29 november 2018 om 00:01
iBOOD

Kunstkerstbomen

Kunstkerstbomen
O dennenboom, o dennenboom...

Dat is wat we de komende tijd van rond de kerstboom (die in de meeste gevallen een spar is) horen. De gezellige tijd van kerstbomen, lampjes, kerstmannen, cadeautjes en lekker eten en drinken komt er weer aan. Vanaf dit jaar heb jij in ieder geval geen stress meer om op tijd een mooie kerstboom in huis te halen, want die schaf je gewoon nu hier aan en zet je gewoon elk jaar weer op.

29 november 2018 om 00:13
bauke1985 Gebruiker

Over de Milton 185 x 112.

Deze boom bevat dus wel verlichting? Ik zie dat in de foto’s niet terug, vandaar.

En er staat bij dat deze boom het scharnierensysteem ‘wel’ bevat? Is dat juist? Just double check.

Mvg, Bauke

Beantwoorden

29 november 2018 om 00:23
Moderator Niek Moderator

Goedenavond bauke1985,

In de 200 lampjes variant zitten inderdaad lampjes. Of het klopt dat hij het scharnierensysteem bevat vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

29 november 2018 om 00:57
Moderator Paul Moderator

Er is inderdaad een scharnierensysteem aanwezig. Dit wordt bij de omschrijving uitgelegd:

Deze boom heeft een scharnierende constructie met metalen takken en een metalen stam. Dit betekent dat de takken in stevige beugels zitten met daaraan een scharnier. Zodra de boom neergezet wordt, vallen de takken op zijn plaats en vormen ringen van dennengroen.

Beantwoorden

29 november 2018 om 00:55
Moderator Paul Moderator

Er zijn 2 deals van de Milton 185 x 112, eenmaal zonder verlichting en eenmaal mét verlichting. Bij de deal mét verlichting staat ” 200 lampjes” erbij in de titel.

Beantwoorden

29 november 2018 om 12:24
JamesDaniel Gebruiker
30 november 2018 om 01:05
bauke1985 Gebruiker

Ahhh, zover had ik nog niet gekeken. ;)

Dank voor de reacties @ Niek en Paul.

Beantwoorden

30 november 2018 om 14:51
Marx10 Gebruiker

Wordt de boom in één stuk geleverd ( wat ik afleid uit het feit dat de takken op hun plaats vallen door scharnieren als je hem opzet) of dien je manueel elke tak aan de stam te bevestigen zoals in het filmpje? Een wereld van verschil maar de uitleg schept verwarring.

Beantwoorden

30 november 2018 om 17:03
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Marx10,

Niet alle bomen in deze sale hebben een scharnierensysteem. Er zitten ook bomen tussen met het haak systeem.

Beantwoorden

1 december 2018 om 09:58
idsmij Gebruiker

Hoe zit het met de verlichting? Als er één lampje stuk gaat, is dan alles uit? Zijn de lampjes afzonderlijk vervangbaar?

Beantwoorden

1 december 2018 om 14:20
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag idsmij,

Ik heb dit niet kunnen achterhalen, maar ga het morgen voor je navragen. Het antwoord zal ik hier plaatsen. Mocht je aankoop hier van afhangen, dan kun je hem nu bestellen en morgen eventueel kosteloos annuleren.

Beantwoorden

3 december 2018 om 16:34
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag idsmij,

Wanneer er één lampje stuk gaat, dan gaat de rest niet uit. Die blijven dus gewoon branden.

Beantwoorden

1 december 2018 om 12:11
Troepbox Gebruiker

Milton 200 Lampjes | 185 x 112 cm

Hoe wordt deze geleverd? Kan ik dit in mijn eentje 4 hoog tillen (maak me zorgen om het formaat, niet het gewicht)

Beantwoorden

1 december 2018 om 14:21
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Troepbox,

Ik heb kunnen vinden dat het gewicht ongeveer 7,7 kg is en hij wordt geleverd in een doos. De boom zit hier in 3 delen in plus de voet. De exacte afmetingen van de verpakking heb ik niet kunnen vinden, maar ik vermoed dat dit wel te doen is.

Beantwoorden

1 december 2018 om 17:51
bart123456 Gebruiker

Mooi aanbod maar wel jammer dat de boom maar op 10 december verzonden wordt.

Beantwoorden

2 december 2018 om 19:49
bauke1985 Gebruiker

Ja, dat vind ik dus ook. Te laat.

Beantwoorden

2 december 2018 om 06:42
mialex Gebruiker

Mooie aanbieding. Jammer genoeg zijn alle bomen te hoog. Zou onder 1,40 m moeten blijven om te kunnen plaatsen.

Beantwoorden

12 december 2018 om 14:13
tijn1982 Gebruiker

Beste Ibood,

Boom is dan wel cfm afspraak maandag 10 december verzonden, en zou eerst dinsdag zijn gekomen, echter later kwam de melding dat ze bij DHL “een dag vertraging” hadden opgelopen. De boom zou dan vandaag tussen 8-18.00 komen (fijn zo’n tijdvak, daar kun je wat mee) maar even later komt de melding dat DHL wederom een dag vertraging heeft opgelopen en dat het nu waarschijnlijk morgen wordt (als de bezorger dan wel zin heeft om het pakket in zijn bus te laden?)

Als dit te lang gaat duren, kan ik dan het pakket weigeren? Krijg ik dan voor IBOOD het aankoopbedrag en verzendkosten retour? Als de boom morgenavond niet binnen is ga ik er wel een bij de Hornbach halen.

Graag een reactie….

Beantwoorden

12 december 2018 om 15:32
Moderator Jelle Moderator

Helaas hebben wij daar geen invloed op tijn,

Je zou altijd het product aan de deur kunnen weigeren als de bezorger langs komt.

Het aankoopbedrag en de verzendkosten staan dan automatisch binnen een paar dagen op uw rekening.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.