16 november 2018 om 00:01
iBOOD

Speelgoed

Speelgoed
De lach van een kind...

...is onbetaalbaar. Gelukkig is deze uitgebreide selectie aan Toi Toys speelgoed wél betaalbaar. Van babypoppen en paardjes tot brandweerwagens en garages, er is van alles te vinden.

Wat maakt jouw kind straks open met pakjesavond?

16 november 2018 om 10:29
eldeejee Gebruiker

Klinkt het gek als ik zeg dat het speelgoed er zo goedkoop uitziet, dat ik de prijzen aan de hoge kant vind? Het ziet er echt uit als de typische meuk die je voor een paar kwartjes bij de Action krijgt. Ik hoopte echt op war mooie deals op echte merken.

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:54
Moderator Jelle Moderator

Je zou altijd een tip kunnen plaatsen in ons tipforum als je een goed idee hebt eldeejee.

http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2018-4/

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 november 2018 om 14:57
Levisofie Gebruiker

Wij hebben deze koets met paard en prinses in huis. Echte rommel. Direct stuk. Geen aanrader…

Beantwoorden

18 november 2018 om 11:28
MrdR Gebruiker

Dat het speelgoed van Toi Toys komt zegt mij al genoeg. Hun leveren hun speelgoed grotendeels aan kermisexploitanten. De kwaliteit daarvan is de meeste wel bekend. Buitendat komt het speelgoed van Toi Toys regelmatig voor in de RAPEX. Dat wil zeggen dat het speelgoed niet voldoet aan de EU richtlijnen. (Niet veilig/gebruik van ongewenste stoffen) Wordt dit bij iBood gecontroleerd?

Beantwoorden

18 november 2018 om 11:46
Moderator Jim Moderator

Hi MrdR!

Uiteraard zijn de spullen qua prijs redelijk goedkoop, echter komt het hier aangeboden speelgoed niet voor in de RAPEX.

Groet!

Jim

Beantwoorden

18 november 2018 om 23:44
djmdb Gebruiker

De garage met auto’s *knip*

Edited by: Paul

Beantwoorden

18 november 2018 om 23:58
Moderator Paul Moderator

Zonder directe link is een prijsvergelijking niet toegestaan. Op hun website vind ik jouw bewering niet terug.

Beantwoorden

30 november 2018 om 18:12
Vlindur Gebruiker

Mijn hele bestelling is ineens geannuleerd en ik heb geld terug. Kan iemand mij vertellen wanneer en waarom dit is gedaan?

Beantwoorden

30 november 2018 om 19:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Vlindur,

Ik ga dit even doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover dan na het weekend contact met je opnemen. Heb je ook een bestelnummer voor me?

Beantwoorden

1 december 2018 om 12:48
Vlindur Gebruiker

Dat is SO2649188

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.