16 juli 2018 om 00:03
iBOOD

Jamie Oliver Messen

Jamie Oliver Messen
Koken als The Naked Chef

Geen enkele keuken kan zonder een set goede messen. En bij messen van een topchef zoals Jamie Oliver kan je er zeker van zijn dat je goede messen in huis haalt. Of je nou op zoek bent naar een goed allround mes, eentje voor kleine klusjes, een broodmes of juist een goed messenblok; wij hebben het voor je!

"All I ever wanted to do was to make food accessible to everyone; to show that you can make mistakes - I do all the time - but it doesn't matter."

– Jamie Oliver

16 juli 2018 om 08:22
wout40 Gebruiker

tja de verzendkosten zijn duurder als de schaar zelf beetje vreemd verhaal dit

zonde dat je niet meerdere producten te gelijk kan bestellen dit is een beetje onzin sorryh ibood

16 juli 2018 om 09:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen wout40,

Je kunt meerdere producten tegelijk bestellen. Wanneer je een product hebt toegevoegd aan je winkelwagen klik je op verder winkelen.

16 juli 2018 om 09:58
JaB053 Gebruiker

Je kan ook gewoon naar de winkel gaan en voor die prijs en de bezorgkosten een echt goeie schaar kopen. Omdat Jamie hier ook aan verdient gaat dat ten koste van de kwaliteit. Tenzij je Jamie dat gunt.

16 juli 2018 om 08:24
rabroekie Gebruiker

Ik had de set gekocht als het blok in een keer met messen gekocht kon worden. Nu zou ik 42 euro aan verzendkosten extra moeten betalen. jammer…..

16 juli 2018 om 09:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rabroekie,

Zoals Alex.Bhogal hieronder al aangeeft, kun je meerdere deals combineren. Wanneer je een deal in je winkelwagen het gestopt, klik je op verder winkelen en kun je nog een deal toevoegen.

16 juli 2018 om 08:56
Alex.Bhogal Gebruiker

Hoeft niet.. Gewoon alles in the winkelwagen gooien en betalen.. Dan betaal je een keer verzend kosten. Zo werkt het internet

16 juli 2018 om 08:59
TheAnd Gebruiker

Wat is de hardheid van het gebruikte staal?

Zijn de messen gelast of bestaan ze uit 1 stuk?

Ook mis ik wat info over het gewicht.

16 juli 2018 om 09:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen TheAnd,

Dit vraag ik even voor je na!

16 juli 2018 om 10:22
Moderator Niek Moderator

De messen bestaan uit één stuk en de hardheid is HRC 55 +/- 2

Het gewicht van de messen is:

Chef’s Knife        239 +/- 5 grams 
Santoku Knife    218 +/- 4 grams
Bread Knife         225 +/- 4 grams 
Utility Knife         89 +/- 3 grams 
Paring Knife        87 +/- 3 grams
Scissors                 106 +/- 3 grams

16 juli 2018 om 10:31
jerfy93 Gebruiker

Welke messen passen nu precies in welk gat ?

Achterin: 2 grote messen (zoals het koksmes en het santokumes)
Midden: 2 medium messen (zoals het broodmes)
Voorin: 2 kleine messen (zoals het schilmesje)

graag zou ik willen weten wat alle grote, medium en kleine messen zijn.
Dit omdat er nu maar een medium met is aangegeven maar er twee sloten voor zijn.

16 juli 2018 om 11:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Jerfy,

Hieronder een overzicht van de ‘afmetingen’ van onze messen:

Chef’s Knife        Large

Santoku Knife    Large

Bread Knife         Large

Utility Knife         Small

Paring Knife        Small

Zie hieronder welke messen er (bijvoorbeeld) in elke sleuf van het blok passen:

16 juli 2018 om 12:35
Caru88 Gebruiker

vorige keer de lion sabatier fuso nitro+ gekocht. Hier en daar wat andere merken besteld om te vergelijken. 1 daarvan was deze Jamie Oliver (koksmes 20 cm). van de andere 12 merken vond ik deze Jamie Oliver erg fijn in de hand liggen. Hij is een stuk zwaarder dan de hele lichte sabatiers, maar het is heel persoonlijk of je dit fijn of juist niet fijn vindt. De staal hardheid van deze is niet echt hard, dwz dat je vaker zult moeten slijpen, maar als je dat niet erg vindt en je houdt van een zwaarder mes, dan is dit zeker geen slechte deal. Bijna 5 voor de prijs van 1 elders. Dus wil je niet een topprijs betalen en toch een set mooie messen wil hebben, zou ik hier voor gaan.

16 juli 2018 om 13:54
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Caru88,

Bedankt voor deze aanvullende informatie en je ervaringen met dit mes :-)

16 juli 2018 om 13:49
tabakje Gebruiker

Om welk Jamie Oliver koksmes gaat het hier? De afbeelding in de banner in de afbeelding bij het daadwerkelijke product zijn namelijk verschillend:

16 juli 2018 om 13:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit betreft de messen zoals getoond bij de verschillende deals zelf. Dus jouw onderste foto.

18 juli 2018 om 08:31
bensix Gebruiker

Hoe zitten de messen verpakt? Want ik wil geen messenblok.

18 juli 2018 om 08:32
bensix Gebruiker

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.