4 december 2018 om 00:00
iBOOD

Le Cordon Bleu Glaswerk

Le Cordon Bleu Glaswerk
Meer dan een gevulde schnitzel!

Bourgondiërs zullen bij het horen van de naam Le Cordon Bleu waarschijnlijk meteen denken aan die heerlijke schnitzel gevuld met ham en kaas. En terecht!

Toch zullen ook heel erg veel horeca-mensen aan 's werelds grootste hospitality opleidingsinstituut denken, waar onderwezen wordt in de Franse gastronomie. En daarbij hoort natuurlijk een eigen lijn glaswerk, die ook jij heel goed kan gebruiken!

4 december 2018 om 10:09
hugovanherp Gebruiker

zijn de rode wijnglazen en de witte wijnglazen hetzelfde, op de afbeelding zie ik geen verschil

Beantwoorden

4 december 2018 om 10:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen hugovanherp,

De inhoud van de glazen is verschillend. De witte wijnglazen zijn 45 cl en de rode wijnglazen zijn 73 cl.

Beantwoorden

4 december 2018 om 10:46
kloete Gebruiker

Merk: Le Cordon BleuType: P4634 | Professionele Flesopener

Gepatenteerde tweestapssysteem
VOLGENS MIJ IS DIT EEN EENSTAPSSYSTEEM (1 hevel bestaande uit 1 onderdeel, dus geen opener met 2-delig openersgedeelte)

Beantwoorden

4 december 2018 om 15:00
blaurens Gebruiker

Wat is de hoogte van de glazen? Ik zou graag weten of ze ook in de kast passen :)

Beantwoorden

4 december 2018 om 15:05
Moderator Jim Moderator

Hi Blaurens,

Ga ik even voor je navragen!

Groet,

Beantwoorden

4 december 2018 om 20:31
Moderator Niek Moderator

Goedenavond blaurens,

de hoogtes van de glazen zijn:

Waterglas: 202 mm
Witte wijnglas: 216 mm
Rode wijnglas: 255 mm
Champagne flute: 214,5 mm
Tumbler: 109,5 mm

Beantwoorden

4 december 2018 om 17:54
eRPeeX Gebruiker

Klopt de inhoud 44cl? Ik heb gelijkaardige behoorlijk grote glazen  (imho) van 40 cl. Als deze dan nog groter zijn. Wow.

Beantwoorden

4 december 2018 om 20:36
Moderator Niek Moderator

Goedenavond eRPeeX,

Bij andere aanbieders zie ik dezelfde inhoud staan, dus het zal kloppen :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.