20 september 2015 om 00:01
iBOOD

Design afvalbakken

Design afvalbakken
Handige design afvalbakken

Je hebt ze in verschillende kleuren, vormen en maten, en we kunnen niet zonder. Welke je ook kiest, het is zeker geen weggegooid geld...

20 september 2015 om 07:53
speldenknop Gebruiker

Jammer dat de 50L niet in rvs kleur beschikbaar is. Overigens is het bij de 46L niet mogelijk een kleur te selecteren…

22 september 2015 om 11:06
Moderator Renate Moderator

Hoi speldenknop, de 46L is helaas alleen in zwart leverbaar. Vandaar dat je geen kleur keuze kunt maken.

20 september 2015 om 07:54
musicfreak Gebruiker

Van welk merk zijn deze prullenbakken? Ik denk van Eko, maar zou dat graag zeker weten.

20 september 2015 om 08:01
drpsgk Gebruiker

Design? Wesco en simplehuman namaak kopieën….

21 september 2015 om 09:56
woutertjez Gebruiker

Haha, ik dacht precies hetzelfde. Namaak troep. En dan ook nog zo een advies prijs te durven plaatsen…

23 september 2015 om 09:22
evdkieft Gebruiker

Ik dacht ook gelijk “Meh, namaak, hoef ik niet”, maar die adviesprijzen lijkt me niets mis mee. Die zijn sowieso altijd aan de hoge kant, maar het zijn niet de adviesprijzen van de Wesco tegenhangers, die liggen nog veel hoger.

20 september 2015 om 09:09
dieme Gebruiker

Heeft de 50L ook twee vakken?

21 september 2015 om 00:44
Louise25 Gebruiker

Uit de omschrijving leid ik af van niet. Die van 46 liter heeft wel 2 vakken is toch niet veel kleiner?

20 september 2015 om 10:09
Will Go Holding BV Gebruiker

Ik heb deze zelf ook dit is van het merk Eko.

20 september 2015 om 11:11
dieme Gebruiker

En heb je dan de 50liter? Heeft die een dubbele bak?

20 september 2015 om 14:51
denho005 Gebruiker

Kan bij bestellen niet aangeven of de E-Cube pedaalemmer – 46 liter nu in mat rvs of in zwart geleverd kan worden.

21 september 2015 om 10:56
designklassieker01 Gebruiker

Ik zie alleen dat hij in het zwart verkrijgbaar is

21 september 2015 om 07:04
bdwuitb Gebruiker

Bij xxxx.com is de Kickcan goedkoper !

Edited by: Kris – graag een direkte link naar eenzelfde aanbieding aub! Dankjewel, Kris

22 september 2015 om 00:27
sjost Gebruiker

Bij bol.com wordt de zwarte Kickcan 33L voor 64,99 aangeboden, maar betaal je geen verzendkosten! Je bent daar dus in dit geval goedkoper uit.

https://m.bol.com/nl/p/eko-kickcan-pedaalemmer-33-l-zwart/9200000012046715/?tpsQuery=/N/0/Ntt/kickcan

22 september 2015 om 07:14
Moderator Kris Moderator

Beste sjost, bedankt voor je berichtje. Als je één enkel product vergelijkt (en dan enkel nog de zwarte – want de grijze, rode en andere mooie kleuren zijn wél duurder bij de door jou aangehaalde website), dan klopt jouw uitspraak, maar als je een 2de iBOOD deal leuk vindt (bv een camera), dan optimaliseer je die verzendkost over de verschillende aanbiedingen. Of als je er een tweede bestelt voor je buurman, broer of baas, dan maak je zelfs “winst” tov jouw website! :-)

Fijne dag, Kris

22 september 2015 om 10:02
klaffie Gebruiker

Whuhahah nu is er een goede link gepost en ga je het zo verdedigen het feit blijft gewoon dat ibood te comercieel is geworden en niet meer super goeie aanbiedingen had vergleken met een paar jaar geleden

22 september 2015 om 11:03

Beste Klaffie,
iBOOD is altijd al commercieel geweest. Van dag 1 tot vandaag is het natuurlijk altijd voor de eigenaren een groot pluspunt geweest om geld binnen te halen om hun boterham van morgen te kunnen betalen.
De deals zijn nu net als toen goed. Vrijwel altijd goedkoper om middernacht.
Natuurlijk overzien de inkopers wel eens wat. iBOOD is dan ook niet de beroerdste om bovenstaande link te laten staan indien iemand echt goedkoper is. (om middernacht! prijsverlagingen gedurende de dag worden wel verwijderd)

De zwarte is daar idd goedkoper bij het afrekenen, maar de mooie korting op de andere kleuren hoor ik je niet over?

iBOOD heeft nog steeds super deals, zoals de fleece jassen van thenson gisteren. voor de prijs die je elders voor 1 betaald heb je er bij iBOOD 2. Soms zie ik zelfs klanten miepen bij 40% feitelijke korting op een goedkoop product. In geld waarde is het dan maar een paar euro’s, maar in procenten bijna de helft. Ook dan wordt geroepen dat iBOOD niet goed bezig is.

Soms kun je het gewoon niet goed genoeg doen voor mensen.

Gelukkig is dat de minderheid aan de iBOOD klanten, de rest ziet gelukkig in dat ook kleine verschillen vaak groot zijn.

23 september 2015 om 09:26
evdkieft Gebruiker

Hoi Renate,

Bedankt voor je openhartige reactie, ik vind het ook deels terecht, er zijn een hoop azijnpissers onder de klanten. Maar ik vind wel dat Klaffie beetje een punt heeft. Ik ben er ook al bij vanaf het allereerste begin en het ‘gevoel’ bij iBood is wel heel anders dan toen. Deels logisch, want je kunt (zeker tegenwoordig) nou eenmaal niet hetzelfde concept jarenlang volhouden (elke dag één goede knaller). Maar daardoor is het wel ‘anders’ geworden. Groter, (veel!) meer aanbiedingen, weinig ‘echte’ knallers, etc… Nogmaals, ik vind het logisch, maar ik snap wel dat sommige klanten het ‘iBood gevoel’ een beetje kwijt zijn.

Daar staat tegenover dat jullie nog steeds goede aanbiedingen hebben en (in mijn ogen) goede service verlenen. Dus tja, conclusie: ga gewoon lekker zo door ;)

23 september 2015 om 09:42
Moderator Kris Moderator

Bedankt voor je berichtje evdkieft. Je haalt correcte punten aan, wat ik persoonlijk als een voordeel zie, is juist omdat er “meerdere” aanbiedingen zijn, je gemakkelijk in staat bent aankopen te bundelen (dus het argument van “hoge” verzendkosten wordt dan gerelativeerd, vermits deze over de verschillende aanbiedingen uitgesmeerd wordt). Het is en blijft natuurlijk een gok, want de flash-sales lopen (zolang de voorraad strekt) over verschillende dagen, en je weet natuurlijk niet of na 0:00 er toch nog een knallendere dagaanbieding aankomt :-)

Ik merk ook over de jaren heen dat vandaag een korting van 1€ wordt “weggelachen”, terwijl als je, om goed te doen, naar meerdere fysische winkels moet hollen om prijzen te vergelijken die nog stukken hoger liggen, je transportkosten (hier kost een simpele busrit al gauw 2€ enkeltje), parking (aan 2€ het uur) en vooral je “kostbare” tijd.

Maar nogmaals bedankt voor de fijne woorden!

Fijne dag,

Kris

22 september 2015 om 07:14
vdonline Gebruiker

Moet je bij de push-variant de klep zelf doorduwen of springt na het duwen het klepje omhoog?

22 september 2015 om 11:08

Daar durf ik helaas geen antwoord op te geven.
persoonlijk heb ik dit product nog niet in handen gehad.

22 september 2015 om 09:21
orionman8 Gebruiker

Wat onderscheid zich een Wesco van een Eko Pushcan. Ik overwoog een Wesco te kopen. Echter na het zien van deze aanbieding ga ik toch weer twijfelen. Want een Wesco is veel duurder. Echter is deze ook beter of is kwaliteit hetzelfde en betaal je bij Wesco voor het merk.

23 september 2015 om 09:28
evdkieft Gebruiker

Tja, met kwaliteit is het altijd de vraag “Hoeveel kwaliteit vind JIJ goed genoeg?”. Ik weet niet hoe ze zich tot elkaar verhouden, maar je kunt er wel vanuit gaan dat Wesco een order van grootte beter is. Of je dat de hoeveelheid geld meer waard is is een vraag die alleen jij kunt beantwoorden :)

22 september 2015 om 15:35
dikdeboer Gebruiker

Edited by: Kris – Beste Dirk, ik heb jouw berichtje doorgezet naar de klantendienst, zij komt zsm terug bij jou. Fijne dag, Kris

22 september 2015 om 16:27
ArnoJeroen Gebruiker

Passen in de “E-Cube 50 liter” de normale 60×80 KOMO zakken?

22 september 2015 om 21:44
JB81 Gebruiker

Ik ben ook benieuwd of die normale komo vuilniszakken passen. Zo ja, dan bestellen wij hem. Kunnen jullie dat even laten weten?

23 september 2015 om 14:05
Gijsvanderzon Gebruiker

Beste moderators,

Dat je producten per dag kunt combineren is mooi maar bijna nooit praktisch. Wat wel praktisch zou zijn is dat je de verzending kunt kiezen zodat je bestellingen van verschillende dagen tegelijk opgestuurd kunt krijgen. Dan betaal je niet 7 euro voor opzet borstels met 5 euro verzendkosten, maar laat je die meeleveren met je televisie en tenson fleece Jack! Kan daar over nagedacht worden?

23 september 2015 om 14:39
Moderator Kris Moderator

Beste Gijs, bedankt voor je berichtje! Natuurlijk denkt iBOOD aan nieuwe/beter/goedkopere manieren om de deals zo scherp mogelijk te houden. De reden waarom jouw voorstel (vandaag) niet uitgewerkt kan worden: niet alle aanbiedingen komen van dezelfde leverancier. Als jij als klant (ipv iBOOD) zomaar kan combineren, gaat iBOOD overslag en herverpakkingen moeten combineren, dat kost waarschijnlijk meer dan de huidige gang van zaken. Maar zeg nooit nooit, jouw punt staat reeds op de aandachtslijst van iBOOD!

Fijne dag, Kris

6 oktober 2015 om 13:45
owentje Gebruiker

De verwachte verzenddatum staat op 5 oktober. Enig inzicht wanneer dit daadwerkelijk verzonden gaat worden?

7 oktober 2015 om 20:59
JB81 Gebruiker

+1

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.