14 december 2018 om 00:00
iBOOD

Ten Cate Bed- en Badlinnen

Ten Cate Bed- en Badlinnen
Klein geluk

Het zijn de kleine dingetjes die je gelukkig maken. Zoals het afdrogen met gloednieuwe, superzachte handdoeken en je bed opmaken met een nieuw dekbedovertrek. Dus maak jezelf vandaag blij met de producten van Twentse Damast en Ten Cate uit deze Flash Sale!

15 december 2018 om 08:36
Jeffrey1975 Gebruiker

Goede morgen.

Waarom is de maat 180x 210 niet te krijgen? Is dit geen standaard maat? Ik zie alleen 180×220 maar mijn matras is 210 lang

15 december 2018 om 09:18
Moderator Jelle Moderator

Het kan soms gebeuren dat er maat niet beschikbaar is Jeffrey.

Misschien een volgende keer weer.

Groet,

Jelle

15 december 2018 om 22:56
Moderator Paul Moderator

Voor een matras van 210 cm lang is niet persé een dekbedovertrek van 210 cm lengte nodig. Tenzij je het dekbed tot over je kruin en kussens wilt kunnen leggen.

Een overtrek met afmeting 180×200/220 is geschikt voor een dekbed in de afmeting 180 x 200 + 20cm instopstrook. Bovendien biedt de 20 cm extra lengte de mogelijkheid om te gebruiken voor een dekbed in de afmeting 180 x 210 en hou je nog 10 cm over als instopstrook.

Om te bepalen welke maat overtrek je nodig hebt, is de afmeting van het dekbed dus belangrijker dan de afmeting van het matras.

16 december 2018 om 08:35
_Thomas Gebruiker

Geldt voor alle dekbed overtrek-sets: hebben deze bij de instopstrook een aantal knopen om te zorgen dat het dekbed niet “uit het overtrek zakt”?

Dit overkomt ons altijd, ik koop niet meer zonder knopen of drukknopen…

16 december 2018 om 09:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen _Thomas,

Er wordt wel gesproken over een dubbele instopstrook, maar niet over knopen. Ik vraag het voor de zekerheid even na.

16 december 2018 om 15:18
Bellatje Gebruiker

Goedemiddag, ik vraag me af of er 2 kussen overtrekken inbegrepen zijn.

Groetjes

16 december 2018 om 17:07
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Bellatje,

Dit is inclusief kussenslopen.

16 december 2018 om 15:37
marceljansen Gebruiker

Ik wil graag de Celia antraciet kopen maar weet niet welke kleur hoeslaken hier het beste bij past. Zit te twijfelen tussen white en Naturalis.

16 december 2018 om 16:07
Moderator Jelle Moderator

Over smaak valt niet te twisten Marcel.

Ik zou je graag helpen maar helaas kan ik dat niet.

Groet,

Jelle

16 december 2018 om 17:15
marceljansen Gebruiker

Jelle, begrijp ik. Zal de vraag anders stellen. Is de witte kleur die gebruikt wordt bij Celia antraciet wit of off-white.

16 december 2018 om 20:51
Moderator Paul Moderator

Op de afbeelding lijkt het hoeslaken iets minder wit te zijn dan het wit van het dekbedovertrek en kussenslopen. Het zou dus off-white kunnen zijn, maar meer duidelijkheid kan ik je helaas niet bieden.

16 december 2018 om 21:12
hoog Gebruiker

Waarom staat er in de omschrijving katoensatijn, terwijl er op de verpakking gewoon katoen staat? Volgens mij is dat niet hetzelfde.

16 december 2018 om 22:56
Moderator Paul Moderator

Katoensatijn is de benaming van een manier van weven, de stof zelf is katoen.

30 december 2018 om 23:23
A.J.W. Gebruiker

Is deze later?

30 december 2018 om 23:39
Moderator Paul Moderator

Ik zal de klantenservice laten uitzoeken waarom jouw bestelling afgelopen maandag niet verzonden werd.

2 januari 2019 om 10:41
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste A.J.W.

Jouw bestelling wordt vandaag verzendklaar gemaakt. Je zult later vandaag per email een verzendbevestiging met Track & Trace code ontvangen. Hou er rekening mee dat de mail ook vanavond pas verstuurd kan worden. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

2 januari 2019 om 09:33
Macwicky Gebruiker

Hallo, wanneer worden de ten Cate bedlinnen verstuurd?

2 januari 2019 om 10:42
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste Macwicky, 

Naar verwachting zal jouw bestelling vandaag of morgen verzonden worden. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

4 januari 2019 om 07:47
smbotman Gebruiker

Ik wacht ook nog steeds, vooralsnog nog geen verzendbevestiging gehad. Wat is de laatste status?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.