2 oktober 2015 om 00:01
iBOOD

Jules Clarysse

Jules Clarysse
Wellness in de badkamer

Ja hoor, bij ons kun je ook terecht voor een complete set nieuwe, zachte handdoeken van topkwaliteit. In je lievelingskleur zelfs, met bijpassende washandjes. Mix & match of stel een complete set samen en geniet iedere dag van dat luxe spa-gevoel.

2 oktober 2015 om 01:34
Amber121 Gebruiker

Nu breekt me de klomp.

Heb ik deze een aantal weken besteld en is de bestelling verkeerd geleverd. Ze hebben een pak van 4 te weinig geleverd van de hemelsblauwe badhanddoeken. Ik maak een melding via klantenservice. Ze starten een onderzoek en krijg de melding dat ze de handdoeken niet meer op voorraad hebben. En wat zie ik nu, wat ze in de flash deal hebben staan voor drie dagen.

Klantenservice…..ze weten geen eens wat ze er mee bedoelen. Afpoeieren en weer een probleem zogenaamd opgelost.

2 oktober 2015 om 07:19
mb0ng0 Gebruiker

Ik heb direct contact opgenomen met de leverancier en is wel perfect verlopen. IBood wist weer van niets. De leverancier zelf kon mij vriendelijk op de hoogte houden dat deze deal er dit weekend terug aankwam. Heb er dan ook nu nog een paar bijbesteld.

2 oktober 2015 om 09:56
Moderator Renate Moderator

Beste Amber121,
ik kan je uitleggen hoe dit werkt.
iBOOD werkt dagelijks aan het maken van nieuwe deals. De deals worden altijd kortstondig voor het online komen gesealed als het ware. Elke keer dat een deal wordt gesloten worden er afspraken gemaakt over de prijs, levering en product plus het eventueel aanwezig zijn van een expert.
Daar de overeenkomst elke keer opnieuw gemaakt wordt kunnen de prijs, leverdata en aanwezigheid van de expert verschillen.
Vaak is het pas 1 tot max 3 dagen van te voren bekend wat er definitief online gaat komen.
De klantenservice kan dus niet weten wanneer een product komt en/of een product voorbij komt. Sterker nog. De inkopers weten dat ook niet.
De klantenservice hanteert dus altijd dezelfde oplossing bij een probleem. Zijn er nog goederen uit de eerste aanbieding, dan zal gekeken worden of er een nalevering kan plaatsvinden. Is dit niet het geval, dan wordt een order geannuleerd en krijgt de klant zijn/haar geld terug.

Ik hoop dat je nu begrijpt hoe deze situatie kan ontstaan.

2 oktober 2015 om 22:46
Amber121 Gebruiker

Renate lees even verder hierboven. Een andere koper wist van de leverancier dat er weer een mogelijkheid kwam. Ik neem aan dat Ibood dat ook weet want verkopers plaatsen niet uit zich zelf op de site.

2 oktober 2015 om 22:52
Amber121 Gebruiker

B.t.w. zou een leuk gebaar van Ibood wezen als ze me het geld wat ik meer heb betaald, om de handdoeken wel compleet te krijgen mij als tegoed zouden crediteren op mij account. Het is maar een klanttevredenheidoplossing aangezien ik Ibood een retour heb bespaard en door eigen inititief voor een oplossing heb gezorgd. Dat had Ibood ook kunnen doen.

Dat is klantenservice 2.0

3 oktober 2015 om 08:07

Hoi Amber,

Zoals gezegd begrijp ik jouw kijk hierop, maar helaas werkt iBOOD anders. De leverancier had overigens de info niet door mogen spelen. Wellicht was de medewerker daar niet van op de hoogte, maar de aanbiedingen van iBOOD moeten “geheim” blijven tot middernacht. Wij moderators krijgen ook pas laat in de middag te horen wat er om middernacht online komt. Wij zijn tot die tijd net zo min op de hoogte als een klant. Wat betreft je voorstel tot een compensatie. Ik zou zeggen stel even een mailtje op of bel met de klantenservice. Wanneer je ze dit voorstel netjes brengt kunnen kun het in overweging nemen. Ik kan echter vanuit mijn positie hierin geen toezeggingen doen, hoe graag ik het ook zou willen.

Groetjes Renate

2 oktober 2015 om 07:17
mb0ng0 Gebruiker

Heb deze handdoeken ook een aantal weken geleden besteld en kwaliteit is ok.

Niet superdik maar wel zacht. Best eerst 2x wassen voor gebruik en droogzwieren om het meeste stof er uit te krijgen. Koraal is zeer mooi in combinatie met grijs.

2 oktober 2015 om 18:09
TomMeyer Gebruiker

Weet jij toevallig of deze handdoeken geheel nieuw zijn of ‘gerefurbished’?

Alvast bedankt.

2 oktober 2015 om 16:40
sansa_81 Gebruiker

Ik kwam voor de HP en ga ervandoor met 8 handdoeken. Niet duur voor Jules Clarysse en deze zijn niet refurbished. Thank you ibood

2 oktober 2015 om 17:37
TomMeyer Gebruiker

Ik wilde deze set handdoeken bestellen, maar lees ik het nou goed…Worden zelfs handdoeken ‘gerefurbished’ (comment van sansa_81, die overigens ook zegt dat deze niet gerefurbished zijn)? Het moet niet gekker worden.

Anyways, kan iemand van Ibood mij vertellen of deze nieuw zijn of gerefurbished, just to be sure  ?

3 oktober 2015 om 08:01

Hoi Tom.

Het is nog vroeg heel vroeg. Hoewel je vraag vast uiterst serieus was heb ik toch al een flinke lachbui achter de rug. Vanuit mijn luie stoel probeerde ik me voor te stellen hoe het werkt een refurbished handoek? Mijn fantasie ging op de loop met mogelijke scenarios wat de lachbui veroorzaakte. Bedank hiervoor!

Om serieus op je vraag terug te komen. Neen, dit product is niet refurbished maar spik splinter nieuw. Wanneer iBOOD refurbished aanbied zal dat altijd in de specificaties vermeld zijn.

Fijne zaterdag en nogmaals dank voor je triggerende vraag!

Renate

3 oktober 2015 om 08:22
zuran Gebruiker

Welk model zijn deze eigenlijk ?

als ik op de website zie dan komt geen enkel patroon overeen met de foto , is dit een ouder model ?

Royale / pearl / Soft / Talis / Fairtrade / Classic / …

3 oktober 2015 om 13:57
Eindhovuh Gebruiker

Ze lijken op de Elegance modellen.

3 oktober 2015 om 20:43
zuran Gebruiker

klopt, Elegance, maar die staan dus niet meer op hun website dacht ik.

5 oktober 2015 om 10:00
kofta Gebruiker

Ik heb deze de vorige keer besteld. Prima handdoeken opzich, maar zeker geen ‘hotelkwaliteit’. Voor wie hele dikke handdoeken zoekt – ga voor de 600 gm

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.