8 november 2018 om 00:00
iBOOD

RTA Wijnrekken

RTA Wijnrekken
Moet er nog wijn zijn?

Je hoeft helemaal geen grote wijnkelder te hebben om nu en dan van een lekker wijntje te kunnen genieten. Met de wijnrekken van RTA heb je voldoende plaats om flessen wijn, cava en champagne te bewaren. 

8 november 2018 om 07:24
JordyVandenEynde Gebruiker

wat wordt er gezien als robust metaal?

is dit roestvrij staal, of welk materiaal.

alsook het hout is het behandeld zodat dit in een wijnkelder kan gezet worden waar het wat vochtiger is?

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:50
Moderator Jim Moderator

Hi Jordy!

Ik ga de twee vragen even voor je doorzetten!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:37
Moderator Jim Moderator

Hi Jordy!

Hierbij!
“The racks are made from FSC certified natural kiln dried pine timber and metal is British galvanised steel.”

Groet!

Jim

Beantwoorden

8 november 2018 om 07:25
p.doesburg Gebruiker

hoe is nu de afmeting van het 30 flessenrek? volgens mij is het een rechthoek en kloppen hoogte en breedte niet.

Bij de donkere versie staat weer een andere afmeting.

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:48
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen P.Doesburg!

Hieronder werd toevallig ook opgemerkt dat niet alle maten correct zijn, we gaan het even navragen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

9 november 2018 om 07:52
p.doesburg Gebruiker

Hallo Jim, ik neem aan dat het navragen ondertussen wel een x gelukt is, maar ik wacht nog steeds op een antwoord.

Hoe zijn nu de afmetingen van het rek??????

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:02
Moderator Jim Moderator

Hi P.doesburg!

Het antwoord was gisteren om 08:59 al aangepast op de website en hieronder in de soortgelijke vraag!

Gaat het opzoeken lukken of heb je nog een andere vraag?

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

11 november 2018 om 23:11
p.doesburg Gebruiker

Hallo Jim, jazeker heb ik een “andere” vraag: Hoe kan een rek wat vierkant is, aan alle zijdes 5 vlakken, Verschillende hoogte breedte hebben? Graag de juiste afmetingen. Het mag hieronder gezet worden hoor.

Of je kunt gewoon zeggen dat het aangepast is, zag dus bij je 2de reactie pas waar ik mocht kijken. Ik zie het hieronder van allerlei rekken, maar niet van mijn gevraagde 30 stuks!

Alvast bedankt voor de moeite

Beantwoorden

11 november 2018 om 23:34
Moderator Paul Moderator

De juiste afmetingen van de wijnrekken voor 30 stuks zijn:

H 52 x B 52 x D 23 cm

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:43
AntonOudeMiddendorp Gebruiker

De afmetingen van 15 flessenrek is hetzelfde als.deze van 9? Lijkt mij niet te kloppen toch

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:48
Moderator Jim Moderator

Hi Anton!

Dit lijkt inderdaad niet het geval te zijn, gaan we even navragen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:59
Moderator Jim Moderator

Hi Anton!

De afmetingen van de 9-versie zouden 23×23x23 moeten zijn. Dit wordt nu aangepast!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

8 november 2018 om 11:20
Hansbez Gebruiker

Beste, ik heb thuis een rek van 42 flessen in dark pine, kan ik de verbindingsclips gebruiken om nog een rek van 42 flessen heirbovenop vast te maken? Zo ja hoe werkt dat dan?

Beantwoorden

8 november 2018 om 14:48
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat klopt helemaal, Hansbez. De instructies worden meegeleverd.

Beantwoorden

9 november 2018 om 01:57
hackwerk Gebruiker

1 jaar garantie, terwijl in de EU 2 jaar gewoon wettelijk verplicht / geldend is.

Kortom een rare nietige claim.

Beantwoorden

9 november 2018 om 02:03
hackwerk Gebruiker

Ik heb een ruimte van 25 cm breed.

Ik zou dus graag een rek van twee rijen op zijn kant zetten (bijv rek van 15 flessen want die is dan 23 cm breed en 52 cm hoog).

Twee vragen:

1) Kan ik een groter rek kopen (30 flessen), en die zo in elkaar zetten dat ik dus 2 rijen breed heb, en een stuk of 22 flessen kwijt kan (en eventueel wat overhoud)?

2) Of moet/kan ik 2 rekken van 15 flessen kopen en die op elkaar zetten, en MOET/kan daar dan een verbindingskit voor worden gebruikt??

(Kortom: Hoogte maakt weinig uit, maar max breedte is 25cm, en ik wil zo’n 18 tot 24 flessen kwijt)

Beantwoorden

9 november 2018 om 09:42
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen hackwerk.

Ik kan niet met zekerheid antwoord geven op je eerste vraag.

Op de 2e vraag, ja, je kan 2 rekken op elkaar zetten, de instructies om ze op elkaar te zetten zitten erbij.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:34

Hoi hackwerk,

Als aanvulling op Jelle verwijs ik je graag naar onderstaand filmpje. De vorm van het wijnrek is niet zomaar te veranderen, omdat de strips al precies op maat gemaakt zijn.

Beantwoorden

9 november 2018 om 13:43
hackwerk Gebruiker

Maar als ik het zo zit is alles zo uniform en flexibel, dat je door de strips te knippen/zagen dit prima voor elkaar krijgt?

Beantwoorden

9 november 2018 om 13:54

Vanuit mijn rol als iBOOD medewerker kan ik geen toezegging doen dat dit perfect gaat werken, doordat deze wijnrekken hier niet voor ontworpen zijn.

Ik verwacht echter dat je hem prima naar jouw smaak kan customizen, als je geen twee linkerhanden hebt :-)

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:34
Nickyvv Gebruiker

Ik zou ook graag willen weten van welk materiaal de rekken gemaakt zijn. Kortom van welk metaal en van wat voor een houtsoort?

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:04
Moderator Jim Moderator

Hi Nickyvv,

Ik heb het nog even specifiek nagevraagd, ik hoop zsm een antwoord voor je te hebben!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:37
Moderator Jim Moderator

Hi Nicky,

We hebben zojuist het volgende antwoord ontvangen, ik hoop dat je daar verder mee kunt! :-)
“The racks are made from FSC certified natural kiln dried pine timber and metal is British galvanised steel.”

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:51
benoithuyghe Gebruiker

Hallo,

Ik zou deze rekken graag gebruiken om een kelderruimte te vullen. Als ik even puzzel, zou ik langs 1 wand graag een rek van 90 flessen en een rek van 72 flessen aan elkaar koppelen. Lukt dit gezien de verschillen in afmetingen?

Ik zie immers voor het rek van 90 flessen: 84cm x 101cm en voor 72 flessen 85cm x 86cm. Als ik het rek van 90 flessen op zijn zij zet (dus hoogte wordt dan 84), kan ik er dan een rek van 72 naast plaatsen en koppelen?

Ook de diepte van beide is verschillend volgens de vermelde afmetingen, wat mij eigenaardig voorkomt om eerlijk te zijn. Lijkt mij dat dit gewoon pakketten zijn met dezelfde houten latten?

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:34

De rekken zijn allemaal even diep, circa 23.3cm.

Ik vermoed dat de afmetingen net niet helemaal nauwkeurig zijn, zodat je 2 verschillende rekken gewoon aan elkaar kunt bevestigen (10 lagen hoog is altijd even hoog, ongeacht hoe breed hij is). Dit check ik voor de zekerheid wel even!

Houd er met het opmeten rekening mee dat het connectiestukje tussen de twee rekken het geheel nog wat verder verbreed, er komt als het ware een extra rij tussen de 2 rekken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 november 2018 om 14:47
benoithuyghe Gebruiker

Dat zou inderdaad steek houden. Leek mij eigenaardig dat voor een gelijk aantal rijen met hetzelfde materiaal een andere afmeting bekomen wordt.

Dat laatste had ik ook al bedacht, er komt inderdaad een rij bij.

Ik zou waarschijnlijk nog meer rekken koppelen en voor zover ik heb kunnen terugvinden heb je voor elk hokje dan 1 koppelring nodig, waarvan er dus 5 in het koppelsetje zitten die jullie aanbieden. Hierdoor zou ik 5 van deze setjes nodig hebben, maar het maximum voor bestelling staat nu op 4. Zou dit eventueel kunnen opgetrokken worden?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

9 november 2018 om 16:07

Goed punt! Je kunt er nu tot maximaal 10 tegelijk bestellen :-)

Beantwoorden

9 november 2018 om 15:12
wtr-phl Gebruiker

kan ik 2 rekken van 90 flessen boven op elkaar zetten, met een totale hoogte van 2m. Kan deze structuur het totale gewicht van 180 flessen aan?

Beantwoorden

9 november 2018 om 16:00

Hoi wrt-phl,

Dat is geen enkel probleem! Je kunt ze prima opstapelen, onze leverancier heeft dat zelf ook gedaan, zie de foto hieronder! Wel belangrijk om de constructie te bevestigen aan de muur, meer informatie hierover vind je in deze pdf (klik).

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.