28 september 2015 om 00:01
iBOOD

Pannen Sale!

Pannen Sale!
Opruiming!

Inkoper Tim daalde met zijn minion af in de donkere onherbergzame krochten van ons magazijn om daar eens flink schoon te maken. Met een roestig, gammel en piepend liftje stuurden zij een pallet vol met deze superdeals omhoog en lieten via een blikjes telefoon weten dat er nog veel meer aankomt. Dus. Mensen. Help Tim en zijn minion opruimen, en check regelmatig of er nieuwe ladingen bij zijn gekomen!

28 september 2015 om 00:45
Pvdvenis Gebruiker

kan de brabantia tritanium pannen ten zeerste aanbevelen!

28 september 2015 om 04:49
arifi Gebruiker

Ik weet dat Teflon sinds dit jaar verboden is. Wat is het verschil tussen deze Teflon Classic Plus en Teflon?

28 september 2015 om 07:44
MartijnTromp Gebruiker

Vorige keer de Tefal Gold besteld, helaas bleek de pan niet rond te zijn maar aan 1 kant ingedeukt. Omdat het een cadeau was, kwamen we hier na 14 dagen pas achter… Daarom geen aanrader.

30 september 2015 om 01:01
WoLpH Gebruiker

Ik had hetzelfde, daarop de pan terug naar BK gestuurd om weer een kromme pan terug te krijgen… Het zijn geweldige pannen om in te koken maar blijkbaar zijn ze niet rond leverbaar of bijzonder fragiel

28 september 2015 om 14:30
mister_black1979 Gebruiker

Waar blijven de “DEMEYERE” pannen voor inductie?

29 september 2015 om 15:15
Moderator Kris Moderator

Beste Mister Black, ik vermoed dat je in het verkeerde forum zit: het Tip iBOOD inkopers forum bevindt zich hier :-)

Fijne dag, Kris

29 september 2015 om 14:57
klaveren19 Gebruiker

als ik 2 verschillende pannen wil, moet ik dan 2x de verzendkosten betalen??

29 september 2015 om 15:14
Moderator Kris Moderator

Beste klaveren19, neen hoor, je voegt eerst pan #1 toe, drukt op “verder winkelen” of het iBOOD logo bovenin links, en je voegt je tweede pan toe. Klaar is Kees! Fijne dag, Kris

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.