25 september 2018 om 00:00
iBOOD

Larson Boxsprings

Larson Boxsprings
Heerlijke nacht, heerlijke dag

Om vol energie de dag te beginnen en door te komen, is goede nachtrust essentieel. Daarvoor heb je natuurlijk een goede matras nodig. Of beter nog, een boxspring!

Eentje die comfortabel ligt en stevig genoeg is om de juiste ondersteuning te bieden aan je lichaam. Begin maar vast met dromen, want met deze boxsprings van Larson zul jij lekkerder slapen dan ooit tevoren!

25 september 2018 om 06:51
rvddijck Gebruiker

Zijn er ergens reviews te vinden over dit bed? Hoe is dit bijv in kwaliteit tov auping, pullman etc.?

Beantwoorden

25 september 2018 om 09:25
Moderator Jelle Moderator

Ik heb er hier een paar gevonden rvddijck: https://nl.trustpilot.com/review/larsonbeds.nl

Groet,

Jelle

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:06
-JohanS- Gebruiker

Ik heb deze boxsprings al verschillende keren voorbij zien komen, zijn er ondertussen geen iBood gebruikers die een review kunnen/willen geven? :)

Beantwoorden

26 september 2018 om 19:19
kunkelergoedemans Gebruiker

Hallo Johan. Wij hebben dit bed nu een half jaar en ik kan zeggen dat hij geweldig is! Hij ligt niet alleen heerlijk, maar hij is ook heel erg stevig en robuust. We slapen nu ook stukken beter, dus je zult begrijpen dat we er echt superblij mee zijn! Mvg, Sandra

Beantwoorden

26 september 2018 om 20:14
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Sandra,

Bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

26 september 2018 om 09:00
svandermost Gebruiker

De 100 dagen gratis retourneer actie is een mooie actie. Maar krijg ik als consument dan ook mijn geld terug?

Hartelijke groet,

Bas

Beantwoorden

26 september 2018 om 09:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Bas,

Die krijg je dan natuurlijk ook terug.

Beantwoorden

26 september 2018 om 09:07
HenkStone Gebruiker

Waar kan ik de 100 dagen gratis retourneer actie vinden zoals hierboven is aangegeven?

Beantwoorden

26 september 2018 om 09:18
Official Product Expert Larson Expert Official Product Expert

Beste Henk,

Dit is geen actie, maar één van de permanente voorwaarden van Larson aan de klant.

Beantwoorden

26 september 2018 om 09:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen HenkStone,

Dit staat vermeld op de website van Larson. De product expert gaf gisteren op het forum aan dat het ook voor deze bedden geldt. Voor de website klik hier

Beantwoorden

26 september 2018 om 10:28
PostmanNL Gebruiker

Hallo, hoe werkt het met de garantie en de 100 dagen proberen actie bij dit product? Kan ik dit rechtstreeks bij Larson melden (zowel garantie als retour binnen 100 dagen) of moet dit via iBood? In de specificaties staat: Garantie: 2 jaar via iBOOD/5 jaar via Larson. Daar wordt het niet duidelijker van!

Beantwoorden

26 september 2018 om 11:40
Official Product Expert Larson Expert Official Product Expert

Beste PostmanNL, Dit kan via Larson dan wel via Ibood. Ibood zal het uiteindelijk doorzetten naar Larson.

Larson biedt 5jaar garantie.

Beantwoorden

26 september 2018 om 14:25
PostmanNL Gebruiker

Bedankt voor je reactie. Als ik maar zeker weet dat het niet persé via iBood hoeft. De klantenservice van iBood heeft helaas niet de allerbeste reviews.

Beantwoorden

27 september 2018 om 03:33
markl1960 Gebruiker

Als hij nog een keer wordt aangeboden met een elektrisch verstelbaar hoofd- en voeteneind houd ik mij aanbevolen ;)

Beantwoorden

27 september 2018 om 08:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen markl1960,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

27 september 2018 om 08:55
Brandonvds Gebruiker

Tijdens de laatste hunt was ik helaas te laat met bestellen, sindsdien kijk ik elke dag op ibood in de hoop dat dit bed eindelijk weer in de sale komt.

Dit keer heb ik hem gelukkig wel kunnen bestellen, hoop goede dingen gehoord over de larson matrassen, dus hoop dalijk wel zonder rugklachten te kunnen slapen.

Beantwoorden

27 september 2018 om 08:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Brandonvds,

Veel plezier met je aankoop! :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.