26 november 2018 om 00:00
iBOOD

Larson Boxsprings

Larson Boxsprings
Heerlijke nacht, heerlijke dag

Om vol energie de dag te beginnen en door te komen, is goede nachtrust essentieel. Daarvoor heb je natuurlijk een goede matras nodig. Of beter nog, een boxspring! Eentje die comfortabel ligt en stevig genoeg is om de juiste ondersteuning te bieden aan je lichaam.

Begin maar vast met dromen, want met deze boxsprings van Larson zul jij lekkerder slapen dan ooit tevoren!

26 november 2018 om 00:35
Tek2reality Gebruiker

Ik heb ontdekt dat deze matrassen en boxsprings enkel bedoeld zijn voor kortingssites. Ook op de eigen site is dit matras / deze boxspring d.m.v. een kortingscode voor hetzelfde geld te krijgen. Dit houd in dat de adviesprijs enkel bedoeld is om men te laten denken dat het hier een duur matras of boxspring betreft. Dat is dus niet zo. Dat het matras of  de boxspring ook op bol.com wordt aangeboden voor het originele bedrag is enkel om het verhaal geloofwaardiger te maken. Bol.com is hier de ideale site voor, elk bedrijf  kan hier immers zijn spullen te koop aanbieden voor de prijs die ze willen.

Bezint eer u hier aan begint.

Beantwoorden

26 november 2018 om 01:03
DornoD Gebruiker

Hier ook al dezelfde tekst, jemig. Werk je soms voor een concurrent? Ik lees liever ervaringen over deze boxsprings dan dit soort uit de lucht gegrepen theorieën.

Beantwoorden

26 november 2018 om 10:06
Official Product Expert Larson Expert Official Product Expert

Beste Tek2reality,

Bedankt voor uw reactie. Dergelijke acties worden opgezet om de naamsbekendheid van het merk te vergroten en de producten onder de aandacht te brengen.
Als u ervaring heeft met de producten van Larson dan horen we dat graag.

Beantwoorden

26 november 2018 om 01:26
macwinni Gebruiker

Is het ook mogelijk om in het vervolg ook een 90 x 220 variant aan te bieden?

Beantwoorden

26 november 2018 om 07:51
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen macwinni,

Je mag altijd een tip achter laten in ons tipforum: http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2018-4/

Groet,

Jelle

Beantwoorden

26 november 2018 om 07:53
Horloge2007 Gebruiker

Al ruim een jaar deze Larson Boxspring en geen moment spijt van gehad. De pakketten werden netjes op afspraak thuis afgeleverd. Het was even passen en meten om de bedden naar boven te krijgen (ik heb de 180×220, dus twee beddelen van 90×220), ivm de trap. Ik dacht dat de trap ruim was, maar dat viel tegen.

Het in elkaar zetten van het bed is een fluitje van een cent.

Zoals ik eerder heb gelezen zou er een apart geurtje asn het bed zitten…..we hebben hier niets van gemerkt.

Het slaapcomfort is prima….ook na een jaar ziet en ligt deze nog als nieuw.

Mocht ik een nieuw bed nodighebben…ik zou deze gelijk weer terug kopen.

Beantwoorden

26 november 2018 om 13:44
Harmke11 Gebruiker

Waarom nu alles al uitverkocht

Beantwoorden

26 november 2018 om 11:39
Jacobart Gebruiker

Welke kleur heeft de boxspring? In de omschrijving staat een tourcoise vierkantje. Hoop dat het niet de kleur is ????.

Beantwoorden

26 november 2018 om 12:44
Official Product Expert Larson Expert Official Product Expert

Beste Jacobart,

De boxspring is antraciet van kleur zoals op de afbeeldingen aangegeven.

Beantwoorden

26 november 2018 om 16:54
Brabander01 Gebruiker

Heb een half jaar geleden 2 matrassen gekocht. Bevallen prima!! Zou er echter graag een topper bijkopen. Kan ik die ergens los bestellen?

Beantwoorden

26 november 2018 om 19:33
Moderator Jelle Moderator

Goedenavond Brabander.

Helaas verkoopt Larson hun topdekmatras niet los. Je zou via de webshop in contact kunnen komen met het bedrijf om te vragen wat er mogelijk is.

Omdat het product uitverkocht is zal de expert vandaag niet meer langs komen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.