17 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Label51 Wonen

Label51 Wonen
Meubels met lef

Hou je wel van meubels met een stoer randje? Dan ben je bij Label51 helemaal op je plek. De hippe stoelen, tafels en accessoires zijn helemaal van nu en passen zowel in een landelijk, industrieel en modern interieur. 

17 mei 2018 om 01:33
Vraagstelling Gebruiker

Heeft de Label51 Tafel Knokke | 200 x 100 cm ook groeven in het blad, net als de andere tafel of heeft deze niet van zulke vuil ophopingspunten

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik ga het even voor je navragen, Vraagstelling.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:11

De tafel is gemaakt van ruw mangohout. Het is geen geperst blad, dus het blad is nooit waterpas. Juist deze industriële afwerking geeft de tafel een stoere, robuuste uitstraling.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 01:33
Vraagstelling Gebruiker

Bedoelde meer zijn het losse planken of is het een stuk

Beantwoorden

17 mei 2018 om 18:14
Gebruiker_1 Gebruiker

Kan deze tafel als tuintafel gebruikt worden? Of is hij niet geschikt voor buiten?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 20:13
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Gebruiker_1,

Deze tafels zijn niet geschikt om buiten te gebruiken.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 18:59
Hool1 Gebruiker

Wat is het aantal centimeters TUSSEN de tafelpoten?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 20:19
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Hool1,

Ik heb dit niet kunnen achterhalen, dus ga het morgen even voor je navragen.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 21:05
Hool1 Gebruiker

Bedankt

Beantwoorden

18 mei 2018 om 00:02
mstarre Gebruiker

Wat is de hoogte tot het tafelblad (wil weten of mijn stoelen eronder passen..)?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 08:55
73jeroen Gebruiker

Ik zie in de spec 75cm hoog.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 09:41

Dit ga ik even voor je navragen, mstarre!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 01:51
ppc-fgl Gebruiker

Hoi, is het mogelijk om poten op een gewenste plaats te bevestigen, b.v. zodat iemand op kopkanten kan zitten zonder dat de poten in de weg zitten. Verder had ik ook graag , zoals iemand anders al aangaf, de hoogte van tafel Milaan willen weten. Verder de vraag of tafel gelakt is of dat deze met meubel olie/was onderhouden dient te worden.

bij voorbaat dank

Beantwoorden

18 mei 2018 om 09:41

Ik ga het even voor je navragen!

Beantwoorden

19 mei 2018 om 10:39
marcelmarks Gebruiker

Ik probeer van de eetkamerstoel Ferm 6 stoelen in één keer te bestellen. Ik krijg er echter slechts maximaal 4 in m’n winkelmandje, bij elke aanvullende stoel (in welke kleur dan ook) geeft ie aan dat het niet kan. Hoe krijg ik toch 6 stoelen in één order?

Beantwoorden

19 mei 2018 om 10:42
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Marcel!

Helaas is het niet mogelijk om meer dan 4 stoelen in één order te bestellen. iBOOD heeft dit ingesteld om te voorkomen dat grotere partijen worden opgekocht door inkopers. Als je toch 6 stoelen wil hebben (wat natuurlijk heel mooi is!), kan je het best een aparte order met daarin twee stoelen aanmaken.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

20 mei 2018 om 08:17
YouriD Gebruiker

Heeft de kast inderdaad maar 1 deur onderin (een rechtsdraaiende?). Op de foto’s lijken het gewoon 2 deurtjes (is ook een stuk handiger dan 1 deur van 70cm)

Beantwoorden

20 mei 2018 om 08:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen YouriD,

De kast heeft één deur onderin. Het lijkt door de donkere lijn inderdaad alsof het twee deurtjes zijn, maar dit is niet het geval.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.