3 december 2018 om 00:00
iBOOD

Magnani Italy

Magnani Italy
Genieten op z’n Italiaans!

Waar wij misschien een excuus nodig hebben om heerlijk te koken (een feestdag of visite bijvoorbeeld), hebben de Italianen daar geen moeite mee. Zij weten als geen ander wat lekker eten en drinken is en dat doen ze dan ook het liefst elke dag. Dus wil je de heerlijkste gerechten maken en genieten van heerlijke koffie en wijn? Dan maak je met de aanschaf van producten van Magnani Italy de beste start.

3 december 2018 om 00:17
Pvdvenis Gebruiker

Geinig… De xxl airfryer is kleiner dan de gewone…? En goedkoper…

Beantwoorden

3 december 2018 om 07:53
Moderator Jelle Moderator

De duurdere variant is nog groter (10 L) en kan nog warmer worden (200 vs 230 graden).

Groet,

Jelle

Beantwoorden

3 december 2018 om 00:37
Susantigoon Gebruiker

Messenset 9 dlg.+ magneet + hoes = 11 delig.  Toe maar…

Beantwoorden

3 december 2018 om 05:15
picobello3 Gebruiker

Houdsbaarheidsdatum koffie lingo aub?

Beantwoorden

3 december 2018 om 07:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen picobello3,

Hieronder vind je de minimale THT per deal:
Dolce gusto beide smaken juli 2019
Nespresso intenso juni 2019
Nespresso lungo november 2019

Beantwoorden

3 december 2018 om 06:26
jabbe_vw Gebruiker

Cuphouder voor nespresso? Of dolce?

Beantwoorden

3 december 2018 om 07:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jabbe_vw,

Op de afbeelding lijken het Nespresso cups te zijn, maar ik vraag het voor de zekerheid even na.

Beantwoorden

3 december 2018 om 09:35
Masxter Gebruiker

Hier ben ik ook wel benieuwd naar

Beantwoorden

3 december 2018 om 10:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

De cuphouder is enkel geschikt voor Nespresso cups.

Beantwoorden

3 december 2018 om 06:46
hansnieboer Gebruiker

Een magnetische RVS messenset, sterk staaltje!

Beantwoorden

3 december 2018 om 10:13
Susantigoon Gebruiker

Bij voorkeur te bevestigen met luchtankers…

Beantwoorden

3 december 2018 om 22:07
pugnax Gebruiker

Enig idee hoeveel rvs soorten magnetisch zijn of magnetisch gemaakt kunnen worden?

Beantwoorden

4 december 2018 om 01:22
Susantigoon Gebruiker

Genoeg, zeker om messen van te maken, maar dat weet hansnie…

Beantwoorden

3 december 2018 om 08:44
Dolores4r Gebruiker

Als de airfryer 10 liter inhoud heeft, wat zijn dan de buitenafmetingen?

Beantwoorden

3 december 2018 om 09:01

Goedemorgen Dolores,

De afmetingen zijn: 33 x 33 x 45 cm (B x L x H)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

3 december 2018 om 16:00
Arlette_ Gebruiker

Heeft iemand ervaring met de magnani keukenmachine? Ik kan er online weinig over vinden.

@Moderator; Kunnen jullie inschatten wat het bezorgmoment is?

Beantwoorden

3 december 2018 om 16:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

De verwachte verzenddatum is op 11 december 2018. In de meeste gevallen zal het pakketje een dag na verzending bezorgd worden.

Beantwoorden

3 december 2018 om 17:07
jurriaanr Gebruiker

Ik heb er geen enkele ervaring mee. *snap*

Edited by: Bas iBOOD
Hoewel goed bedoeld, is reclame maken voor andere producten niet toegestaan.

Beantwoorden

3 december 2018 om 20:42
Bies11 Gebruiker

Helaas niet. Reviews zijn nauwelijks te vinden (niet bij Coolblue, Consumentenbond etc.) en ik zie ‘m voornamelijk op dagaanbieding-websites, waar ik vaak mijn twijfels bij heb. Prijzen tussen de €70 en €80. Ikzelf zocht meer een foodprocessor en ben voor de Kenwood foodprocessor Multipro compact FDM301SS gegaan, die qua prijs-kwaliteit zeer goed is (enkel de kneedfunctie schijnt minder te zijn, maar daar gebruik ik ‘m niet voor).

Beantwoorden

3 december 2018 om 22:10
Arlette_ Gebruiker

Bedankt voor de info! Tof dat je zoveel moeite hebt gedaan om het uit te zoeken.

Ja ik wil hem graag als verjaardagscadeau voor iemand die af en toe bakt. Maar dan kan ik de gok inderdaad beter niet wagen als hij op veel van die dergelijke sites staat. Zonde als een cadeautje niet lang blijkt te werken..

Zelf bij Ibood de AEG mixer KM4000 gekocht. Daar wel erg tevreden over, maar ik ben bang dat die actie niet meer terug komt.

Beantwoorden

3 december 2018 om 20:42
Bies11 Gebruiker

Kan die weeglepel niet gewoon door de brievenbus? €6 verzendkosten voor een product van €8 is niet echt rendabel.

Beantwoorden

3 december 2018 om 22:00
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Bies11,

Waarschijnlijk past hij inclusief verpakking niet door de brievenbus. De verzendkosten maken de deal inderdaad wat minder scherp, maar je kunt altijd combineren met andere deals om de verzendkosten te spreiden.

Beantwoorden

4 december 2018 om 21:29
jurgentan Gebruiker

Ik heb net een paar schoenen besteld. Kan Ik hier de weeglepel aan toevoegen??

Beantwoorden

4 december 2018 om 21:47
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jurgentan,

Het is helaas niet mogelijk iets toe te voegen aan je bestelling. Wat je wel kunt doen is een nieuwe bestelling plaatsen met de schoenen en de weeglepel en daarna je eerdere bestelling kosteloos annuleren. Het aankoopbedrag van die bestelling krijg je dan terug.

Beantwoorden

3 december 2018 om 23:28
Harmpie21 Gebruiker

Die cappuchino cups, is dit een goede deal?

Beantwoorden

4 december 2018 om 01:25
Susantigoon Gebruiker

Wat vind je zelf?

Iedereen kan wel wat gaan galmen, maar jij zult toch uiteindelijk moeten betalen.

Beantwoorden

4 december 2018 om 10:06
Hannesz Gebruiker

Echt niet, ju kunt er 52 capucccapp mee zetten, dat zijn 6.5 doosjes, in de supermarkt ( adviesprijs ) kost je dat ongeveer €28.60.

Hier incl verzendkosten €27.90

Beantwoorden

4 december 2018 om 13:04
Fred_M Gebruiker

*knip*

IBood loopt al maanden te leuren met deze cups. Als de prijs nu eens wat verder omlaag gaat, dan is het best interessant.

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

4 december 2018 om 18:38
Hannesz Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Dit is een ander merk.

Beantwoorden

4 december 2018 om 06:34
Appienl Gebruiker

De Magnani airfryers zijn hier al vaker langs gekomen. Ik ben geïnteresseerd in een airfryer, want ik hoor goede verhalen erover. Op internet ,ook consumentenbond staat dat het resultaat van de airfryers erg uiteen lopen. Van de Magnani vind ik geen reviews. Naja, 1 dan. En die geeft ergens een 9 aan de xxl. Zijn er hier bij iBood eerdere kopers en die hun ervaring willen delen? Heeft de redactie er niet al 1 in gebruik? :) ik hoor graag meer!

Beantwoorden

4 december 2018 om 07:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Appienl,

Helaas heb ik geen ervaring met deze airfryers, maar er zijn inderdaad vast forummers die hem al hebben en die hun ervaringen kunnen delen.

Beantwoorden

4 december 2018 om 10:40
kloete Gebruiker

Magnani Messenset | 9-delig is NIET uit 1 stuk gesmeed en dus alles behalve hygiënisch om in de keuken te gebruiken. Vis-, vlees, groenten e.d. laten resten na tussen de verbindingen van de respectievelijke componenten waardoor het een haard wordt aan infecties!

Beantwoorden

4 december 2018 om 13:21
Jerommeke23 Gebruiker

LET OP: de magnini cups werken niet in Nespresso automaten. Ze zijn te zwak door hun vorm worden ze geknakt en gaat het fout in je apparaat. Getest met 10 stuks, 8 gingen er fout en 2 gaven nauwelijks koffie. In tegenstelling tot deze cups werken bijvoorbeeld de LIDL imitatie cups wel gewoon, dus het ligt niet aan het apparaat.

Beantwoorden

4 december 2018 om 22:38
Moderator Paul Moderator

Welke Nespresso automaat gebruik je, Jerommeke? Misschien is het slechts een enkel model/modellen waarbij dat optreedt.

Beantwoorden

5 december 2018 om 00:19
Fidelis89 Gebruiker

Over die airfryer van 10l kan ik alvast 1 ding kwijt… Het is ongelofelijk LOMP in gebruik… Als de frietjes klaar zijn moet je die hete trommel met een dom tangetje uit het apparaat krijgen en daarna moet je de frieten nog eens uit die trommel krijgen die gloeiend heet is… daarvoor heb je oven wanten ofzo nodig..
Ook kan je dat ding niet zomaar op tafel leggen aangezien het gloeiend heet is… Dus zeer onpraktisch.

Beantwoorden

5 december 2018 om 00:28
Fidelis89 Gebruiker

Enorm veel interesse in de airfryer maar het lijkt er op dat dit weer zo’n bedrijf is die een absurde “adviesprijs” hanteert en hoofdzakelijk via “aanbiedingssites” verkoopt.
Dus de promo prijs lijkt me eerder de normale prijs… NERGENS waar je ook kijkt behalve op de site van Magnani zelf wordt het ding aan die absurde prijzen verkocht… NERGENS
Op sommige site gebruiken ze voor identiek hetzelfde toestel zelfs een adviesprijs van 129.99euro en verkopen ze ook voor +/-70euro… 
Dus doe ik net zoals de meeste hier en laat deze maar voorbijgaan.

Beantwoorden

5 december 2018 om 00:52
Yvonne1968 Gebruiker

Zit er op de Magnani 10 Liter airfryer een aan/uit knop? Of kan ie alleen uitgeschakeld worden door de stekker uit het stopcontact te trekken?

Beantwoorden

5 december 2018 om 08:26

Goedemorgen Yvonne.

Volgens de handleiding: 5) START / POWER ON/OFF Touch the power button to switch the device ON or OFF. Press once to switch the device ON. Once a mode has been selected, or when in User Mode, press the power button to start the frying process. Press the button again to switch OFF the device. If no selection is made, the device will switch OFF automatically after approximately 1 min.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 december 2018 om 17:59
dejosh Gebruiker

Heeft er iemand nog ervaring met de airfryers van Magnani? Ik vind nergens reviews terug en ze zijn vooral te vinden koopjeswebsites. De getoonde adviesprijs op iBood is alleszins een verkooptruc.

Beantwoorden

5 december 2018 om 18:43
away1 Gebruiker

Ikzelf niet, maar een collega van mij heeft een tijdje terug een airfryer van Magnani gekocht (ook via een dagaanbieding op internet). Geen idee welk type hij had, maar was er in ieder geval zeer ontevreden over en heeft ‘m inmiddels aan de kringloopwinkel gedoneerd.

Beantwoorden

5 december 2018 om 22:29
evil_bert Gebruiker

Wat raar en jammer dat de Magnani Airfryer (en de andere Magnani deals) ineens maar tot 19.59 uur ipv 23.59 uur te koop waren.

Beantwoorden

6 december 2018 om 00:00
Moderator Paul Moderator

Er zou sprake van een vergissing kunnen zijn, dat per ongeluk 19:59 in plaats van 23:59 als aflooptijd werd ingesteld bij deze sale. Wat vervelend dat je daardoor naast de deals grijpt.

Beantwoorden

6 december 2018 om 00:11
evil_bert Gebruiker

Erg jammer ja. Rare ‘vergissing’ ook, deals duren altijd tot 23.59u. mits eerder uitverkocht.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.