14 juli 2015 om 00:01
iBOOD

Vanti Sanitair

Product expert aanwezig

Vanti Sanitair
Vanti design kranen en thermostaten

Bij de bouw van het interieur van een nieuw huis of bij een interieurverbouwing is het dure sanitair vaak de oorzaak van een onverwacht hoge kostenpost. Met name als je kiest voor design! Dat is dan tevens de reden waarom veel mensen toch maar voor een minder mooie en minder functionele kraan en/of thermostaat kiezen. Maar dankzij deze Flash Sale kun jij toch eindelijk van jouw interieur een compleet plaatje maken. Kies uit de mooiste designkranen en -thermostaten van Vanti Sanitair, ontworpen en geproduceerd in Italië, zonder dat het je een rib uit je lijf kost!

14 juli 2015 om 00:33
marc889 Gebruiker

Wat is de hoh maat?

15 juli 2015 om 13:20
Official Product Expert Vanti-expert Official Product Expert

Beste Marc889,

De hoh maat van de verschillende thermostaten is 15 cm

14 juli 2015 om 02:19
hansienl Gebruiker

Weet iemand een handleiding van de Vanti Noémi te vinden?

14 juli 2015 om 06:50
ahadtje Gebruiker

Valt tegen!  Na 1 week deed de display het niet meer omdat water in komt. Waardeloze spul!

14 juli 2015 om 08:03
kappa2500 Gebruiker

De kraan die hier boven staat afgebeeld zou ik graag willen maar die kan je niet bestellen!?

14 juli 2015 om 09:45
RoelRoel Gebruiker

Wat is de afstand tussen de aansluitpunten van de Talya Douche? Wij hebben er 12 cm tussen zitten.

15 juli 2015 om 13:20

Beste RoelRoel,

De afstand tussen de aansluitpunten is 15 cm. De kraan past dus helaas niet in jouw situatie.

14 juli 2015 om 10:20
sambody Gebruiker

Normaal is het toch zo, dat een leverancier minder of geen verzendkosten rekent, als je meer besteld…

iBood: hoe meer je besteld, hoe meer verzendkosten er bij komen. Verzendsnelheid en verzendkosten…blijft toch wel een dingetje bij iBood. :-(

16 juli 2015 om 09:15
RoelRoel Gebruiker

Verzendsnelheid is gewoon de prijs die je betaald voor een goede aanbieding. Dat hoort gewoon bij het concept.

En verzenden kost gewoon geld, op dat deel wordt echt geen winst gemaakt.

14 juli 2015 om 10:50
eric87 Gebruiker

Handig die 5 jaar garantie via Vanti, maar ik kan op internet geen contactinformatie vinden van Vanti. Niet in Italië en al helemaal niet in Nederland. Hoe kun je ze bereiken?

14 juli 2015 om 11:48
rohit Gebruiker

@ Ahadtje, Dat had ik dus ook!!! Heb Ibood een mail gestuurd en heb toen een mail adres gekregen van Dekker Zevenhuizen! Die moet je contacten voor RMA.

Email adres is: dekkerservice @ dznet.nl

Heb deze week een vervangend exemplaar gekregen! Dus de service is prima!

14 juli 2015 om 18:50
diebeest Gebruiker

Dat geldt dus voor de 1ste twee jaar iBood garantie, maar hoe zit het met de laatste 3 van Vanti? Ik kan namelijk ook niets vinden.

15 juli 2015 om 08:09
rubir Gebruiker

@rohit,

Bij mij ook stuk binnen 1 week, en IBood verwijst idd door echter totaal geen reactie tot op heden van de leverancier.

Als ik zou adviseren niet kopen is troep.

15 juli 2015 om 13:28

Beste Rubir,

Erg vervelend dat de display zo snel kapot is gegaan. We geven uiteraard garantie op de producten en zullen dan ook een nieuwe leveren. Zou u nogmaals een mail willen sturen naar dekkerservice@dznet.nl? We sturen na ontvangst het nieuwe vervangende product dezelfde dag nog op.

15 juli 2015 om 12:13
j.j.devries Gebruiker

Wanneer  is de product expert aanwezig?

15 juli 2015 om 14:11
j.j.devries Gebruiker

Vanti-expert, u geeft een afstand tussen de aansluitpunten aan van 15 cm, geldt dat ook voor douche mengkraan?

15 juli 2015 om 15:40

Beste j.j.devries,

De douchemengkraan heeft dezelfde hart op hart afstand, dus ook 15 cm.

15 juli 2015 om 21:42
kevinklaartje Gebruiker

hoe werkt de digitale meter op baterijen dan?

16 juli 2015 om 13:36

Beste Kevinklaartje,

De display werkt inderdaad op een AAA batterij.

16 juli 2015 om 08:58
Fotoderoodt Gebruiker

De wet zegt dat de leverancier, in dit geval iBood, verantwoordelijk is voor de garantie je mag dus niet doorverwezen worden, iBood moet de garantie afhandelen.

Mag een winkel verwijzen naar de fabrikant voor de garantie?

Antwoord: nee, natuurlijk niet. De verkoper die een product aan een consument verkoopt, moet zelf zorgen dat het product voldoet aan de verwachtingen. Natuurlijk mag hij daarbij best de fabrikant inschakelen, maar hij mag niet zonder meer de klant doorverwijzen naar die fabrikant of zich achter de fabrieksgarantie verschuilen.

Extra garantie

Soms geeft een fabrikant of winkelier een uitgebreidere garantie. De uitgebreidere garantie kan bestaan uit een langere garantietermijn (je hoeft na die periode van 6 maanden nog niet te bewijzen dat je het product normaal gebruikt hebt, de bewijslast ligt bij de fabrikant) of garantie op meer onderdelen. Het registreren gaat vaak online: je vult gegevens in over jezelf en over de aankoop.

Maar let op, je hebt de verkoopovereenkomst met de winkelier gesloten, niet met de fabrikant. De fabrikant heeft daardoor geen wettelijke plichten en kan zelf voorwaarden stellen aan de extra garantie. Neem daarom altijd eerst contact op met de verkoper.

16 juli 2015 om 10:37
Fotoderoodt Gebruiker

De verkoper kan u dan aanraden om zelf contact op te nemen met de fabrikant. U hoeft dat echter niet te doen. De verkoper blijft verantwoordelijk.

16 juli 2015 om 12:07
rohit Gebruiker

@Productexpert,

Hoe kunnen wij de Vanti Noemi zo aansluiten dat deze goed vastzit gemonteerd? En er dus ook geen water meer in het display komt? Nu heb ik een vervanging gekregen en heb die gemonteerd maar hij is nog steeds los ik vind dat niet normaal.. display zal binnen de kortste keren weer kapot zijn…

16 juli 2015 om 13:46

Beste Rohit,

De display is inderdaad makkelijk te verwijderen, zodat de batterij eenvoudig kan worden verwisseld indien nodig. Alle oxidatie gevoelige punten in de bekabeling zijn volledig waterdicht germonteerd in de thermostaat. Het is dus geen probleem als daar wat water komt.

17 juli 2015 om 13:50
rohit Gebruiker

Nou dacht het niet… ik heb al contact opgenomen met dekker, ik heb een filmpje gemaakt waarin te zien is dat het product niet 100% vast te maken is en er dus overal water in kan komen… Ik doe nu na elke douchebeurt het display drogen van binne..

Ook ik heb dus al 1 defecte display gehad, die dus echt niet 100% waterdicht is…

vakje waar de batterij in moet is ook dichtgemaakt met een siliconen cover.. Dat werkt ook nooit… Daar zou een klepje moeten zitten en dan daaroverheen een siliconen cover..

17 juli 2015 om 07:55
vliet.a Gebruiker

Bij mij was het display al na 6 dagen defect. Ondanks de waterdichthrid zat er vocht in het display. Inmiddels geretourneerd om mijn geld terug te krijgen. Geen vertrouwen meer in product.

17 juli 2015 om 16:09
morisvb Gebruiker

@ productexpert, wat zijn de afmetingen van de Darya sensor?

Zijn de nodige aansluitingen ook meegeleverd?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.