14 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Lifa Living Vloerkleden

Lifa Living Vloerkleden
Voor een warm huis

De makkelijkste en mooiste manier om meer sfeer én warmte te creëren in je huis, is door simpelweg een vloerkleed neer te leggen. Niet alleen is het heerlijk wanneer je vaak op blote voeten loopt, maar het kan ook een echte boost zijn voor je interieur. Een mooi vloerkleed kan alle elementen in je huis verbinden en er zo een mooi geheel van maken. En dat een vloerkleed dan heerlijk voelt aan je voeten is dan natuurlijk mooi meegenomen!

14 juni 2018 om 10:32
crystalperido Gebruiker

Zijn deze geschikt voor vloerverwarming?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 12:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat ga ik even voor je navragen, crystalperido!

Beantwoorden

15 juni 2018 om 09:32

Qua veiligheid is het geen probleem om deze vloerkleden te gebruiken op een vloer met vloerverwarming, maar het kleed kan natuurlijk wel warmte tegenhouden.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 13:01
tama-drummer Gebruiker

Hoe zijn deze vloerkleden te retourneren als ze toch niet zo goed bij het interieur passen? Ik las iets over de ‘originele doos’ maar kan me voorstellen dat het bij vloerkleden wat anders loopt?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 13:21

Hoi tama-drummer,

Je kunt de vloerkleden inderdaad binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen als ze niet mooi bij het interieur passen. Ik raad aan om de verpakking voorzichtig open te maken, zodat ze er netjes in terug gestopt kunnen worden.

Indien je ze wilt retourneren omdat ze niet in het interieur passen betaal je zelf de retourkosten. Houd er rekening mee dat deze wel wat hoger kunnen zijn door het gewicht en de afmetingen van de vloerkleden. Je mag zelf bepalen met welke vervoersdienst je ze eventueel terug wilt sturen.

Maar uiteraard hoop ik dat de vloerkleden mooi passen bij jouw interieur! :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.