31 juli 2015 om 00:02
iBOOD

Opruimuitverkoop

Opruimuitverkoop

Inkoper Tim daalde met zijn minion af in de donkere onherbergzame krochten van ons magazijn om daar eens flink schoon te maken. Met een roestig, gammel en piepend liftje stuurden zij een pallet vol met deze superdeals omhoog en lieten via een blikjes telefoon weten dat er nog veel meer aankomt. Dus. Mensen. Help Tim en zijn minion opruimen, en check regelmatig of er nieuwe ladingen bij zijn gekomen!

31 juli 2015 om 00:14
AlexBoot Gebruiker

Bij Foka Superstore is de Lytro ILLUM Lichtveldcamera  50 euro goedkoper, en wordt ‘ie binnen een werkdag verzonden.

http://www.foka.nl/lytro-illum

31 juli 2015 om 00:16
AlexBoot Gebruiker

Sorry. 51 euro goedkoper, bedoel ik. En zonder verzendkosten.

http://www.foka.nl/lytro-illum

31 juli 2015 om 08:13
spin2 Gebruiker

Daar is de prijs toch 799 euro? Dus 43,10 euro duurder.

31 juli 2015 om 08:59
AlexBoot Gebruiker

Bij publicatie op Ibood om 00:02 uur kostte deze Lytro ILLUM Lichtveldcameracamera €849,95. Inmiddels is Ibood dus 100 euro gezakt met de prijs.

Krijgt iedereen die de Ibood vannacht heeft gekocht, 100 euro van zijn oorspronkelijke aankoopbedrag terug?

31 juli 2015 om 09:18
Moderator Vincent Moderator

Goedemorgen Alex,

Als jij hem voor de prijs van 849,95 gekocht hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Ze zullen je vast en zeker helpen! :)

Groet

31 juli 2015 om 13:00
Moderator Kris Moderator

Allen, zoals reeds aangegeven door moderator Tom, een kortingscodes werkt eenmalig, dus ook als het derdebetalingssysteem als bv Ogone eruit ligt, kan enkel iBoods klantendienst jullie van een nieuwe code voorzien, wij als moderator, kunnen hiervoor jammer genoegl niets betekenen. Zolang je geen bevestiging van de bestelling ziet onder mijn iBood, is je bestelling niet compleet.

Dus neem zsm contact op met de klantendienst, het forum houden we graag on-topic. Alle nieuwe ‘mijn code werkt niet meer’-post verdwijnt in het electronisch walhalla.

iBood belooft dan ook dat na het weekend geblokkeerde codes vrijgegeven worden!

Bedankt, Kris

1 augustus 2015 om 00:05
artfabniko Gebruiker

Fijn, zo’n belofte, maar: Hoe kom je aan een kortingscode?

31 juli 2015 om 13:47
Patrick9312 Gebruiker

Thanks voor info Kris. Had dit probleem ook. Dacht dat het aan iDeal lag, maar met Paypal kom ik er ook niet doorheen helaas.

Kun je laten weten wanneer het is opgelost ?

31 juli 2015 om 13:50
Moderator Kris Moderator

Beste Patrick9312, de IT crew zit er helemaal op! En wij houden jullie via de gebruikelijke wegen op de hoogte.

Fijne dag, Kris

31 juli 2015 om 21:20
Corleone1275 Gebruiker

Hallo Allemaal,

De seagate nas, is het mogelijk om een camera instalatie op aan te sluiten?

1 augustus 2015 om 00:05
PausP Gebruiker

Hoeveel gb kan er op de usm schijf van seagate nas?

1 augustus 2015 om 06:38
dropje20 Gebruiker
1 augustus 2015 om 10:30
jeroenachtien Gebruiker

Zijn de spotjes ook kantelbaar?

Gr jeroen

1 augustus 2015 om 12:01
Pippo_Inzaghi Gebruiker

729 euro  de originele prijs voor wat bestek? Zijn die messen en vorken van goud of zo?

Op andere site staat de set hoogstens voor 240 euro.

2 augustus 2015 om 09:33
djsesam Gebruiker

Welke lichtstroom hebben de philips inbouwspots?

Lijkt mij toch een belangrijk gegeven.

3 augustus 2015 om 00:32
PIC Gebruiker

Geen camera mogelijkheid op nas, link verwijst naar ander model. Usm schijf niet inbegrepen. Heb zelf laatst een gekocht, slechtste aankoop ooit. Knoppen werken niet, display werkt niet, time schedule werkt niet, binnen in garantie en nu formattert dat spel zichzelf met als gevolg alles kwijt. En nee ik ben geen leek, nas verliest gewoon zijn volumes rn shares overnight… Hopelijk snel een deftige oplossing.

3 augustus 2015 om 16:46
Franciacorta Gebruiker

Er worden weer ongewenste posts verwijderd door iBood.

Als je dan een waardeloze klantenservice hebt, durf er dan ook voor uit te komen!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.