2 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Present Time

Present Time
Voor een droominterieur

Verras jezelf of een ander met de toffe woonaccessoires van Present Time! In deze Flash Sale vind je alles om je eigen interieur een lift te geven of een ander heel blij te maken. Duik snel in de hippe producten en vind jouw favoriet. Wie ga jij vandaag blij maken?

2 oktober 2018 om 10:20
ankemarco Gebruiker

Leitmotiv hanglamp Sandstone. Jullie geven aan dat ze van zandsteen gemaakt zijn, maar bij bol.com geven ze aan dat het kunststof is met een zandsteen look. Wat is het nu??

https://www.bol.com/nl/p/leitmotiv-hanglamp-sandstone-look-kunststof-grijs-o-43cm/9200000074981210/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=kdMo4w75Y0BWQM7CnH5IXw.1.8.ProductTitle

De site van present time lijkt ook te verwijzen naar een sandstone look en dus kunststof? http://www.presenttime.com/p-6964-pendant-lamp-sandstone.aspx?EID=205&EN=Category

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 10:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ankemarco,

Ik ga dit even voor je navragen.

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 14:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze is inderdaad van kunststof met een sandstone look. We hebben dit aangepast!

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 13:35
dopezone Gebruiker

Ben ook wel benieuwd. Al een update?

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 13:37
dopezone Gebruiker

Negeer deze reactie :)

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 14:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze is inderdaad van kunststof met een sandstone look. We hebben dit aangepast!

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 21:08
roeleman Gebruiker

Iemand soms een idee of de DIY klok tikt.  Het zou zijn om in de slaapkamer op te hangen.  Het zou wel vervelend zijn als deze tikt.

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 21:46
Moderator Niek Moderator

Goedenavond roeleman,

Dit heb ik zo niet kunnen achterhalen, dus ga ik even voor je navragen.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 09:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen roeleman,

De klok hoor je wel zachtjes tikken.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 08:16
marzijd Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de diy klok?

Ik snap dat je een grote cirkel kunt maken van de afmeting die je zelf wenst, maar de afmetingen van de wijzers bepalen toch wel een maximun, denk ik.

Is het bekend hoe groot deze zijn?

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 08:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen marzijd,

Dit vraag ik voor je na.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 09:27
Moderator Niek Moderator

De afmetingen van de wijzers zijn 16,5 x 24,5 cm. Dat zijn de lengtes van de uurwijzer en de minutenwijzer.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 08:41
frankjee11 Gebruiker

Is het krijtbord tevens magnetisch?

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 08:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen frankjee11,

Ze zijn niet magnetisch, dit was er anders wel bij vermeld. De weekplanner Cork is wel een prik- en krijtbord in één.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.