24 september 2015 om 00:00
iBOOD

Lucide Industrial Lampen

Lucide Industrial Lampen
En er was licht

Met de juiste lamp breng je sfeer in je huis en geef je een boost aan je interieur. De spots en lampen van Lucide maken dit makkelijker dan ooit. Iedere lamp uit de collectie is een gebalanceerde mix van stijlvol design, hoogwaardig materiaal en subtiele kleuren. Bovendien is een groot aantal voorzien van energiezuinige (led)lampen. Kijk snel welke lamp een toevoeging vormt aan jouw interieur!

24 september 2015 om 08:01
nonkel_ir Gebruiker

Ik vind die Lucide Dumont lamp wel erg mooi, maar ik begrijp absoluut dat maximale wattage van 18W niet; daarmee kan je  een ruimte toch niet verlichten??  Of wordt er hier verwezen naar het maximale wattage van een LED-lamp ofzo?!

25 september 2015 om 11:51
thespinner Gebruiker

idd, 18 watt max met led of spaarlamp. Ikzelf heb er 1 met een dimbare spaarlamp en geeft geweldig mooi verspreid licht.

25 september 2015 om 12:25
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Hi, we hebben het even nagevraagd en dit was het antwoord: “Dumont kan een 18W spaarlamp in, dit is enorme hoeveelheid licht. Uiteraard is gebruik van een LED lamp (ongeacht wattage mogelijk)
Een gloeilamp van max 40W zou kunnen, deze zijn echter officieel niet meer toegestaan.” :)

26 september 2015 om 00:16
motormuis001 Gebruiker

Ja, weten we. Maar wat zijn dan die 60 Watt lampen, waarvan jullie er maar gelijk 2 reserve meeleveren bij de Oris Pendellamp? Ik kan me eerlijk gezegd niet goed voorstellen dat jullie dat met andere dan onverkoopbare lampen zouden doen.

25 september 2015 om 07:14
bomber666 Gebruiker

Zit er een glasplaat onder de lamp ? Dit is op de foto slecht te zien  m vr gr

Edited by: Kris – fixed bold

25 september 2015 om 11:55
thespinner Gebruiker

http://www.lucide.be/nl/productinformatie/p/71342-40-41/pendel/dumont

kijk maar eens in de handleiding. staat nergens als je een lamp indraait dat je een glasplaat moet verwijderen.

Ga er maar vanuit van niet!

26 september 2015 om 21:54
BleedingP Gebruiker

Bomber666 dit is enkel een frame zonder glas in heb deze al in echt gezien en zien er dus uit zoals op de foto zonder glasplaaten in

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.