29 november 2018 om 00:01
iBOOD

Cinderella Beddengoed

Cinderella Beddengoed
Kruip maar lekker onder de wol!

Want zeg nou eerlijk, dat is toch het allerliefste dat je doet wanneer het zo koud is? En met de katoenen dekbedovertrekken en jersey hoeslakens van Cinderella kom je er het liefst nooit meer onder vandaan. Bovendien heb je de keuze uit zoveel verschillende kleuren, dat je slaapkamer er ook nog eens een boost van krijgt. Win-win noemen we dat!

29 november 2018 om 07:17
S_d_m Gebruiker

Kunnen deze in de droogtrommel?

Beantwoorden

29 november 2018 om 08:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen S_d_m,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

29 november 2018 om 10:00
Susantigoon Gebruiker

Alle hier genoemde hoeslakens en overtrekken (binnenste buiten keren) kunnen gewoon in de droogtrommel.

Voor meer kijk hier:

https://40graden.nl/advies/onderhoudenwastips.html

Beantwoorden

29 november 2018 om 11:00
S_d_m Gebruiker

Het gaat over de overtrekken en hoeslakens.

En niet alles wat op 40 graden mag kan in de trommel. l

Beantwoorden

29 november 2018 om 11:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik heb goed nieuws, S_d_m. Deze producten mogen allemaal gedroogd worden in de wasdroger :-)

Beantwoorden

29 november 2018 om 12:03
S_d_m Gebruiker

Dank je

Beantwoorden

30 november 2018 om 00:50
Susantigoon Gebruiker

Geen dank…

Beantwoorden

29 november 2018 om 20:50
biancaclaes Gebruiker

Beste iBood,

ik ben geïnteresseerd in de hoeslakens voor de splittopper van 180×200/210.  Wij hebben een splittopper van 180 x 200, die 8 cm dik is en een split heeft van 80 cm lang.  Ik heb via iBood al verschillende toppers besteld die volgens de vermelde specificaties (180×200) moesten voldoen, maar uiteindelijk te klein bleken te zijn waardoor de topper gebogen werd (en de splittopper dus niet bruikbaar waren).  Kan u mij bevestigen dat de aangeboden 180×200/210 wel degelijk voor ons zou passen?  Ik weet dat ik kan terugsturen indien ze niet zouden passen, maar zit dan ook met de verzendingskosten die ik natuurlijk wil vermijden.  Alvast bedankt!

Beantwoorden

29 november 2018 om 21:26
Moderator Niek Moderator

Goedenavond biancaclaes,

Wat vervelend dat je al verschillende topperhoeslakens hebt besteld en dat die niet bleken te passen. Heb je hierover ook contact gehad met iBOOD? 
Afgaande op de specificaties zou dit hoeslaken moeten passen. Hij is voor toppers met een dikte tot 25 cm en de split is 85 – 90 cm lang. Deze zou je topper niet moeten ombuigen.

Beantwoorden

1 december 2018 om 14:25
biancaclaes Gebruiker

Dank Bompie0 voor de tip: in dat geval bestel ik wel via Bol: geen verzendingskosten en ik kan achteraf gratis retourneren.

iBood, hier scoren jullie dus niet mee.  Misleiding?

Beantwoorden

1 december 2018 om 14:38
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag biancaclaes,

Het gebeurt regelmatig dat concurrenten hun prijzen aanpassen naar aanleiding van een aanbieding bij iBOOD. Wat vind je precies misleiding?

Beantwoorden

1 december 2018 om 16:32
innotiv Gebruiker

BETALEN MET PAYPAL DAN GEEN VERZENDKOSTEN.
EERST ANNULEREN , EN OPNIEUW BESTELLEN .

IN HET BETAALMENU WORDEN DE VERZENDKOSTEN AUTOMATISCH VERWIJDERD !!!!!!!!

Beantwoorden

1 december 2018 om 20:54
biancaclaes Gebruiker

iBood zou dagelijks interessante aanbiedingen geven – in mijn ogen kan je echter niet meer spreken van een (interessante) aanbieding als de prijs van iBood dezelfde is als die van de concurrent (of incl. verzendingskosten zelfs duurder blijkt te zijn).  Dan mag je volgens mij toch spreken van “misleiding” want ik voel me dan uiteindelijk “bedrogen”.  Bij elke aanbieding pakt iBood uit met een flink kortingspercentage – ook al is de oude vermelde doorgehaalde prijs deze van de eerste verkoop, een hele tijd terug…  Jammer dus.

Beantwoorden

1 december 2018 om 09:30
berryvankilsdonk Gebruiker

Helaas, alweer geen hoeslaken 160×210…… (maar waarom dan wel een hoeslaken topper van dat formaat?)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.