19 november 2018 om 00:00
iBOOD

Möve Badkamer

Product expert aanwezig

Möve Badkamer
De koning te rijk...

...met deze luxueuze badkamer accessoires van Möve. Van een uitgebreide handdoekenset tot een digitale weegschaal, de producten in deze Flash Sale maken je badkamer he-le-maal af.

19 november 2018 om 00:04
gmgmdr Gebruiker

6x Kinderhanddhoek , een klein foutje ?

Beantwoorden

19 november 2018 om 00:07
Moderator Tom Moderator

Dag Gmgmdr

scherp opgemerkt! Ik geef het alleszins door.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

19 november 2018 om 11:19
krivalo Gebruiker

Beste, wat zijn de afmetingen van de cosmetische spiegel aub? En werkt deze op batterijen of op netvoeding? Alvast bedankt.

Beantwoorden

19 november 2018 om 11:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen krivalo,

De afmetingen zijn 20.5 x 19.3 x 28 cm. Of hij op netstroom of op batterijen werkt, kan de product expert wel beantwoorden.

Beantwoorden

19 november 2018 om 11:42
krivalo Gebruiker

Beste Niek,

Bedankt voor het antwoord. Moet ik de vraag nogmaals apart dan doorsturen naar de product expert? Is de eerste keer dat ik hier een vraag stel, vandaar. bedankt.

Mvg,

Kristof

Beantwoorden

19 november 2018 om 11:49
Official Product Expert Descamps Expert Official Product Expert

Beste Krivalo,

De Spiegel werkt op batterijen.

Batterijen: 4x AA batterij (niet meegeleverd)

De batterijen zijn nodig voor de 18LEDS in de spiegel die bediend kan worden door de aan-uit knop op de spiegel.

Beantwoorden

19 november 2018 om 11:57
krivalo Gebruiker

Vriendelijk bedankt!

Beantwoorden

19 november 2018 om 13:07
Nick Pellens Gebruiker

Is het mogelijk om de cosmic spiegel aan een muur te monteren?

Beantwoorden

19 november 2018 om 13:18

De is een standaard voor op (was)tafel. Met een klem eromheen zou je deze wel aan de muur kunnen hangen.

Beantwoorden

19 november 2018 om 19:12
Archer82 Gebruiker

Geacht iBood,

Graag zouden wij willen weten waarom bij het merk Möve handdoeken van het merk FROTTANA worden aangeboden.  Wij hebben al handdoeken van Möve en zouden enkele meer willen aanschaffen, maar niet van het merk FROTTANA. Graag uw uitleg over de verhouding tussen de merken.

Met vriendelijke groeten,

Archer

Beantwoorden

19 november 2018 om 21:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Archer82,

Op de website van Frottana zie ik dat Möve een merk van ze is, dus ik vermoed dat beide merken van dezelfde fabrikant zijn. De product expert kan dit morgen vast ophelderen.

Beantwoorden

19 november 2018 om 22:05
Archer82 Gebruiker

Dank u voor de reactie. Graag horen wij van de Product Expert zijn verklaring.

Beantwoorden

20 november 2018 om 08:59

Beste Archer82,

Dank voor uw vraag. Het is eigenlijk Forttana by Möve

Een in Duitsland gevestigd bedrijf dat hoogwaardige producten voor thuis en bad ontwerpt. Voor de frottana-collectie combineert MöVE zijn ontwerp met het beste katoen dat tegenwoordig verkrijgbaar is, wat resulteert in een uitstekende verscheidenheid aan producten. De collectie biedt de perfecte balans tussen absorptievermogen en zachtheid. Door strenge menselijke ecologische normen in acht te nemen tijdens het gehele productieproces, is Frottana gecertificeerd door öko-tex.

Op de accessoires en kinderhanddoekenset zal je het merk Möve for Frottana vinden. De 18 delige handdoeken set staat Frottana. Wellicht wat verwarrend, maar hopelijk geeft dit meer duidelijkheid over het Duitse merk.

Beantwoorden

20 november 2018 om 12:44
Archer82 Gebruiker

Dank u voor uw reactie.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.