9 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Walplus Muurdecoratie

Walplus Muurdecoratie
Voor de vrolijkste muren

Kan die saaie muur in de woonkamer wel een opknapbeurt gebruiken? Of ben je nog op zoek naar een leuk accent voor in de kamer van zoon- of dochterlief? Dan vind je gegarandeerd wat je zoekt in deze Flash Sale vol muurdecoratie van Walplus. Van eenvoudig te verwijderen muurstickers, tot aan wandklokken en andere wanddeco!

9 oktober 2018 om 07:25
EdwinVr Gebruiker

Wandklok Roman Numbers.

Sorry hoor, maar die prijs van deze wandklok dat kan echt niet. Ik heb deze klok namelijk ook en heb er ooit 25 euro voor betaald bij de Xenos.

Ok, momenteel niet te koop, maar 80 euro neertellen voor deze klok…..

Zelfs de afbeelding van de klok is exact hetzelfde: https://nl.pinterest.com/pin/320670435941373953/?lp=true

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 07:31
EdwinVr Gebruiker

Sorry.. slok koffie op. Afbeelding blijkt toch net ietjes anders.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 07:47
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen EdwinVr,

We zullen het er maar op houden dat het vroeg was dan ;-)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 19:50
wouterstar Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 07:26
wetfart Gebruiker

Hoi. Hoe hechtend zijn de stickers? Blijven ze ook zitten op wat grover gestucte muren?

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 07:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen wetfart,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 09:19
LuckyPurple Gebruiker

Weet je het antwoord al?

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 09:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen LuckyPurple,

Ik heb helaas nog geen reactie gekregen, zodra ik het antwoord weet plaats ik het hier meteen.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 11:21
Moderator Niek Moderator

De leverancier gaf het volgende antwoord:

Alle stickers plakken natuurlijk het best op een gladde muur. Dan heb je gewoon meer oppervlak waar de sticker op vast blijft zitten. Een grove muur kan natuurlijk wel maar zit dus minder goed vast.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 07:28
Tallman Gebruiker

Goedemorgen,

Wat zijn de afmetingen van de drie losse whiteboard stickers waarmee je 1 groot whiteboard maakt?

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 07:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Tallman,

Dit vraag ik even na.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 11:36
Moderator Niek Moderator

De afmetingen van de whiteboard sticker zijn 200×40 cm. Het zit op één rol, dus je kunt het zelf eventueel knippen en plakken op je gewenste maat.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.