Het zijn de kleine dingetjes die je gelukkig maken. Zoals het afdrogen met gloednieuwe, superzachte handdoeken en je bed opmaken met een nieuw dekbedovertrek. Dus maak jezelf vandaag blij met de producten van Twentse Damast en Ten Cate uit deze Flash Sale!
Het kan soms gebeuren dat er maat niet beschikbaar is Jeffrey.
Misschien een volgende keer weer.
Groet,
Jelle
Voor een matras van 210 cm lang is niet persé een dekbedovertrek van 210 cm lengte nodig. Tenzij je het dekbed tot over je kruin en kussens wilt kunnen leggen.
Een overtrek met afmeting 180×200/220 is geschikt voor een dekbed in de afmeting 180 x 200 + 20cm instopstrook. Bovendien biedt de 20 cm extra lengte de mogelijkheid om te gebruiken voor een dekbed in de afmeting 180 x 210 en hou je nog 10 cm over als instopstrook.
Om te bepalen welke maat overtrek je nodig hebt, is de afmeting van het dekbed dus belangrijker dan de afmeting van het matras.
Geldt voor alle dekbed overtrek-sets: hebben deze bij de instopstrook een aantal knopen om te zorgen dat het dekbed niet “uit het overtrek zakt”?
Dit overkomt ons altijd, ik koop niet meer zonder knopen of drukknopen…
Goedemorgen _Thomas,
Er wordt wel gesproken over een dubbele instopstrook, maar niet over knopen. Ik vraag het voor de zekerheid even na.
Goedemiddag, ik vraag me af of er 2 kussen overtrekken inbegrepen zijn.
Groetjes
Goedemiddag Bellatje,
Dit is inclusief kussenslopen.
Ik wil graag de Celia antraciet kopen maar weet niet welke kleur hoeslaken hier het beste bij past. Zit te twijfelen tussen white en Naturalis.
Over smaak valt niet te twisten Marcel.
Ik zou je graag helpen maar helaas kan ik dat niet.
Groet,
Jelle
Jelle, begrijp ik. Zal de vraag anders stellen. Is de witte kleur die gebruikt wordt bij Celia antraciet wit of off-white.
Op de afbeelding lijkt het hoeslaken iets minder wit te zijn dan het wit van het dekbedovertrek en kussenslopen. Het zou dus off-white kunnen zijn, maar meer duidelijkheid kan ik je helaas niet bieden.
Waarom staat er in de omschrijving katoensatijn, terwijl er op de verpakking gewoon katoen staat? Volgens mij is dat niet hetzelfde.
Katoensatijn is de benaming van een manier van weven, de stof zelf is katoen.
Is deze later?
Ik zal de klantenservice laten uitzoeken waarom jouw bestelling afgelopen maandag niet verzonden werd.
Beste A.J.W.
Jouw bestelling wordt vandaag verzendklaar gemaakt. Je zult later vandaag per email een verzendbevestiging met Track & Trace code ontvangen. Hou er rekening mee dat de mail ook vanavond pas verstuurd kan worden.
Met vriendelijke groeten,
iBOOD Webcare Team
Hallo, wanneer worden de ten Cate bedlinnen verstuurd?
Beste Macwicky,
Naar verwachting zal jouw bestelling vandaag of morgen verzonden worden.
Met vriendelijke groeten,
iBOOD Webcare Team
Ik wacht ook nog steeds, vooralsnog nog geen verzendbevestiging gehad. Wat is de laatste status?
Goede morgen.
Waarom is de maat 180x 210 niet te krijgen? Is dit geen standaard maat? Ik zie alleen 180×220 maar mijn matras is 210 lang