24 september 2018 om 00:00
iBOOD

SmartStore Opbergboxen

SmartStore Opbergboxen
Opgeruimd staat netjes!

Het kan je soms verbazen hoeveel spullen een mens kan verzamelen. Natuurlijk moeten we al die spullen wel ergens laten. Om je een beetje te helpen met opruimen en opbergen, hebben we vandaag verschillende opbergboxen in de aanbieding!

24 september 2018 om 01:00
shadowjack Gebruiker

Niet echt een superdeal, bijv. de Smarthome Classic 70L is 5 euro goedkoper dan adviesprijs maar met 5.95 verzendkosten is de korting alweer weg. Bij JYSK kost ie 2 euro meer dan de aanbieding hier, incl. verzendkosten is ie een volle 8 cent duurder maar heb ik hem wel met hooguit 2 dagen in huis ipv na 8 oktober. Als ik er daar dan 2 koop ben ik incl. 3.99 verzendkosten (8.95 bij ibood!) zelfs een euro goedkoper uit. Dat mag wel wat scherper, ibood.

https://jysk.nl/opbergen/manden-en-dozen/plastic-opbergers/opbergbox-smartstore-classic-70-m-deksel#store_stock

Beantwoorden

24 september 2018 om 01:11
shadowjack Gebruiker

Smarthome Classic 70L moet natuurlijk zijn: Smartstore Home Classic 70L.

Ter verduidelijking bij 1 stuks:

*knip*

Bij JYSK 24,99 EUR, Bezorgkosten 3,99 EUR, Totaalprijs 28,98 EUR, verzending binnen 1 á 2 werkdagen.

Scheelt 8 cent.

Edited by: Niek

Dealprijzen mogen niet op het forum geplaatst worden, daarom heb ik die er even uitgeknipt

Beantwoorden

24 september 2018 om 13:27
shadowjack Gebruiker

Hoezo dealprijzen mag niet, dat zijn toch jullie eigen prijzen?

Beantwoorden

24 september 2018 om 21:20
Moderator Paul Moderator

Na afloop van een deal verdwijnen de prijzen weer van de website om concurrentie overwegingen. We willen voorkomen dat de prijzen via het forum alsnog te achterhalen zijn vanuit zoekresultaten.

Beantwoorden

25 september 2018 om 00:24
shadowjack Gebruiker

Hmm, da’s 1) vrij paranoia en 2) vrij nutteloos, ooit van internet archive wayback machine gehoord?

Beantwoorden

25 september 2018 om 01:40
Moderator Paul Moderator

Om het als paranoia te bestempelen is nogal overdreven. iBOOD snapt ook wel dat er methodes zijn om het te achterhalen, maar heeft besloten om zelf daar niet actief aan bij te dragen. Voor verdere vragen over de forumregels kun je mailen naar community@ibood.com

Beantwoorden

25 september 2018 om 12:17
WouterCrucke Gebruiker

Paranoia, nee. Gewoon schrik om genaaid te worden, net zoals ze zelf veel anderen aandoen. En er niet veel mensen die wayback machine kennen. Ik probeer een bestelling van januari nog steeds te pakken te krijgen. Door mijn reacties op het forum schieten ze telkens weer in actie en dan komt het telkens niet verder dan een mail. Heel smerige tactieken. Ze doen er echt alles aan om contact te vermijden, want service kost tijd en dus geld. Sedert mijn ervaringen hier ga ik met plezier terug naar de kleinere handelaar die tenminste service kan bieden, waar ik tenminste geholpen word als er een probleem rijst.

Beantwoorden

24 september 2018 om 12:57
Susantigoon Gebruiker

Ik ben allerminst onder de indruk.

De Samla serie van de woonreus uit ABBA-land is hierin bijv. een geduchte concurrent en voor dat prijsverschil moet je ècht wat te bieden hebben, wat ik hierin niet kan vinden…

Beantwoorden

25 september 2018 om 00:34
shadowjack Gebruiker

Om ff door te gaan over die 70L box, die is nu tijdelijk NOG goedkoper bij JYSK:

https://jysk.nl/opbergen/manden-en-dozen/plastic-opbergers/opbergbox-smartstore-classic-70-m-deksel#store_stock

Beantwoorden

25 september 2018 om 07:41
mirrick Gebruiker

Ik heb geprobeerd 8 sets van 2 bakken te bestellen en 8 sets van 2 deksels. Dit kon niet vanwege de voorraad (max 4 van elk). Nu ik er 4 van elk besteld heb kan ik wel een nieuwe bestelling plaatsen van 4 stuks maar dan betaal ik 2x veezendkosten…. hoezo??

Beantwoorden

25 september 2018 om 07:55
Moderator Jelle Moderator

Elke bestelling wordt als 1 bestelling gezien mirrick. Je kan wel heel veel dingen in 1 bestelling doen maar maximaal 4 items van hetzelfde product. Als je er dus meer wil zal je een 2e bestelling moeten plaatsen en dus ook een 2e keer verzendkosten moeten betalen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 september 2018 om 08:00
mirrick Gebruiker

Beetje jammer, maar goed het is niet anders. Bedankt voor je reactie!

Beantwoorden

25 september 2018 om 20:28
FEMourer Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.