1 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Alessi Servies

Alessi Servies
Tijdloos Italiaans design.

Wie Alessi zegt, zegt Italiaans design. Het bedrijf ademt kwaliteit en dat zie je terug in hun producten. Zo ook in het servies uit de La Bella Tavola collectie. Simpel, elegant en tijdloos. Eenvoudig te combineren met je bestaande servies en om jarenlang van te genieten.

1 oktober 2018 om 07:07
Winderix Gebruiker

Wanneer gaan jullie de dessertborden aanbieden in deze reeks aub?

Beantwoorden

1 oktober 2018 om 08:32
Moderator Jelle Moderator

Je kan altijd een tip achter laten in ons tip forum Winderix,

http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2018-3/

Groet,

Jelle

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 01:36
zijper Gebruiker

graag nog eens iets zien passeren, maar link naar tips werkt niet, en kan het nergens vinden ook !

enfin, weet dus dat dit hier niet de juiste plaats is, maar hoop toch nog eens van die lekkere spaanse ham tegen te komen !

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 09:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen zijper,

Je kunt het tip forum vinden door op de homepage op forum te klikken onder het kopje klantenservice. Daar zie je dan wel het topic tip iBOOD.

Beantwoorden

1 oktober 2018 om 08:56
blackfin Gebruiker

“Italiaans” merk gemaakt in Turkije? Dat is zoiets als Parmaham made in Nederland.

Op Amazon zijn er nogal wat reviews die klagen over afbrekende oren en het chippen van het glazuur. Italiaanse kwaliteit lijkt dus te lijden onder de outsourcing.

Beantwoorden

1 oktober 2018 om 11:46
Moderator Bas iBOOD Moderator

Alessi is inderdaad een Italiaans merk. Deze lijn wordt geproduceerd in Turkije.

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 00:19
hvwittel Gebruiker

Alessi is een redelijk beroemd designmerk uit Italie gericht op huishoudelijke producten, o.a. samengewerkt met Philippe Starck. Ze hebben winkels over de hele wereld, waaronder een flagship store in een van de duurdere straten van New York.

Dit zal vast een “instap-lijn” van ze zijn, maar het is nog steeds goede kwaliteit. Je moet er uiteraard wel voorzichtig mee zijn. Het is tenslotte porselein en dus een breekbaar product. Behandel jij het netjes, dan breken er ook geen oortjes of stukjes glazuur af.

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 21:47
Moderator Niek Moderator

Goedenavond hvwittel,

Bedankt voor de aanvullende informatie :-)

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 21:23
Marx10 Gebruiker

Ik heb zelf een servies van Alessi, maar wel gemaakt in Duitsland. Al jaren in gebruik en nog maar heel weinig schade, hoewel intensief gebruikt met drie kinderen. Het is dus wel kwaliteit en heel mooi bovendien. De vraag is natuurlijk of de Turkse fabricatie even sterk is.

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 22:02
Moderator Paul Moderator

De kwaliteitseisen van Alessi zijn voor alle Alessi fabrieken hetzelfde, ongeacht de locatie.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 07:20
Vahidin Gebruiker

Het terugsturen had bijna 50€ gekost. Had voor 18 pers bestelt. Het is helaas niet wat je verwacht van Alessi.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 15:32
andriss Gebruiker

Bonjour,

J’ai commandé des assiettes alessi – La bella – 2 Soup bowls et j’ai reçu deux assiettes cassées! impossible pour moi de trouver comment me faire échanger ou rembourser les deux assiettes. Merci

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 22:58
Moderator Paul Moderator

Bonjour andriss,

Je transmettrai votre plainte au service clientèle.

Beantwoorden

14 november 2018 om 17:49
seb_vdl Gebruiker

Beste,

Ik heb op 8/11 mijn bestelling ontvangen. Jammer genoeg werd 1 van de 6 bestelde Alessi La Bella Tavola kommen beschadigd geleverd (afgebroken rand).

Omdat ik het probleem pas vandaag gemerkt heb en de levering minder dan 7 dagen geleden gebeurde, wil ik een ‘dead upon arrival’ melden (onder ‘mijn bestellingen’ > ‘er is iets mis’). Dat lukt echter niet omdat ik die optie niet kan selecteren. De enige optie die ik wel kan selecteren is ‘defect’, maar die lijkt me niet van toepassing omdat er – vermoed ik – geen garantieperiode geldt voor dit product.

Kan u me verder helpen aub?

Beantwoorden

14 november 2018 om 23:59
Moderator Paul Moderator

Je kunt het beste een mailtje naar de klantenservice sturen om dit te melden. Dan zul je door hen verder geholpen worden. Ook als dit onder de Defect noemer gemeld wordt, hoewel DOA of Transportschade beter de lading dekt.
customerservice@ibood.nl of klantendienst@ibood.be

Beantwoorden

15 november 2018 om 09:58
seb_vdl Gebruiker

Ok, bedankt. Heb de klantendienst gecontacteerd.

Beantwoorden

20 november 2018 om 12:31
seb_vdl Gebruiker

…maar nog steeds geen antwoord ontvangen

Beantwoorden

20 november 2018 om 12:50
Moderator Dees Moderator

Hallo seb_vdl,

Heb je voor mij een ticketnummer?
Misschien dat ik je dan verder kan helpen.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

21 november 2018 om 14:45
seb_vdl Gebruiker

Hi Dees,
Is dat dit nummer?

*knip*

Alvast bedankt

Edited by: Dees
Bedankt, ik ga ermee aan de gang.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.