18 juli 2015 om 00:01
iBOOD

Grohe sanitair

Product expert aanwezig

Grohe sanitair
Topkwaliteit en strak design

Met het Duitse Grohe weet je altijd zeker dat je kwaliteit in huis haalt. Grohe is dan ook al meer dan 140 jaar marktleider op het gebied van sanitair. Over ieder detail is nagedacht en ook de looks van de Grohe-kranen steken met kop en schouders boven de rest uit. Reden genoeg om eens te kijken wat er dit keer voor jou in deze Flash Sale zit!

18 juli 2015 om 08:26
Daanvk Gebruiker

Beste expert: is het enige verschil tussen deze en de “gewone” Red duo het aantal liters van de boiler (4 vs. 6 ltr.)? Ik zie verder geen verschil…

18 juli 2015 om 09:39
Stign Gebruiker

Goedemorgen, er wordt geadverteerd met:”kokend heet water in een hand omdraai”. Maar wat is de werkelijke temperatuur van het hete water direct afkomstig van de boiler?

Hoor graag van u.

Stijn

18 juli 2015 om 13:07
xphil Gebruiker

Even zoeken op internet en bij badkamershop in Weert €440. Vind het een goede aanbieding van iBood maar net niet goed genoeg.

19 juli 2015 om 00:28
artfabniko Gebruiker

waarom halen jullie deze flash sale neit weg, aangezien toch alles al uitverkocht is? Spaart me de moeite van doorklokken en teleurgesteld worden….

20 juli 2015 om 12:45
Excalibee Gebruiker

En ze hadden er geloof ik overal 2 van, want ze waren om 1 uur snachts al uitverkocht :)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.