8 september 2015 om 00:01
iBOOD

Oosterse lampen

Oosterse lampen
Creëer een warme Oosterse sfeer

Wil je echt kunnen ontspannen in jouw huis? Dan is een Oosterse sfeer ideaal. Een Oosterse sfeer is gezellig en warm, maar ook rustiek en spiritueel. Met slechts een Oosterse lantaarn kun je dit sfeertje al creëren. Kies uit deze fraaie lantaarns van RANEX en voeg direct een warme Oosterse sfeer toe aan jouw huiskamer, hal, slaapkamer of welke kamer dan ook. Je hebt de keuze uit zes prachtige hanglampen en een tafellamp die gewoon echt thuishoort naast dat Buddha beeld op het dressoir ;)

9 september 2015 om 09:35
berehap666 Gebruiker

Mooie lampen! Komt er ook een geest uit als je erover wrijft? Dan neem ik er zeker één!

9 september 2015 om 09:40
bookashade Gebruiker

Oosterse lampen zijn nu wel helemaal hip hoor! Ik vind het mooi, of nu nu wel of geen geest uit komt…

9 september 2015 om 09:46
Susantigoon Gebruiker

Nou zeg, heel mooi hoor, al vind ik het meer iets voor in een hoerenkeet, maar ja, een kwestie van (wan)smaak.

10 september 2015 om 11:36
kleintje_nf Gebruiker

Worden deze enkel nr NL gestuurd of ook nr BE?

10 september 2015 om 14:11
Moderator Kris Moderator

Beste kleintje_nf, als je inlogt op ibood.be gaat ie ook naar BE :-)

Fijne dag, Kris

10 september 2015 om 21:16
Stayfunn Gebruiker

Van welk materiaal zijn de lampen gemaakt? En zijn ze alleen in zilverachtige kleur verkrijgbaar? De teaser image laat namelijk iets anders denken (;

11 september 2015 om 07:42
Graziella71 Gebruiker

Ik vind ze ook heel mooi. Op de foto hierboven, aan de rechterkant, staat de helft van een Malika lamp maar dan wel met de sierlijke gaatjes. Helaas staat die niet tussen de te koop  aangeboden lampen…Is die ook ergens te krijgen?

11 september 2015 om 17:24
pietersteegmans Gebruiker

Wat zijn de exacte afmetingen van de lampen?  Jullie vermelden afmetingen incl snoer, maar is dat snoer 10cm of is het 80 cm lang…. daar worden we dus ook niet echt wijzer van… graag dus de exacte afmetingen van de lampen EXCL snoer!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.