27 november 2018 om 00:00
iBOOD

IZY Flessen

IZY Flessen
Thermoflessen voor de winter...

... maar ook voor de zomer. Deze flessen houden jouw glühwein in de winter tot 12 uur warm en in de zomer een ijsthee tot 24 uur koud. Daarnaast probeert IZY haar steentje bij de dragen aan de vermindering van het gebruik van slecht afbreekbare materialen.

Check snel de Flash Sale en scoor een fles en geniet straks van een warme glühwein op de ijsbaan of kerstmarkt.

27 november 2018 om 08:53
bloodthrister Gebruiker

Dat ziet er uit als een goede deal! Ik zou graag de Big boss willen bestellen, maar zit met een dilemma. Zo op de foto lijkt de opening vrij klein. Is deze eenvoudig schoon te maken? Kan deze in de vaatwasser? Of moet ik daarvoor een speciale extra borstel kopen of iets dergelijks?

Zeker als je er cola in doet, zoals op de laatste foto, lijkt het mij erg prettig om hem goed te kunnen afwassen.

Beantwoorden

27 november 2018 om 11:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi bloodthrister,

Deze flessen kunnen inderdaad niet in de vaatwasser. Je kunt ze met warm water en zeep schoonmaken, het is wel goed om hem daarna goed uit te spoelen en daarna een tijdje te laten luchten.

Beantwoorden

27 november 2018 om 15:03
Vbsjj Gebruiker

Hallo,

Even een vraagje.

Nu gaat t hier wel niet om plastic flessen, maar hoe zit t voor wat betreft bv BPA of andere schadelijke stoffen die zouden kunnen vrijkomen bij gebruik?

Beantwoorden

27 november 2018 om 15:14
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Vbsjj,

IZY Bottles zijn gemaakt van hoogwaardig 304 roestvrijstaal. Ze zijn BPA-vrij gemaakt en zijn daarom perfect voor dagelijks gebruik. Stap daarom nu over op herbruikbare waterflessen in plaats van eenmalige plastic waterflessen te gebruiken.

Dit heb ik gevonden op de website van Izy.

Beantwoorden

27 november 2018 om 16:51
Remmes Gebruiker

Net één besteld, ik neem aan dat iBood die “levenslange garantie” ook behoud? 

Heb met mijn no-name brand thermosflessen problemen gehad waar de buitenkant na verloop (2-3 maanden) gloeiend heet werd bij gebruik met thee, dus hopen dat dit beter is.

Beantwoorden

27 november 2018 om 16:53
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Remmes,

Via iBOOD krijg je twee jaar garantie, maar via IZY zelf krijg je levenslange garantie en daar kun je dus ook altijd terecht mochten er problemen zijn met de fles.

Beantwoorden

28 november 2018 om 18:25
311marcel Gebruiker

Vreemd. Ik heb 2 thermosflessen tegelijk besteld. Heb nu ruim 2x de verzendkosten moeten betalen, namelijk € 5.95.

Beantwoorden

28 november 2018 om 23:35
Moderator Paul Moderator

Het verzendtarief van € 2,95 bij binnenlandse (binnen NL) verzendingen hanteren we voor brievenbuszendingen.
Bij 2 stuks is het volume groter en wordt het pakkettarief van €5,95 berekend.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.