10 november 2014 om 00:04
iBOOD

999 Games

999 Games
Haal de gezelligheid en hilariteit in huis!

Bij gamen denk je tegenwoordig al snel aan je console en de meest heftige race- of vechtspellen. Maar gamen kan ook anders. Met de ganse familie rond de eettafel. Met een banketstaaf en een schaal pepernoten erbij barst de strijd los en probeert iedereen bloedfanatiek om het doel van het spel als eerste of beste te behalen. In deze Flashsale zitten maarliefst negen gezellige spellen voor de hele familie!

10 november 2014 om 09:33
chandonn Gebruiker

Heel leuk dit! Kan ik weer ouderwets een spelletjes avond organiseren :D en niet dat mijn kinderen constant op hun tablet bezig zijn.

10 november 2014 om 10:45
blikin Gebruiker

Alvast cadeautjes inslaan voor Sinterklaas en kerst :).

10 november 2014 om 13:02
Tsommy Gebruiker

Is dit ook bruikbaar tijdens lessen geschiedenis? Ik ben namelijk leerkracht in opleiding en als dit historisch accuraat is kunnen de leerlingen op deze manier ook eventueel wat bijleren.

10 november 2014 om 13:55
Moderator Rita iBOOD Moderator

Dag Tsommy,

Om welk spel gaat jou vraag?

10 november 2014 om 19:42
Tsommy Gebruiker

Rozenoorlog voornamelijk.
Eventueel ook Carcasonne.

10 november 2014 om 20:00
Moderator Dees Moderator

Hallo Tsommy,

Kijk eens hier http://nl.wikipedia.org/wiki/Carcassonne_(spel) en http://www.999games.nl/spel/Rozenoorlog

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
Groetjes,
Dees

12 november 2014 om 09:13
Moderator Tom Moderator

Dag Tsommy,

ben je een leerkracht voor lager onders , middelbaar of hoger?

Rozenoorlog ken ik niet. Carcasonne ken ik heel goed.

Zelf ben ik leerkracht in het middelbaar en daar zou ik het niet gebruiken. Echt veel historie zit er niet in, het is een puur strategische game. Met de graaf / ridders / struikrovers /boeren en al deze personages hebben invloed op ‘jouw rijkdom /punten’.

Mijn moeder is dan weer leerkracht in het lager onderwijs (laatste jaar) en heeft het spel wel een paar X in haar klas liggen. Vooral als ze over de middeleeuwen bezig zijn is het een leuke aanvullig voor zo een vrij uurtje.Het is niet het gemakkelijkste spel als je het echt goed wil spelen , maar éénkeer als je het door hebt dan doen ze het graag ;).Ik weet niet voor wat je het juist wil gebruiken?

Mvg,

Tom

10 november 2014 om 14:08
Viovi Gebruiker

Weer eens wat anders dan spelletjes op je computer/telefoon!

10 november 2014 om 23:15
TiGa Gebruiker
11 november 2014 om 02:13
wolfisco Gebruiker

€ 19,95 Ibood + 5.95 verzending = €25.54

€ 17,60 Spelgezel + 2.99 levering België = €20.59

http://geizhals.at/das-magische-labyrinth-a461204.html

Prijs ca va dus ..

11 november 2014 om 07:46
ROCKER100 Gebruiker

@Moderator

Is de Star Trek Catan in het Nederlands?

11 november 2014 om 09:49
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Ga ik proberen te achterhalen voor je Rocker!

11 november 2014 om 11:57
Admin iBOOD Admin

Is inderdaad in het Nederlands. ;-)

11 november 2014 om 18:09
Dwerg. Gebruiker

Beste Admin / moderator.

Zitten er hier ook regels in het Frans bij, of is het uitsluitend in het Nederlands?

11 november 2014 om 09:06
Crapmypants Gebruiker
11 november 2014 om 10:02
Charly Choclate Gebruiker

Voor ons Belgen toch niet hè en Ibood ken ik tenminste

11 november 2014 om 19:19
Crapmypants Gebruiker

ga dan is weg van het nederlandse forum :)

12 november 2014 om 09:21
Moderator Tom Moderator

Dag CrapMyPants,

dit forum is ook voor de Belgische ibood’ers ;)!

Mvg,

Tom

11 november 2014 om 14:30
calvinmens Gebruiker

Hé, dat komt mooi uit voor de winterdagen! Heb trouwens veel enthousiastelingen gehoord over Carcassone, heeft iemand hier daar ook goede ervaringen mee?

12 november 2014 om 09:27
Moderator Tom Moderator

Carcasonne is een leuke game voor jong en oud! Natuurlijk is het ieder zijn eigen smaak , maar het heeft niets voor niets een prijs gewonnen. Ik vind het vooral leuk dat elke keer als je het speelt altijd een heel andere game hebt. Het hangt puur af van wat reeds is opgebouwd en hoe strategisch jij je ‘volgelingen’ hebt gezet.

Wat ik zeker nog een pluspunt vindt , is dat er tal van uitbreidingen zijn. Je kan je game dus uitbreiden en telkens nog plezanter maken. In begin vergt het wat tijd om de game door te hebben, maar daarna zal je met plezier elke stap analyseren om je tegenstander uit het spel te zetten. ( Voorkomen dat een burcht afgewerkt kan worden , of toch nog via één of andere zet ervoor zorgen dat jij zijn boer buitenspel zet.)

Maar ik zou zeker ééns de reviews op internet zoeken ;)! Ik ben in jullie ogen misschien niet zo objectief (ook al ben ik dat wel ;) )!

Mvg,

Tom

11 november 2014 om 15:46
-JohanS- Gebruiker

Carcasonne ben ik persoonlijk wel fan van. De regels zijn niet echt moeilijk, dus ook toegankelijk voor mensen die niet veel ervaring hebben met gezeschapspellen (zoals mijn ouders bvb).
Hawaii heeft erg uitgebreide regels (ik ben de eerste keer dat ik het met een groep speelde letterlijk 1,5u bezig geweest om ze allemaal uit te leggen), maar eens je ze kent vind je ze wel allemaal terug op de kaartjes. Ik vind het een heel variërend spel, iedere keer is het bord anders en moet je een andere tactiek toepassen.
Regenwormen is een leuk, eenvoudig, kort spel. Deze barbecue variant ken ik niet; maar ik betwijfel of het de moeite is om er een dikke €20 voor te betalen…
De andere spellen ken ik niet.

12 november 2014 om 10:20
annelienmees Gebruiker

Als je meerdere spellen koopt, moet je dan elke keer verzendingskosten betalen? Of kqn je het combineren?

12 november 2014 om 11:20
Moderator Dees Moderator

Hallo Annelienmees,

Als bij een spel klikt op ik neem er een en dan in het volgende scherm op verder winkelen klikt, is het mogelijk nog meer spelletjes te kopen en de verzending te combineren.
Zo betaal je dus maar 1 keer verzendkosten.

Groetjes,
Dees

12 november 2014 om 20:09
Quante Gebruiker

Wil de moderator misschien eens naar het “professioneel glaswerk” draadje kijken en de mensen die niets gekregen hebben te woord staan?

Word blijkbaar over het hoofd gezien door iedereen inclusief de klantenservice.

Dank…

13 november 2014 om 09:14

Excuses Quante, ik ga er voor je naar kijken.

13 november 2014 om 09:23

Dag Quante, inmiddels had Renate al gereageerd.

13 november 2014 om 12:45
Mr.cool007BE Gebruiker

Is het spel Hawaii in het Nederlands?

17 november 2014 om 17:26
DJSirMatthew Gebruiker

hmm, net een mail gekregen dat er iets fout gelopen is met het verwerken van mijn bestelling? Hoe kan ik nu nog aan de spellen Dierentuin + Kolonisten Star Trek geraken aan de opgegeven prijzen?

28 november 2014 om 00:13
netfreaky Gebruiker

Verzenddatum 24/11, echter nog niets zien passeren ivm versturen van de bestelling?

28 november 2014 om 07:58
Moderator Dees Moderator

Hallo netfreaky,

De verzenddatum is 24-11, dit is een verwachte datum. 
Soms kan het wel eens voorkomen dat dit niet gehaald wordt.
Zou je nog een weekje geduld kunnen opbrengen?

Groetjes,
Dees

30 november 2014 om 22:53
netfreaky Gebruiker

Geen probleem hoor, in het verleden hebben we altijd keurig mailtje gehad ivm latereleveringsdatum. Ondertussen wel al ‘n mailtje ontvangen dat dit te maken heeft met de nieuwe site, waarvoor dank!

Misschien kan het een tip zijn om “verzenddatum” te wijzigen naar “verwachte verzenddatum”?

1 december 2014 om 09:15
Moderator Dees Moderator

Hallo Netfreaky,

Het staat ook zo in de aanbieding :)
Verwachte verzenddatum 24 november.

Groetjes,
Dees

1 december 2014 om 11:10
Moderator Dees Moderator

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag zijn de spellen, Andermans veren, Carcassonne big box 2014, Rozenoorlog, Star Trek Catan en Het magische Labyrint verzonden.

Groetjes,
Dees

4 december 2014 om 13:05
MisterRobbie Gebruiker

Verzenddatum van 22 november is niet gehaald, want ik heb geen mail en spellen gezien, erg jammer!De spellen voor Sinterklaas verzonden te hebben is Ibood duidelijk niet gelukt. Triest dat zoveel dagen/weken later er nog geen bericht gekomen is met een nieuwe verzenddatum.Zodoende maar eens gebeld en kreeg te horen dat ze 10 december af magazijn gaan. Dag Sinterklaasje! Bedankt.

4 december 2014 om 13:38
Moderator Dees Moderator

Hallo MisterRobbie, 

Wat vervelend en vreemd dat je nog niets ontvangen hebt! 
Zoals je wellicht gelezen hebt zijn er wel spellen verzonden.
Excuses voor het ongemak,

Dees

5 december 2014 om 17:11
Denacke Gebruiker

Gaan we de spellen voor kerstmis krijgen? Wel héél vervelend dit!

Wacht nog steeds op de carcassone en regenwormen.

6 december 2014 om 19:56
Moderator Tom Moderator

Dag Denacke ,

zeer jammer om te horen dat je spelen nog niet zijn aangekomen. Van Carcassone zijn er normaal gezien al een heel deel verzonden. Waarschijnlijk wachten ze op regenwormen om carcasonne ook te versturen.

Ik geef het door en hou je op de hoogte!

Onze excuses voor het ongemak,

Tom

10 december 2014 om 09:15
Denacke Gebruiker

Heb ze ondertussen aangekregen!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.