 cm is, dus hoofdmatig omrekenen was vanaf dat moment een fluitje van een cent (guldencent toen nog). Om er dan hier anno 2018 een college SI-stelsel van maken…

Ik neem zo’n lamp niet, omdat onderhand m’n halve hut om de paar dagen aan de lading moet: tablets, GSM, tandenborstels, drones, wifi-stereoboxen enz.enz.enz., geen trek in, maar merci.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 22:38
tottot Gebruiker

Net via app de zebrano + tripod+travel pack besteld. Betaling wel afgeschreven aleen wordt de bestelling niet afgerond. Lekker is dat.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 22:42
tottot Gebruiker

Hmm opgelost. Verwerking duurde 10 minuten +

Beantwoorden

1 mei 2018 om 22:53
Moderator Niek Moderator

Goedenavond tottot,

Fijn dat het opgelost is. Er kan soms wat vertraging in de verwerking van bestellingen zitten.

Beantwoorden

2 mei 2018 om 21:05
pascaltb Gebruiker

Goedenavond.. Ik weet niet of de lampen er morgen nog zijn (hou niet van te snelle beslissingen), maar kunnen meedenkers of ibood-personeel mij een lamp aanraden welke geschikt kan zijn als nachtlamp (naast m’n bed) om te lezen? De lamp zal dus of boven de rand van het bed uit moeten komen of flink moeten stralen.

Ik ben niet thuis in lumen of wat dan ook dus normaal gesproken zou ik naar een winkel gaan om het een het ander uit te zoeken. In dit geval wat lastig dus hoop ik dat er iemand is die mij een aanbeveling kan doen. N.a.v. een eigen ervaring zal helemaal mooi zijn, maar niet noodzakelijk.

B.v.d. mensen :)

Beantwoorden

3 mei 2018 om 11:19

Beste Pascal,

Bedankt voor je bericht. De lamp is uitermate geschikt als bedlampje. Je kan de lamp dimmen met geel en wit licht zodat je een prettig zacht licht hebt. In deze stand kan je gemakkelijk 2 weken de lamp gebruiken ZONDER hem tussentijds op te laden.

Je kan de lamp op de grond zetten, zelfs dan kan je nog steeds heel goed lezen.

Hebben we je vraag zo voldoende beantwoord?

Met vriendelijke groet,

LUCIS

Beantwoorden

3 mei 2018 om 10:27
Nadus Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van lucis zabrano driepoot standaard en de lampenkap die erbij hoort?

Beantwoorden

3 mei 2018 om 11:22

Beste Nadus,
Dank voor je bericht. De afmetingen zijn:

13 x 13 x 23 CM = DRIEPOOT

14H x 18 DIAMETER = Lampenkapje

Is je vraag zo beantwoord?

Met vriendelijke groet,

LUCIS

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.