30 september 2015 om 00:01
iBOOD

Armaturen Sale!

Armaturen Sale!
Opruiming!

Inkoper Tim daalde met zijn minion af in de donkere onherbergzame krochten van ons magazijn om daar eens flink schoon te maken. Met een roestig, gammel en piepend liftje stuurden zij een pallet vol met deze superdeals omhoog en lieten via een blikjes telefoon weten dat er nog veel meer aankomt. Dus. Mensen. Help Tim en zijn minion opruimen, en check regelmatig of er nieuwe ladingen bij zijn gekomen!

30 september 2015 om 00:26
Christiaan_Gombert Gebruiker

@iBOOD Op de pagina met de Duopack Philips LED rechte buis – 20W werkverlichting met G13 fitting staat een afbeelding van een lamp van 300mm en met een S14s fitting. In de beschrijving staat 1210 mm en een G13 fitting. Wat is de juiste maat die jullie verkopen?

30 september 2015 om 01:22
t.j.veldhuizen Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de “Duopack Massive Hearst hanglampen”? Ik bedoel dan zowel doorsnee/hoogte van de lamp, als de lengte van het meegeleverde snoer. Is er ook een afdekkapje bijgeleverd, om de aansluiting bij het plafond netjes weg te werken?

30 september 2015 om 09:19
dapanday Gebruiker

Een vraag over de 3-pack Philips inbouw smartspots: aan hoeveel lumen moet ik denken bij de 10W GU10 lampen?

Ik wil namelijk mijn zolder van 5 x 3m verlichten en dacht aan 15 spotjes van deze te bestellen dus vroeg mij af of dat genoeg licht levert. Je bent dan ook verbonden aan LED GU10 lampen, omdat de maximale wattage per lamp ook 10W.

30 september 2015 om 11:14
Erik_dee Gebruiker

Beste iBood, hoe kan ik bij de “Philips PROMO Vloerlamp – Dimbaar bolvormige vloerlamp van Philips” de witte kiezen? ik zie nergens een kleur keuze tussen zilver en wit?!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.