27 september 2018 om 00:00
iBOOD

MOA Keuken

MOA Keuken
Met de juiste machine...

wordt er ineens veel meer mogelijk in de keuken. Bak heerlijke, flinterdunne crêpes of frituur gezond. De machines van MOA zorgen voor meer culinaire kansen. 

27 september 2018 om 00:22
gmgmdr Gebruiker

De Moa Slowcooker wordt bij https://www.dairiten.nl voor 29,50 Euro aangeboden met gratis verzenden. Alleen voor Nederland .

Edited by: Paul
volgende keer graag een directe link naar de deal in plaats van de algemene homepage van een website te noemen,
anders moet men alsnog gaan zoeken … maar vooruit, dan kom je uiteindelijk hier terecht:
https://www.marktconcurrent.nl/webshop/Moa-SLow-Cooker-3-5-liter-p105100325

Beantwoorden

28 september 2018 om 18:46
pamtastic Gebruiker

Mag ik er van uit gaan dat de 35 in het typenummer staat voor 3,5 liter?

Dat zie ik verder nergens terug.

Beantwoorden

28 september 2018 om 18:47
pamtastic Gebruiker

Gaat om de slow cooker…

Beantwoorden

28 september 2018 om 18:59
Moderator Niek Moderator

Goedenavond pamtastic,

Dat klopt inderdaad, de inhoud is 3,5 liter.

Beantwoorden

29 september 2018 om 09:17
onnielief Gebruiker

Jammer, 3,5 Liter is een slowcooker geschikt voor maaltijden voor 2 personen als gezin kan je hier nagenoeg niets mee.

Beantwoorden

29 september 2018 om 10:02
max1_weber Gebruiker

Slowjuicer: adviesprijs is €89,- ipv €279,-

Wordt wel vaker gedaan hier op iBood. Voor info: +31 (0)74) – 7600034

Beantwoorden

29 september 2018 om 23:33
Moderator Paul Moderator

Ik vermoed dat je naar deze aanbieding wilt verwijzen:
http://www.moaproducts.nl/moa-design-professionele-slowjuiver-stainless-steel.html

Daar wordt slechts aangegeven dat de slowjuicer is afgeprijsd van verkoopprijs €89,95 naar €79,95.  Dat is niet hetzelfde als de oorspronkelijke adviesprijs.

P.S.: het telefoonnummer verwijst niet alleen naar het bedrijf Huishobby (dus geen officiële webshop van MOA) maar ook naar een erotiek website, een heel andere vorm van MOAning.  :)

Beantwoorden

29 september 2018 om 17:13
Stevenanne Gebruiker

De Moa Led waterkoker kan je bij bol.com aankopen voor 19.95
*knip* en zeggen jullie 81% korting op normale prijs!!!!!!!!!!
Kunnen jullie ons zeggen waar je deze waterkoker op het net kan vinden voor 79 euro?
Een trouwe Ibood klant

Edited by: Niek

Dealprijzen mogen niet op het forum geplaatst worden, daarom heb ik die er even uitgeknipt

Beantwoorden

29 september 2018 om 19:18
Moderator Jasper Moderator

Dag Stevenanne,

Het gaat hier om de adviesprijs die wij meekrijgen van de producent. Meer info hierover kan je vinden in deze blog.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 18:54
amnon Gebruiker

Ik heb hem net ontvangen, maar er zit helemaal geen temperatuur instelling op….! Het is alleen maar aan of uit?!

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 15:28
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag amnon,

Wat vervelend dat het niet overeen komt met de aangeboden waterkoker. Je kunt het beste even een service verzoek indienen via je account en dan zal de klantenservice contact met je opnemen.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 18:55
amnon Gebruiker

De Mos LED waterkoker is dat..

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 15:06
boodwillem Gebruiker

Ik heb hem ook net binnen. GEEN Indicatie voor temperatuur, geen instelling voor temperatuur. Die moet terug .

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 15:30
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag boodwillem,

Mocht de waterkoker niet overeen komen met de deal, dan kun je ook het beste even een service verzoek indienen via je account en dan zal de klantenservice contact met je opnemen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.