23 oktober 2015 om 00:01
iBOOD

Quintezz Floodlights

Product expert aanwezig

Quintezz Floodlights
Floodlights met en zonder sensor

Wil jij 's nachts met een gerust hart kunnen slapen, omdat je weet dat jouw huis en achtertuin of jouw bedrijf en het bedrijfsterrein extra beveiligd worden door Quintezz Floodlights? Lees dan even aandachtig verder en verbaas je over de kwaliteiten van de krachtpatsers in deze Flash Sale!

23 oktober 2015 om 00:04
frankvandorth Gebruiker

Begin alsjeblieft niet aan Quintezz. Producten gaan snel kapot en zijn niet compatibel met nieuwere of oudere versies.

Goedkope troep is het.

23 oktober 2015 om 00:09
Official Product Expert Quintezz-Expert Official Product Expert

Hi Frank,

Ook goedemorgen.

Als je niet tevreden bent over een product kun je dat toch melden aan support@te-group.com

Je hebt toch garantie en die is uitstekend en snel bij TE-Group.

Groeten

Joseph

23 oktober 2015 om 06:44
DAVID-V1980 Gebruiker

Frank, in ieder productieproces van welk merk ook zit er een klein percentage waar een defect kan voorvallen en hoe goed men dat proces ook controleert kan men dat niet volledig uitsluiten, daarvoor hebben ze ook wettelijke garantie in het leven geroepen om de consument hiervoor te beschermen. Het grootste verschil tussen al die bedrijven is dan hoe goed ze met die garantie omgaan om hun klanten toch het goed werkende product te bezorgen waarvoor ze betaald hebben. Ik kan je zeggen uit ervaring dat Quintezz en de TE-Group hier met kop en schouders boven de meeste bedrijven uitsteekt wat klantvriendelijk en dienst na verkoop betreft

23 oktober 2015 om 01:11
Pvdvenis Gebruiker

Hier juist goede ervaringen… ook goede aftersales!

23 oktober 2015 om 02:52
pengopletsnowbee Gebruiker

@Quintezz-Expert

Is het ook mogelijk de lampen ‘om te bouwen’ om ze op 12v (auto batterij) te laten werken ?

23 oktober 2015 om 05:20

Beste pengopletsnow,

Daar bestaan andere lampen voor

http://www.joostshop.com/nl/verlichting/

Groet

Joseph

23 oktober 2015 om 05:41
uuytters Gebruiker

Beste, kun je de lampen met sensor combineren met een directe schakelaar ?

23 oktober 2015 om 07:11

Beste uuytters,

Wat wil je daar mee bereiken?

We hebben ook lampen zonder sensor die daar uitstekend geschikt voor zijn.

Groeten

Joseph

24 oktober 2015 om 10:39
mutemanbe Gebruiker

Ik had graag hetzelfde feature in de producten met PIR sensor gezien.
Meestal mag hij gewoon functioneren via de sensor, maar ik zou hem graag ook gewoon aan kunnen zetten zonder dat daar beweging voor nodig is.
Momenteel heb ik nog een halogeenversie die dit ondersteunt. Normaal staat de schakelaar gewoon aan en werkt de lamp via de PIR sensor, maar als je de schakelaar 2 keer kort na elkaar schakelt gaat de lamp branden zonder rekening te houden met de bewegingssensor.

25 oktober 2015 om 09:34
Analyzer Gebruiker

In principe kan dat altijd.
Gewoon een draadje van de schakelaar naar de lamp/pir-sensor trekken en de sensor ‘overbruggen’ met de schakelaar.
De schakelaar zet dan gewoon spanning op de lamp ipv dat de pir-sensor dat doet, waardoor deze dan altijd brandt.

23 oktober 2015 om 06:45
Gabriels Louis Gebruiker

Jammer bij vancranenbroek zijn deze beterkoop !

23 oktober 2015 om 07:03

beste Louis,

Als je iets roept. Ook graag link erbij. Ik weet het, een juiste vergelijking maken is soms moeilijk.

Groet

Joseph

23 oktober 2015 om 09:15
mr.beathoven Gebruiker

Kritische mails worden weggehaald…

Peter

23 oktober 2015 om 09:20
Moderator Kris Moderator

Goede morgen mr.beathoven, ik heb even in de backlog gekeken, er is in dit topic niets “weggehaald”. Ons moderator credo is helemaal niet “kritische mails weg te halen”! Stel je vragen, en heb je problemen, dan zijn wij hier om jullie te helpen!

Fijne dag, Kris

23 oktober 2015 om 09:24

Beste mr. Beethoven.

Neen hoor, daar  houden wij ons niet mee bezig.  kritische mails zijn leerzaam. Maar dan moeten ze wel onderbouwd zijn. Zo maar iets roepen en zeggen dat een floodlight niet compatibel is met oudere en nieuwere versies is compleet naast de kwestie. Hoe kan een floodlight nu compatibel zijn? Compatibel met een bankstel of compatibel met een auto of fiets ?

Groeten

Joseph

25 oktober 2015 om 09:37
Analyzer Gebruiker

Lampen zijn ook niet compatibel met Windows 10 mensen, dus pas op!
;)

25 oktober 2015 om 13:22

Hi Analizer

:-). Heb geprobeerd om er foto’s mee te maken, is me niet gelukt.

Ga morgen proberen of ik ermee kan gaan zwemmen.

Groet

Joseph

23 oktober 2015 om 09:41
jecoppi Gebruiker

Had er ook 2 gekocht via ibood en deze zijn stuk na een maand of 4. Heb er persoonlijk een hekMvgel aan als ik voor een lamp beroep moet doen op support of garantie; ik kocht led lampen voor hun lange levensduur en deze kunnen dit blijkbaar niet waar maken. Dit geld evengoed voor andere soorten led verlichting die veel sneller stuk gaan dan zou mogen

Mvg.  Jean

23 oktober 2015 om 10:10

Hi Jean

Je krijgt toch garantie. Als het quintezz is Even mailen met support@te-group.com en ze zullen je daar weer tevreden stellen. Ibood heeft meerdere floodlights verkocht. Ook van andere aanbieders.

Groeten

Joseph

23 oktober 2015 om 15:27

Hi Jean,

Heb nog geen mailtje van je gezien.

Graag even rechtstreeks naar mij joseph@te-group.com met aankoopbewijs.

Groet

Joseph

24 oktober 2015 om 03:35

Goedemorgen Jean,

WIL HET GRAAG VOOR JE OPLOSSEN MAAR DAN MOET JE WEL EEN MAILTJE NAAR ME STUREN.

groet

Joseph

25 oktober 2015 om 14:27

Hi Jean,

WAAR BLIJFT JE MAILTJE MET AANKOOPBEWIJS? joseph@te-group.com

Groet

Joseph

26 oktober 2015 om 23:40
jecoppi Gebruiker

Dag Joseph,

heb dit nu dan gedaan maar blijf toch een beetje met een teleurgesteld gevoel zitten wat betreft de levensduur van ledlampen die naar mijn indruk indruk veel sneller stuk gaan dan men mag verwachten. Ik heb het hier niet enkel over Quintezz (hiervoor heb ik nu via mail mijn aankoopfactuur doorgemaild). Deze waren aangekocht in februari dit jaar en reeds beide stuk. Ik heb er trouwens nog een ander liggen van een ander merk maar zoals ik reeds eerder schreef ik vind het meer dan vervelend als je al voor een lamp beroep moet gaan doen op garantie (papieren zoeken, mailen enz..)

Toch bedankt voor jullie positieve reactie

Mvg. Jean

23 oktober 2015 om 10:27
Wes0181 Gebruiker

Ik heb de Floodlight 10 watt met bewegingssensor al een lange tijd buiten hangen zonder enig probleem. Prima in te stellen en reageert erg goed op beweging. Ga de 20 watt variant er nog bij bestellen om beide hoeken van de tuin te verlichten.

23 oktober 2015 om 15:16
alingebruikongeloofelijk Gebruiker

Idem hier hangt hier een maand of 5 a 6 geen probleem op dit moment en 10 watt is voor mij genoeg licht

23 oktober 2015 om 10:43
damonnk Gebruiker

Beste Expert,

Ik wil er 2 in mijn tuin ophangen (20w met sensor), zijn deze waterdicht genoeg dat ze tegen regen kunnen ?
Ze zijn IP65 maar wat zegt de praktijk ?

Mvg,

Damon

23 oktober 2015 om 10:57

Beste Damon,

Om een toestel buiten te gebruiken in de regen of sneeuw is normaal IP 44 voldoende.

Wij hebben onze toestellen IP 65 gemaakt om 200% zeker te zijn waterdichtheid.

Groeten

Joseph

23 oktober 2015 om 11:19
damonnk Gebruiker

Dank je wel voor het snelle antwoord.
Ondanks alle kritiek die ik steeds lees over jullie producten ga ik er 2 bestellen en het zelf maar eens ondervinden.

23 oktober 2015 om 15:25

Hi Damon,

Geen zorgen over onze producten hoor. Zijn van uitstekende kwaliteit en mocht er toch iets verkeerds aan zijn dzn hebben we een uitstekende supportafdeling.

Support@te-group.com

Niet tevreden van support? (Hetgeen ik me niet kan voorstellen) mailtje naar mij.

Joseph@te-group.com

Groeten en fijn weekend

Joseph

23 oktober 2015 om 12:20
wbree Gebruiker

Aangaande het 20w met PIR exemplaar.

In de specificatie staat:

Lichtstraal op 3 m hoogte: 9 x 5 m/op 5 m hoogte: 16 x 8 m

Maar kennelijk kan die niet hoger geplaatst worden:

Installatiehoogte: 2.0m tot 2.3m

Hoe zit dat nu? Ik wil ze namelijk op 2,70 mtr hoogte bevestigen.

23 oktober 2015 om 13:30

Beste Wbree,

de installatie hoogte info staat bij de BEWEGINGSSENSOR, deze info is fout en incorrect dus. De sensor zit namelijk vast aan de lamp, de lamp kan je zo hoog plaatsen als je dit zelf wilt uiteraard en de lichtstraal hoogte is aangegeven als “indicatie” richtlijn.

23 oktober 2015 om 12:25
blackadder91 Gebruiker

ik ben ook tevreden over mijn aangeschafte floodlights 10W zonder sensor. je kan er een stekker aanmaken of op een andere manier inbouwen, zoals rechtstreeks aansluiten op 36VDC (geen garantie meer!)

23 oktober 2015 om 14:20
sanderfiers Gebruiker

@ Quintezz-Expert: Ik had graag een 100W voor de achtertuin en een 50W voor de oprit gekocht. Is het correct zoals blackadder91 hierboven vermeld: dat je de garantie verliest bij het aanpassen van de stekker? Beide breedstralers zijn namelijk met connector. Ik heb electricitietsleidingen klaarzitten doorheen m’n voor- en achtergevel. Hoe zit dat juist?

En hoelang is de garantie eigenlijk? Ik lees 2 jaar. Is dit ook op de LED + driver?

23 oktober 2015 om 14:28

Beste sanderfiers,

Ook op de led en de driver heb je twee jaar garantie.

Je zult de.lamp ergens moeten aansluiten. Indien je daar geen fout maakt geldt ook daarop de garantie van twee jaar.

Ook blackadder heeft met zijnlamp gewoon twee jaar garantie.

Groeten

Joseph

24 oktober 2015 om 19:01
blackadder91 Gebruiker

bedankt voor het verhelderende antwoord! bij mij zat er toen gewoon een stukje kabel zonder stekker op, een stekker erop zetten geeft dan natuurlijk geen verlies van garantie. maar ik had hem echt helemaal open geschroefd en aan het circuitbord gezeten, dus verwachtte dat ik geen garantie meer had :) ik hou van knutselen haha

25 oktober 2015 om 14:43

Hi Blackadder,

Als je van knutselen houdt dan neem ik aan dat je het ook kunt.

Ik ga ervan uit dat je het goed heb aangesloten :-)

En doe me een lol, ga er niet mee zwemmen.

Groet

Joseph

24 oktober 2015 om 08:23
wbree Gebruiker

Ik wil dat de lamp (20W + PIR) altijd reageert of het nu licht, schemer of donker is. Is dat in te stellen met de schemerschakelaar of eventueel te omzeilen?

24 oktober 2015 om 13:46

Beste Wbree,

Even mailen met support@te-group.com

Tav Johan of Serge

Groet

Joseph

25 oktober 2015 om 07:33
quinny2 Gebruiker

Ik heb de 20 watt hangen met sensor, zeer tevreden over, alleen heb ik de kabel verwijderd en deze rechtstreeks aangesloten … Bedankt te weten dat ik nog garantie heb want een stipkontakt of aftakdoos op de voorgevel zag ik niet zitten.

25 oktober 2015 om 07:50
Carla & Guus Gebruiker

Wij hebben ook deze lampen gehad voor en achter aan ons huis

de leds begonnen eerst te knipperen en na een korte periode was het finish

beiden kapot binnen 2 jaar, en het lullige is je bewaart de garantie dingen en dozen niet

dus voor mij ook geen quintez lampen meer

25 oktober 2015 om 10:05

Beste Carla en Guus,

Neem aan dzt je je aankoopbewijs nog hebt? Dzt is voldoende hoor.  Aankoopbewijs even mailen naar support@te-group.com

Wil je het nog sneller opgelost hebben mailtje naar mij met aankoopbewijs. Joseph@te-group.com

Groet

Joseph

25 oktober 2015 om 08:42
ReneTurk Gebruiker

@Quintezz-Expert

ik heb al 2 20w lampen met sensor, maar zou ook nog graag een 20w lamp zonder sensor willen. Deze zie ik niet bij Ibood of op de website. Komen die wel of zijn ze alleen met sensor te verkrijgen?

Met vriendelijke groet, René

25 oktober 2015 om 09:47
Analyzer Gebruiker

Dan neem je toch 2x 10W of de 20W versie en omzeil je de sensor?

25 oktober 2015 om 10:08

Hi Rene,

Neem je er 1 met sensor.

Even schema opvragen bij support@te-group.com.

Groet

Joseph

25 oktober 2015 om 10:23
ReneTurk Gebruiker

Dank je wel, dat ga ik doen

25 oktober 2015 om 10:24
ReneTurk Gebruiker

Dank je wel, omzeilen kan inderdaad, maar het is zonde om ergens voor te betalen wat je niet gebruikt ;-)

25 oktober 2015 om 10:32

Hi Rene,

Volledig mee eens. Het verschil is 2.5 euro.

We hebben een keuze moeten maken. Om alle floodlights zowel met als zonder sensor te hebben geeft nogal wat ruimte problemen in mijn magazijn.

We hebben ze zelfs tot 300 watt die we leveren aan benzine stations.

Groet

Joseph

25 oktober 2015 om 10:46
Gizmoke Gebruiker

Misschien kijk ik erover, maar met hoeveel watt komen een 20watt en 50watt LED overeen t.o.v. van een klassieke halogeen? Ik veronderstel ongeveer 250 en 500Watt maar ik ga mijn keuze op dit baseren.

25 oktober 2015 om 11:42
killahstyle Gebruiker

Even een korte stomme vraag tussendoor (ik ben dus echt geen techneut)…

Ik wil een lamp die veel licht geeft die ik in m’n schuur kan plaatsen voor 1x in de maand dat ik er in de avond een fiets pak of een kroket uit de frituur haal.
Simpele oplossing is dit dus, zonder dat ik een TL balk aan het plafond moet schroeven (het is een huurhuis).
Bewegingssensor erop, sensor op de deur richten en lamp richting plafond… Voila.

Kan ik deze lampen simpelweg in een stopcontact inpluggen en werkt het zo eenvoudig als ik denk?

25 oktober 2015 om 12:41
Gizmoke Gebruiker

Als je er zelf een stopcontact aanzet wel

25 oktober 2015 om 13:15

Beste killahstyle,

Gewoon een stekker aanzetten.

Groet

Joseph

25 oktober 2015 om 19:08
dampie Gebruiker

2×10 watt in de tuin hangen..bijna2 jaar, branden zo’n 8 uur per nacht.. perfect en tot nu geen problemen.

Fijn product en echt blij mee..;-)

25 oktober 2015 om 22:17
kappa2500 Gebruiker

Heb iets meer dan een jaar geleden deze set gekocht , zijn vet goed maar er is wel 1 stuk , bij wie moet ik daarvoor zijn!

26 oktober 2015 om 02:09

Beste kappa,

Mailen naar support@te-group.com samen met je aankoopbewijs.

Lossen ze perfect op voor je.

Groet

Joseph

26 oktober 2015 om 05:55
aberg Gebruiker

Prijsvergelijk alleen met link, en naar exact hetzelfde product graag ;)

Edited by: Coert iBOOD

26 oktober 2015 om 17:31
aberg Gebruiker

Pure censuur om mijn berichtte verwijderen!!!!!

Wat nou linkerbij,ik was zaterdag bij de Action en daar waren ze toch echt goedkoper

Iedereen weet waar de Action zit dus wat lulkoek om het berichtte verwijderen

Kritische reageren mag niet meer sinds de Mediamarkt hier zijn spullen aanbied

26 oktober 2015 om 17:33
aberg Gebruiker

O ja het product is precies hetzelfde

Als jullie uploads toestaan van foto,s wil ik deze hier graag bij plaatsen

26 oktober 2015 om 21:42
cowgirl Gebruiker

ik heb er eentje besteld we zullen het zien. maar zit nog even omschrijving te bekijken :  Materiaal: vuurafstotend ABS ???  vuurafstotend..zelfs mn computer snapt dit woord niet..is weer een nieuw woord ?

29 oktober 2015 om 19:39
JanFischer Gebruiker

De getoonde afbeelding van de 10w met PIR floodlight voldoet niet aan de uitvoering van de geleverde armaturen, voor de IBOOD aanbieding van 9 sept (toen ik de 10w met PIR kocht):

http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/products/9390-150909/2-quintezz-led-schijnwerper-met-bewegingssensor/

- De beugel zit niet onderaan de lamp, maar boven aan. Dit beperkt de hoek waaronder de lamp met PIR geplaats kan worden.

- De instel knopjes zitten niet onderop de PIR sensor, maar er bovenop (zeer weersgevoelig) -IP65??

Verder is bij 1 van de armaturen die ik geleverd kreeg de plastic moer, welke de as van de PIR sensor in de lasdoos vast houdt, kapot.

30 oktober 2015 om 00:18

Beste Jan,

Even mailen met support@te-group.com

Daar lossen ze het keurig voor je op.

Groet

Joseph

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.