11 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Teak Tuinmeubels

Product expert aanwezig

Teak Tuinmeubels
Chillen in je eigen tuin

Stel je het eens voor. Het zonnetje schijnt en om er voluit van te genieten plant je jezelf op een fijne tuinstoel. Op het tafeltje naast je staat een heerlijk koud biertje/glas rosé. Ah, de leven..

Met de teakhouten tuinmeubels in deze Flash Sale kan het binnenkort werkelijkheid zijn én geef je jouw tuin (of balkon) een instant sfeerboost! Daarnaast is teakhout ook nog eens super stevig. Zo zit je niet alleen deze zomer, maar ook vele zomers daarna lekker in je eigen tuin.

Om de teakhouten meubels op zijn mooist te houden, is het aan te raden deze regelmatig te behandelen met teakolie.

11 mei 2018 om 22:10
azul Gebruiker

de stoel is 120 en de tafels =< 110?

11 mei 2018 om 22:19
Moderator Niek Moderator

Goedenavond azul,

Bedoel je de prijzen van de stoel en de tafels?

12 mei 2018 om 07:31
Official Product Expert Brulo-Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

Prijzen liggen dicht bij elkaar dat klopt en dat heeft te maken met het gewicht van de producten. Eigenlijk de hoeveelheid teak dat is gebruikt voor elk van de meubel. Deze liggen bij sommige meubels aardig dicht bij elkaar en vandaar dat de prijzen ook ongeveer hetzelfde uitkomen.

Met vriendelijke groet

Brulo-expert

12 mei 2018 om 00:22
Yamaha_ERG121 Gebruiker

hebben jullie de tafel ook te koop die in de bovenste foto (banner) te zien is? Die lijkt wat groter…

13 mei 2018 om 16:11
theo.vos Gebruiker

Dezelfde vraag heb ik ook; kan de tafel ook geleverd worden zoals deze op de foto staat en tegen welke prijs? Ik heb net 4 stoelen besteld en het zou mooi zijn als er ook een bijpassende grote tafel geleverd kan worden. Theo Vos, Den Haag

13 mei 2018 om 19:42
Moderator Paul Moderator

De tafel van de overzichtsfoto wordt deze keer niet aangeboden, maar het is wel een mooie tip voor een volgende keer! Je kunt dit via Tip iBOOD doorgeven aan de inkopers.

12 mei 2018 om 07:05
pjisonline Gebruiker

Wat duur! Dit soort stoelen vind je in diverse winkels voor een euro of 50.

12 mei 2018 om 07:37
Official Product Expert Brulo-Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

De dikte van de teak heeft invloed op de prijs en de kwaliteit van de teak. Zit namelijk meestal in de specificaties ( afwerking) waardoor er gestunt kan worden met prijzen.

Met vriendelijke groet

Brulo-expert

12 mei 2018 om 13:02
Swartje Gebruiker

Als ik naar de productomschrijving kijk dan is dit echt mooi zwaar teak.

28 mei 2018 om 19:57
Sjjimmie Gebruiker

Ik kreeg vandaag eindelijk, na 3 keer uitstel van de bezorging door DHL, het 80cm ronde teaktafeltje geleverd.

Nu blijkt dat de gaten voor het verbindingsbeslag dat nog moet worden gemonteerd, te klein zijn.. :-(

28 mei 2018 om 19:58
Sjjimmie Gebruiker

@brulo-expert

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.