26 augustus 2015 om 00:01
iBOOD

Tefal Toppannen

Tefal Toppannen
Upgrade je kookkunst!

Het koken van een lekkere maaltijd is niet zo moeilijk voor de meesten van ons, maar met de pannen uit deze flash sale ga je zeker je kookkunsten upgraden. Deze Flash bestaat uit de beste pannen die Tefal te bieden heeft. Of je nu graag kookt met de pannen van Jamie Oliver of kiest voor de chique Pro Touch lijn. Beide zijn geweldig om te mee koken. Zorg voor nog lekkerdere maaltijden en kook de sterren van de hemel!

26 augustus 2015 om 16:17
dokun Gebruiker

Is het nu Jamie Oliver of Jamier Oliver?  Bij de ene pan staat Jamie en de andere pannen Jamier…

27 augustus 2015 om 00:42
willenilse Gebruiker

Jamier is een verre achter neef

26 augustus 2015 om 20:22
mikke Gebruiker

Mijn hele pannenset is van deze serie en ik kan niet anders zeggen dat ze het super doen. Gebruik ze nu ruim een jaar (op inductie), stop de regelmatig in de afwasmachine en ze zien er allemaal nog als nieuw uit.

27 augustus 2015 om 00:40
willenilse Gebruiker

Bedoel je dan de pannen die hier boven staan? Deze heb ik n.l. ook en deze zijn van een heel andere (betere) klasse als de pannen die dan bij de flash sale aangeboden worden.

Dus de pannen op het plaatje hier boven worden NIET aangeboden.

27 augustus 2015 om 09:15
mikke Gebruiker

Nou mijn pannen zijn ook van de Tefal Jamie Olivier serie, dus ik neem aan dat het dezelfde zijn.

27 augustus 2015 om 11:38
willenilse Gebruiker

Het kan zijn dat je er overheen gelezen hebt maar Ik had het ook dan over de pannen op het plaatje hierboven.

27 augustus 2015 om 14:02
PeggyE Gebruiker

Ik zoek nog een mooie zwarte pannenset (binnenkant ook zwart) geschikt voor inductie. De aangeboden pannen zijn allemaal niet geschikt voor inductie.

27 augustus 2015 om 20:19
willenilse Gebruiker

De pannen op het plaatje hier boven zijn wel geschikt voor inductie maar deze worden helaas niet aangeboden. Wat betreft het zwart, probeer eens schoensmeer.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.