8 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

F2F Handdoeken

F2F Handdoeken
Een fluweelzachte omhelzing

Heb jij alleen maar stugge handdoeken in je kast die je huid niet drogen, maar wegschuren? Wees lief voor jezelf en schaf deze heerlijk zachte handdoeken van Face2Face aan! Deze handdoeken hebben een hoge kwaliteit waarmee je jezelf omhelst in heerlijk zacht katoen. En om je voetjes te verwennen, bieden we ook fijne badmatten aan. :)

8 oktober 2018 om 07:30
wbree Gebruiker

Zijn de badjassen unisex modellen of alleen voor dames geschikt?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 10:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Alle aangeboden badjassen zijn unisex.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 07:30
marylouhuigen Gebruiker

Badjas Bamboo: van €27,- nu voor €49,95?

Dat zal een foutje zijn? :)

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 10:02

Scherp gezien! Daar gaat iets niet helemaal goed. Ik ga dit even nakijken.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 11:00

De adviesprijs was niet correct, deze is € 89,95. We hebben dit zojuist aangepast.

Dank voor je oplettendheid!

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 13:14
marylouhuigen Gebruiker

???????? :)

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 13:17
marylouhuigen Gebruiker

Excuus, er ging net iets verkeerd met mijn reactie op dit bericht.

De bedoeling was een “duimpje” te zenden, deze werd echter omgezet in een berg vraagtekens. :)

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 13:18

Geen probleem, marylouhuigen! Ons forum is nog niet helemaal geschikt voor mooie duimpjes :-)

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 09:10
MartinePeters Gebruiker

Ik wil 2 badmatten en 1 set gastendoekjes bestellen … is het normaaal dat de verzending € 8,95 is ipv 5,95 € ?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 10:01

Door het complete gewicht van je bestelling zullen de verzendkosten inderdaad iets omhoog schuiven.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 01:15
Bosl Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 09:13
hupkedupke Gebruiker

Besteld, ook omdat ik benieuwd ben hoe een douchelaken er uitziet die bij introductie 54! euro adviesprijs had… :-)

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 09:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen hupkedupke,

Veel plezier met je aankoop! :-)

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 09:36
hupkedupke Gebruiker

Hoi Niek, dankjewel. Ik had ook graag 2 badmatten erbij gehad, alleen is de kleur Dark Gull Grey niet te kiezen in de pulldown. Is dat een glitch, of is die kleur uitverkocht?

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 10:15

De anthracite (dropdown) is Dark Gull Grey (images). We gaan dit even aanpassen zodat ze goed matchen.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 13:51
hupkedupke Gebruiker

Dankjewel Bas, kan ik dit samenvoegen met mijn bestelling van de douchelakens? Ivm dubbele verzend kosten…

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 14:03

Helaas is het niet mogelijk twee losse bestellingen samen te voegen óf achteraf producten aan jouw bestelling toe te voegen.

Je kunt wel je gehele bestelling opnieuw, in één keer, plaatsen en vervolgens jouw eerste bestelling kosteloos annuleren.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 15:37
hupkedupke Gebruiker

Hoi Bas, dat kan, zou het ook mogelijk zijn een promo code te krijgen, voor gratis verzending de volgende bestelling? Ik heb de handdoeken besteld met order SO2568089.

Ik hoor het wel, bedankt alvast voor de moeite!

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 15:46

Hoi hupkedupke,

Helaas vergeven wij op dit moment geen codes indien iemand meer dan 1 bestelling op 1 dag wilt plaatsen, sorry hiervoor.

Ik zou je dus willen aanraden de bestelling op de eerder genoemde wijze te plaatsen. Zo betaal je slechts eenmaal verzendkosten. Het bedrag van je te annuleren bestelling staat normaliter binnen 5 werkdagen weer op je rekening, maar vaak zelfs nog sneller.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 15:54
hupkedupke Gebruiker

Jammer, ik zie het zelf niet als meer dan 1 bestelling op 1 dag, als de kleur van de badmatten wél in de pulldown had gestaan had ik namelijk 6 douchelakens en 2 badmatten in 1 bestelling gecombineerd. Ik snap dat er regels zijn, was fijn geweest als er meegedacht had kunnen worden, de ‘fout’ ligt per slot bij u.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 16:35
hupkedupke Gebruiker

Nieuwe bestelling gedaan voor de badmatten, SO2569284. Tis niet anders. Dit jaar dan wel zonder mijn hulp ‘naar de 10′, vanwege de klantvriendelijkheid.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 21:25
chobinho Gebruiker

Hun oplossing is toch prima? Cancel je bestelling, bestel in 1 keer wat je wilt. 1x verzendkosten. Zou niet weten waarom ze dan geen 10 verdienen :)

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 21:47
hupkedupke Gebruiker

Omdat het geen klantvriendelijke oplossing is. Betaling van 80 euro komt niet terug op bankrekening, maar op PayPal. Dat is onhandig. Als je voor een 10 gaat zeg je: mee eens, onze fout, als je alsnog de matten bestelt en daar de vrachtkosten over betaalt, regelen we een code voor je. Zo moeilijk is dat niet, ze geven er soms ook spontaan 1 weg. En je bindt gelijk een klant aan je voor een volgende bestelling. Dat is én klantvriendelijk én commercieel. Dát maakt een 10. Just my two cents natuurlijk, jouw mening is ook prima.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 21:48
Moderator Paul Moderator

Een 9 vinden we ook fijn. :)

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 21:59
hupkedupke Gebruiker

Die 9 hebben jullie al toch, Paul? Van 2009 tot 2017… Die 10 zal er ook zonder mijn stem wel komen, en volgend jaar bennik dit wel weer vergeten en stem ik vast weer, maar over negen dagen nog niet…

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 22:05
Moderator Paul Moderator

Natuurlijk wil iBOOD graag voor de 10e keer op rij gaan. Ik had het cijfer van jou echter opgevat als een waarderingscijfer op een schaal van tien.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 22:11
hupkedupke Gebruiker

Ah, makes sense.

Overigens staat het nog steeds niet goed op de site, ondanks de poging van Bas, vanmorgen om 10:15…

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 08:38
koenmunk Gebruiker

Hi,

Ik kan dit merk nergens op internet vinden. Kan iemand een link naar het merk delen?

Groeten,

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 09:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen koenmunk,

Dit merk wordt bij meerdere webshops verkocht. Ik ga proberen te achterhalen of ze ook een website hebben.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 12:01
Moderator Niek Moderator

Dit is onderdeel van Heckett & Lane. Voor de website klik hier :-)

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 15:59
hupkedupke Gebruiker

Hoi Niek, bedankt voor de link naar de site. Wat nu wel jammer is: daar staat dat de badmat (waar ik gisteren contact over heb gehad met Paul en Bas) op 40 graden gewassen mag, terwijl bij jullie productomschrijving staat  Wassen doe je op 60°C en ze kunnen in de droger. . Wat is het nu? Hetzelfde voor de Bamboo handdoeken, volgens de Heckett & Lane site mogen die ook max 40, jullie zeggen 60.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 16:49

Hoi hupkedupke,

Dat heb je scherp opgemerkt.

De Bamboo producten kunnen officieel inderdaad tot 40°C gewassen worden, we passen dit direct aan.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 09:38
jordan76 Gebruiker

Ik ben ook wel benieuwd naar iets meer info over kwaliteit van deze badlakens!

En welk soort katoen er bv gebruikt wordt.

Er is niets over te vinden.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 09:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jordan76,

Van welk badlaken wil je het type katoen graag weten? Misschien zijn er forummers die deze badlakens al hebben en hun ervaringen willen delen over de kwaliteit. 

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 20:12
jordan76 Gebruiker

De badlakens 70×140

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 21:41
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jordan76,

Ik ga morgen even voor je navragen welk soort katoen er gebruikt wordt.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 21:19
TitiaT Gebruiker

Hebben jullie ook informatie over de maatvoering van de badjassen? Of kijk ik  met mijn neus?

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 21:48
Moderator Niek Moderator

Goedenavond TitiaT,

Dit vraag ik morgen even voor je na.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.